quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:13 schreef Kally het volgende:
Maar Pietje, mijn collega kent 1 van die meisjes en die schijnt gewoon volledig zichzelf te zijn op tv
Erg hequote:
Die had ik vorige week toch ook gepostquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu wel ja, dit slaat echt nergens op hoeveel meter zit er in een kilometer, zegt die ene 1 meter is 100 stappenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk ook nog steeds aan doorgestoken kaart
quote:
Die mannen zien er trouwens ook niet al te slim uitquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu wel ja, dit slaat echt nergens op hoeveel meter zit er in een kilometer, zegt die ene 1 meter is 100 stappen![]()
Als ze echt zo dom zijn dan mogen ze van mij wel een spuitje. In ieder geval absoluut geen nageslachtquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk ook nog steeds aan doorgestoken kaart
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die is al 8.000 keer gepost. Toch is ie leuk.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:27 schreef D. het volgende:
[..]
Die mannen zien er trouwens ook niet al te slim uit
Vandaag wel, het is bijna Pasen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:28 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien
En ben jij voortaan into girlsmusic?
Het nadeel is dat juist deze types voor het meeste nageslacht zullen zorgenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ze echt zo dom zijn dan mogen ze van mij wel een spuitje. In ieder geval absoluut geen nageslacht
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:28 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien
En ben jij voortaan into girlsmusic?
Oja, pasen, dan kan datquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vandaag wel, het is bijna Pasen.
Niet voor stoere vrouwen, meer voor bakvissenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben een girl, maar Lady Gaga is not done imo
Ja, maar Pasen heeft toch niets met vrouwen te maken. Pasen staat voor stoere kerels met een flink kruisquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vandaag wel, het is bijna Pasen.
Wie gaat er in Godsnaam op zo'n wijf liggen bonkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
Het nadeel is dat juist deze types voor het meeste nageslacht zullen zorgen
Je ziet het wel aan de generatie jonge fokkers dat ze waarschijnlijk dergelijke ouders hebben
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:31 schreef D. het volgende:
[..]
Niet voor stoere vrouwen, meer voor bakvissen
Toen ik 18 was sprong ik er zo bovenop hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie gaat er in Godsnaam op zo'n wijf liggen bonken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |