Ja vind ik wel, alles is tegenwoordig reclameloos te kijken, gratis ook nog.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
JA HE, WAT EEN MONGOLEN!!!!11!!
je kjnt toch niet iedere keer gaan pissen als er reclame isquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
JA HE, WAT EEN MONGOLEN!!!!11!!
Kan wel, moet je sneller drinkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
je kjnt toch niet iedere keer gaan pissen als er reclame is
Dat is bijna overal.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:01 schreef Splet het volgende:
Sowieso, C1000.
Als wij in de pauze naar de C1000 willen gaan, moeten we eerst in de rij staan voordat we naar binnen mogen :") anders 'zijn er teveel scholieren in de C1000' en 'er wordt veel gejat'.
En terecht!quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:01 schreef Splet het volgende:
Sowieso, C1000.
Als wij in de pauze naar de C1000 willen gaan, moeten we eerst in de rij staan voordat we naar binnen mogen :") anders 'zijn er teveel scholieren in de C1000' en 'er wordt veel gejat'.
Scholierenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:01 schreef Splet het volgende:
Sowieso, C1000.
Oh en ben je aantrekkelijk? Met mij aan je zijde kom je overal binnen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:01 schreef Splet het volgende:
Sowieso, C1000.
Jammer, zit op een HAVO/VWO locatie.. :pquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is bijna overal.
Daarnaast, vmbo
Ik ben heel erg aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:04 schreef Skonk het volgende:
[..]
Oh en ben je aantrekkelijk? Met mij aan je zijde kom je overal binnen.
pics?quote:
Heb je je hond en stok niet meer dan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:04 schreef Skonk het volgende:
[..]
Oh en ben je aantrekkelijk? Met mij aan je zijde kom je overal binnen.
Nu zorgen ze juist voor extra blokkades, omdat iedereen vóór de C1000 in de rij staatquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En terecht!
Kutscholieren in de supermarkt die allemaal energydrink en frikandelbroodjes kopen en dan vervolgens de hele stoep een uur lang blokkeren terwijl ze zich volproppen met die troep![]()
Die zijn het ergst, die zijn nog arrogant ook terwijl ze hun frikandelbroodje verorberenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:05 schreef Splet het volgende:
[..]
Jammer, zit op een HAVO/VWO locatie.. :p
Ik ga toch niet naar de c1000 jongquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:06 schreef Splet het volgende:
[..]
Nu zorgen ze juist voor extra blokkades, omdat iedereen vóór de C1000 in de rij staat.
Geen zorgen, ik boycot ze sinds die regel^^.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naar de c1000 jong
Mijn Jojoortjequote:Op zaterdag 3 april 2010 20:09 schreef Jojoortje het volgende:
Dat doet de AH idd veel beter.
Die manager
Die is idd heel sterkquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:09 schreef Jojoortje het volgende:
Dat doet de AH idd veel beter.
Die manager
vrouwenmetpittigekortekapsels-humor.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:38 schreef Marble het volgende:
Opgegraven? Dat mens is multimiljonair en leeft als een godin.
Dan ben je ook wel bijna een tokkie hoor als je nog naar dat soort reclames gaat zitten kijken. Als het er nu een van Albert Hein geweest was kon ik nog met je meedenken, maar C1000............. pfffffffff, daar zou ik met een boerka om nog niet naar binnen willen, bang dat ik ben om door een paar arbeiders herkent te worden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:54 schreef Adelante het volgende:
Wie heeft Tineke Schouten nou weer opgegraven om een stel uiterst trieste commercials te maken voor C1000
Nu was die blonde huisvrouw al niet grappig, maar het kan nog slechter.... Die typetjes slaan nergens op, zijn niet leuk en totaal niet herkenbaar voor het merk C1000
klacht: Tineke Schouten en haar typetjes
Verdomme, die is in staat van ontbinding manquote:
QFT, als zou ze het laatste wijf op aarde zijn, dan neuk ik nog liever mijn hond.quote:
Ik zou me kapot schamen voor zo'n ontboezeming. Vandaar de incognitolook metquote:Op donderdag 8 april 2010 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
En toch moest ik gniffelen in die reclame dat ze zo'n oude oma speelt. Komt overtuigend en herkenbaar over
Nee. Ik moest gewoon gniffelen. Ik schaam me er niet eens voor.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schamen voor zo'n ontboezeming. Vandaar de incognitolook met?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |