quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:13 schreef Kally het volgende:
Maar Pietje, mijn collega kent 1 van die meisjes en die schijnt gewoon volledig zichzelf te zijn op tv
Erg hequote:
Die had ik vorige week toch ook gepostquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu wel ja, dit slaat echt nergens op hoeveel meter zit er in een kilometer, zegt die ene 1 meter is 100 stappenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk ook nog steeds aan doorgestoken kaart
quote:
Die mannen zien er trouwens ook niet al te slim uitquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu wel ja, dit slaat echt nergens op hoeveel meter zit er in een kilometer, zegt die ene 1 meter is 100 stappen![]()
Als ze echt zo dom zijn dan mogen ze van mij wel een spuitje. In ieder geval absoluut geen nageslachtquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk ook nog steeds aan doorgestoken kaart
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die is al 8.000 keer gepost. Toch is ie leuk.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:27 schreef D. het volgende:
[..]
Die mannen zien er trouwens ook niet al te slim uit
Vandaag wel, het is bijna Pasen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:28 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien
En ben jij voortaan into girlsmusic?
Het nadeel is dat juist deze types voor het meeste nageslacht zullen zorgenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ze echt zo dom zijn dan mogen ze van mij wel een spuitje. In ieder geval absoluut geen nageslacht
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:28 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien
En ben jij voortaan into girlsmusic?
Oja, pasen, dan kan datquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vandaag wel, het is bijna Pasen.
Niet voor stoere vrouwen, meer voor bakvissenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben een girl, maar Lady Gaga is not done imo
Ja, maar Pasen heeft toch niets met vrouwen te maken. Pasen staat voor stoere kerels met een flink kruisquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vandaag wel, het is bijna Pasen.
Wie gaat er in Godsnaam op zo'n wijf liggen bonkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
Het nadeel is dat juist deze types voor het meeste nageslacht zullen zorgen
Je ziet het wel aan de generatie jonge fokkers dat ze waarschijnlijk dergelijke ouders hebben
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:31 schreef D. het volgende:
[..]
Niet voor stoere vrouwen, meer voor bakvissen
Toen ik 18 was sprong ik er zo bovenop hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie gaat er in Godsnaam op zo'n wijf liggen bonken
Geeft niks, jij kunt er ook niets aan doenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben niet stoer, trouwens ook geen bakvis, ik ben gewoon ik
Ja, een zeikwijfquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben niet stoer, trouwens ook geen bakvis, ik ben gewoon ik
Teun alsjeblieft, alsof er niet genoeg mannen die het totaal niet boeit dat ze een domme vrouw hebben, zolang ze er maar goed uit zietquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie gaat er in Godsnaam op zo'n wijf liggen bonken
Ik begrijp inmiddels waarom mannen denken dat hun piemel 30 centimeter is. Dat hebben ze natuurlijk van die dames te horen gekregenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:35 schreef D. het volgende:
[..]
Toen ik 18 was sprong ik er zo bovenop hoor
Nee anderen zijn er al genoeg, laat mij maar vooral mezelf blijvenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geeft niks, jij kunt er ook niets aan doen
Daar heb ik alleen geen last van he?quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik begrijp inmiddels waarom mannen denken dat hun piemel 30 centimeter is. Dat hebben ze natuurlijk van die dames te horen gekregen
Lekker is dat, ik heb er toch liever eentje die goed kan kokenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Teun alsjeblieft, alsof er niet genoeg mannen die het totaal niet boeit dat ze een domme vrouw hebben, zolang ze er maar goed uit ziet
Dan zijn ze net zo dom, kwestie van lineaal erbij pakkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik begrijp inmiddels waarom mannen denken dat hun piemel 30 centimeter is. Dat hebben ze natuurlijk van die dames te horen gekregen
Op je 18e? Als je zin hebt om te 'bonken'?quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lekker is dat, ik heb er toch liever eentje die goed kan koken![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:40 schreef D. het volgende:
Over koken gesproken, even checken wat we met het eten gaan doen
Ik leg hem meestal tussen hectometerpaaltjes om te metenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan zijn ze net zo dom, kwestie van lineaal erbij pakken
Ik had op m'n achttiende ook al zin in ballen gehakt met satesaus. Dat andere deed ik wel tussendoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:39 schreef D. het volgende:
[..]
Op je 18e? Als je zin hebt om te 'bonken'?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik leg hem meestal tussen hectometerpaaltjes om te meten
Ik ben wel over m'n slaapdipje heen geloof ikquote:
Bak zequote:
Ja ik had de hele dag nog niks op dus rond 4 uur gegeten en net nog een boterhamquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben wel over m'n slaapdipje heen geloof ik![]()
Ik was helemaal rozig na die douche. En nu krijg ik langzaam maar zeker trek. Heb jij al gegeten?
En je zou lekker taggliodinges met zalm eten toch?quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik had de hele dag nog niks op dus rond 4 uur gegeten en net nog een boterham
Ja rond 4 uur op hahaquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En je zou lekker taggliodinges met zalm eten toch?
Nou, dan heb je rond tien uur wel weer trek in wat denk ikquote:
Geeft ook niet komt goedquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, dan heb je rond tien uur wel weer trek in wat denk ik![]()
Je bent er nog niet vandaag met eten, vooral niet als je de hele dag niets gehad hebt.
Nee ik zit met de Pasen bij Nijmegen.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee ik zit met de Pasen bij Nijmegen.
Lays ga je stappen vanaaf?
Jaquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
We hadden geen plannen....Je gaat de stad in?
Geen idee, beginnen met biertjes drinken in Samson en dan laveloos de stad in of zo. Wat moet je andersquote:
Eindigen bij de Macquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee, beginnen met biertjes drinken in Samson en dan laveloos de stad in of zo. Wat moet je anders?
Nee, ik zit op de bankquote:
Ja want tv is zo boeiend ookquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit TV te kijken en te lurken, heb geen zin in posten, ben een versleten fossiel
Mijn douche heeft best geholpenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, want er komt volgens de weerman een rug van hoge druk. Had ik maar zo'n rug
Met Denzel toch? Ik zat ff vast op Veronica, Vinniequote:
quote:SBS 6 | 04-04-2010 | 00:00 - 01:35
SBS 6 Sport: K-1 World GP 2010 in Yokohama
Sportprogramma. Voorrondes van de K-1 World GP 2010 met grote namen als Sem Schildt, Badr Hari en Peter Aerts.
Wij zijn ook gesloopt dus gezelligquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:30 schreef Deisyy het volgende:
Man, ik ben gesloopt![]()
Maar de vloer schiet al lekker op en het wordt zoooo mooi![]()
Wat een gekkenhuis was het in de supermarkten vandaag, wat een stel mongolen joh met al die boodschappen, incl. ikke
De lidl was niet drukquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:30 schreef Deisyy het volgende:
Wat een gekkenhuis was het in de supermarkten vandaag, wat een stel mongolen joh met al die boodschappen, incl. ikke
Een vloer doet wonderenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:30 schreef Deisyy het volgende:
Een beetje wel ja. Morgen een paasdiner, welke idioot heeft dat verzonnen en 2e paasdag een uitgebreid paasontbijtquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij zijn ook gesloopt dus gezellig![]()
Ben je je te buiten gegaan aan de paasboodschappen
Ik onthoud nooit namenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Met Denzel toch? Ik zat ff vast op Veronica, Vinnie
Die douche heeft mij geholpen, ik heb alleen paasontbijt maandag en verder hoef ik niks te doenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje wel ja. Morgen een paasdiner, welke idioot heeft dat verzonnen en 2e paasdag een uitgebreid paasontbijt![]()
Meneer Deisyy moet dan morgen wel die vloer een beetje bijtijds klaar hebben, alhoewel in de keuken is hij klaar.
Misschien dat ik opknap van een douche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |