Wat zou jij fijner vinden, 3 schoten en veel pijnquote:Op zondag 4 april 2010 23:55 schreef Redbaron het volgende:
t paard is uiteindelijk toch dood? daar gaat t toch om
Wil je nou graag dat mensen happen op je niet zo grappige comment? Wat is de bedoeling...quote:Op zondag 4 april 2010 23:55 schreef Redbaron het volgende:
quote:Op zondag 4 april 2010 23:57 schreef Ballantines het volgende:
Brrrr... koud.. helemaal nat geregend bij dat Paasvuur... Nu in mijn lekkere warme bed
Nee, als het goed is kan je ze kijken als je een youtube account hebt.quote:Op zondag 4 april 2010 23:54 schreef Assiej het volgende:
[..]
Filmpjes zijn er al af gehaald ivm te erge beelden
Ik had me voorgenomen om niet meer op je onnozele reacties te reageren. Maar dit gaat mij erg, heel erg veel te ver. Dat jij nu geen gevoel hebt...quote:Op zondag 4 april 2010 23:55 schreef Redbaron het volgende:
ja, en daar kan ik dus vrij weinig op zien.quote:
ik vond die eerste ook duidelijk zat. Arme bontequote:Op maandag 5 april 2010 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, en daar kan ik dus vrij weinig op zien.
deze is duidelijker
I WANNA KNOW IF YOU BE MY GIRLquote:Op maandag 5 april 2010 04:07 schreef Oldenzaal het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! HEEEEJ BABY OEH AAAH!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |