Was het maar zo'n feest. (rumquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
Piraten hebben sabels, kanonnen, ooglapjes en rum
Pics?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:49 schreef Ensaf het volgende:
Waar kunnen we verzoekjes voor TS aanvragen?
De ts woont in de hel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:42 schreef geluidstechnicus het volgende:
Hier in Gorinchem zitten 3 piraten tegenover elkaar.
Ze storen verschrikkelijk! Wat een aso's!
3 x 5 kilowatt in een woonwijk en een zooitje krakkemikkige "masten".
Ik heb geen last van storingen, behalve dat er een aantal legale zenders weggedrukt worden.
En iemand een aantal huizen verderop krijgt de troep binnen op z'n gitaarversterker en pc-luidsprekers (zelfs als de pc niet aan staat).
Medewerking van het Agentschap Telecom en/of de politie kan ik wel vergeten.
't hele boeltje behoort tot DE aso's van de Haarwijk, waar de politie niet veel tegen durft te doen.
Haarwijk?
Ja die wijk die (zoals bijna elke), overlast heeft van tientallen marokkaanse hangjongen / groepen. En dan nog eens die piraten erbij...
Lekker...
Ja, erg hehquote:
Daar tegenover nog zo'n raar ding (ik zal morgen wel wat betere foto's maken) :quote:
Ik luister naar webradioquote:
Politie was het ook niet opgevallen...quote:
En dit hoort er ook bij natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:24 schreef swollywood het volgende:
Wat vroeger altijd zeer effectief was in de 27MC tijd bij aso's die met veel te veel vermogen iedereen wegdrukten:
's Nachts speld door de antennekabel drukken en afbreken. Als ie dan de volgende dag weer ging zenden blies ie z'n eindtrap er uit.
En als ie niet zijn antennekabel verving gebeurde dat direct weer als ie zijn zender gefixt had.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |