Noes!!!!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Niet om het of ander TS, maar je weet dat 'The Matrix' een film is he... Verzonnen enzo.
Tuurlijk wel. Kunstmatige pijn en kunstmatig verdriet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:29 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Pijn en verdriet lijken mij geen onderdeel van een kunstmatige wereld.
Voor jou: een dwangbuisquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:19 schreef MrCalvinGu het volgende:
Hoe kan je nou weten dat het leven "echt" is?
Als je wordt "bevrijd" uit de matrix, is de "echte wereld" dan niet gewoon een reserve matrix?!
En trouwens, de "echte wereld" is f*cking lelijk!
Misschien willen we niet eens in de "echte wereld" leven, misschien zijn we "bevrijd" omdat de rebellen eenzaam werden omdat de machines hun wijven vermoordden.
Dus, blauwe of rode pil...
Dark City is echt zoveel toffer uitgewerkt dan de matrix.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:58 schreef GummyGadGet het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/title/tt0118929/
Ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar!quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:10 schreef denaamishenk het volgende:
De vraag is, hoe komt TS op deze zaterdagavond idd tot deze vraag?
Heeft TS:
A) Alcohol gehad
B) Gesmoked
C) Eerste keer sex gehad en vraagt hij zich af of het geen droom was
D) Iets anders gesnoven ofzo
E) Een huiswerkopgave
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:23 schreef Valluik het volgende:
btw Ik heb net de Matrix gezien...
Wat een toeval...
of hij heeft zoiets stoms gedaan dat hij hoopt dat het geen realiteit isquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:10 schreef denaamishenk het volgende:
Heeft TS:
A) Alcohol gehad
B) Gesmoked
E) Een huiswerkopgave
Als het een consistent opgezette simulatie is zul je nooit bewijzen aantreffen. Je neemt de simulatie aan voor werkelijkheid omdat je niks anders kent. Je zou niet eens weten waarnaar te zoeken als je al een vermoeden zou hebben dat dit niet echt is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:09 schreef fs180 het volgende:
Zolang er geen bewijs is dat dit nep is zie ik geen redenen om anders aan te nemen..
Godsklere zeg, Bea ziet er lekker uit zeg. Ik zou haar gevenquote:
Als ik jou was zou ik ze allebei innemen...quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:19 schreef MrCalvinGu het volgende:
Als je wordt "bevrijd" uit de matrix, is de "echte wereld" dan niet gewoon een reserve matrix?!
Misschien willen we niet eens in de "echte wereld" leven, misschien zijn we "bevrijd" omdat de rebellen eenzaam werden omdat de machines hun wijven vermoordden.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Godsklere zeg, Bea ziet er lekker uit zeg. Ik zou haar geven
Het punt is, dat weet je niet. Voor hetzelfde geld leef je inderdaad in een andere realiteit. Voor hetzelfde geld droom je dit leven terwijl je eigenlijk in het hiernamaals leeft. Dat weet je dus niet. Maar een veel betere vraag is: wat maakt het uit? Uiteindelijk leef je toch alleen maar in je eigen hoofd omdat je zintuigen je ervaringen opdoen die vervolgens in je geheugen worden opgeslagen. Wat er zich in jouw hoofd afspeelt, is dus waar voor jou. Denk jij aan een kabouter, dan bestaat die kabouter. Want hij bevindt zich in jouw gedachten.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:19 schreef MrCalvinGu het volgende:
Zolang er zich maar Kristels in die simulatie bevinden he?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als het een consistent opgezette simulatie is zul je nooit bewijzen aantreffen. Je neemt de simulatie aan voor werkelijkheid omdat je niks anders kent. Je zou niet eens weten waarnaar te zoeken als je al een vermoeden zou hebben dat dit niet echt is.
TS is 12 en heeft voor de eerste keer the Matrix gelezen en vindt zich helemaal expert in de grotallegorie van Plato.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:10 schreef denaamishenk het volgende:
Heeft TS:
A) Alcohol gehad
B) Gesmoked
E) Een huiswerkopgave
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |