quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:13 schreef Kally het volgende:
Maar Pietje, mijn collega kent 1 van die meisjes en die schijnt gewoon volledig zichzelf te zijn op tv
Erg hequote:
Die had ik vorige week toch ook gepostquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu wel ja, dit slaat echt nergens op hoeveel meter zit er in een kilometer, zegt die ene 1 meter is 100 stappenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk ook nog steeds aan doorgestoken kaart
quote:
Die mannen zien er trouwens ook niet al te slim uitquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu wel ja, dit slaat echt nergens op hoeveel meter zit er in een kilometer, zegt die ene 1 meter is 100 stappen![]()
Als ze echt zo dom zijn dan mogen ze van mij wel een spuitje. In ieder geval absoluut geen nageslachtquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk ook nog steeds aan doorgestoken kaart
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die is al 8.000 keer gepost. Toch is ie leuk.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:27 schreef D. het volgende:
[..]
Die mannen zien er trouwens ook niet al te slim uit
Vandaag wel, het is bijna Pasen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:28 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien
En ben jij voortaan into girlsmusic?
Het nadeel is dat juist deze types voor het meeste nageslacht zullen zorgenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ze echt zo dom zijn dan mogen ze van mij wel een spuitje. In ieder geval absoluut geen nageslacht
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:28 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien
En ben jij voortaan into girlsmusic?
Oja, pasen, dan kan datquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vandaag wel, het is bijna Pasen.
Niet voor stoere vrouwen, meer voor bakvissenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben een girl, maar Lady Gaga is not done imo
Ja, maar Pasen heeft toch niets met vrouwen te maken. Pasen staat voor stoere kerels met een flink kruisquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vandaag wel, het is bijna Pasen.
Wie gaat er in Godsnaam op zo'n wijf liggen bonkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
Het nadeel is dat juist deze types voor het meeste nageslacht zullen zorgen
Je ziet het wel aan de generatie jonge fokkers dat ze waarschijnlijk dergelijke ouders hebben
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:31 schreef D. het volgende:
[..]
Niet voor stoere vrouwen, meer voor bakvissen
Toen ik 18 was sprong ik er zo bovenop hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie gaat er in Godsnaam op zo'n wijf liggen bonken
Geeft niks, jij kunt er ook niets aan doenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben niet stoer, trouwens ook geen bakvis, ik ben gewoon ik
Ja, een zeikwijfquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben niet stoer, trouwens ook geen bakvis, ik ben gewoon ik
Teun alsjeblieft, alsof er niet genoeg mannen die het totaal niet boeit dat ze een domme vrouw hebben, zolang ze er maar goed uit zietquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie gaat er in Godsnaam op zo'n wijf liggen bonken
Ik begrijp inmiddels waarom mannen denken dat hun piemel 30 centimeter is. Dat hebben ze natuurlijk van die dames te horen gekregenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:35 schreef D. het volgende:
[..]
Toen ik 18 was sprong ik er zo bovenop hoor
Nee anderen zijn er al genoeg, laat mij maar vooral mezelf blijvenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geeft niks, jij kunt er ook niets aan doen
Daar heb ik alleen geen last van he?quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik begrijp inmiddels waarom mannen denken dat hun piemel 30 centimeter is. Dat hebben ze natuurlijk van die dames te horen gekregen
Lekker is dat, ik heb er toch liever eentje die goed kan kokenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Teun alsjeblieft, alsof er niet genoeg mannen die het totaal niet boeit dat ze een domme vrouw hebben, zolang ze er maar goed uit ziet
Dan zijn ze net zo dom, kwestie van lineaal erbij pakkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik begrijp inmiddels waarom mannen denken dat hun piemel 30 centimeter is. Dat hebben ze natuurlijk van die dames te horen gekregen
Op je 18e? Als je zin hebt om te 'bonken'?quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lekker is dat, ik heb er toch liever eentje die goed kan koken![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:40 schreef D. het volgende:
Over koken gesproken, even checken wat we met het eten gaan doen
Ik leg hem meestal tussen hectometerpaaltjes om te metenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan zijn ze net zo dom, kwestie van lineaal erbij pakken
Ik had op m'n achttiende ook al zin in ballen gehakt met satesaus. Dat andere deed ik wel tussendoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:39 schreef D. het volgende:
[..]
Op je 18e? Als je zin hebt om te 'bonken'?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik leg hem meestal tussen hectometerpaaltjes om te meten
Ik ben wel over m'n slaapdipje heen geloof ikquote:
Bak zequote:
Ja ik had de hele dag nog niks op dus rond 4 uur gegeten en net nog een boterhamquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben wel over m'n slaapdipje heen geloof ik![]()
Ik was helemaal rozig na die douche. En nu krijg ik langzaam maar zeker trek. Heb jij al gegeten?
En je zou lekker taggliodinges met zalm eten toch?quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik had de hele dag nog niks op dus rond 4 uur gegeten en net nog een boterham
Ja rond 4 uur op hahaquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En je zou lekker taggliodinges met zalm eten toch?
Nou, dan heb je rond tien uur wel weer trek in wat denk ikquote:
Geeft ook niet komt goedquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, dan heb je rond tien uur wel weer trek in wat denk ik![]()
Je bent er nog niet vandaag met eten, vooral niet als je de hele dag niets gehad hebt.
Nee ik zit met de Pasen bij Nijmegen.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee ik zit met de Pasen bij Nijmegen.
Lays ga je stappen vanaaf?
Jaquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
We hadden geen plannen....Je gaat de stad in?
Geen idee, beginnen met biertjes drinken in Samson en dan laveloos de stad in of zo. Wat moet je andersquote:
Eindigen bij de Macquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee, beginnen met biertjes drinken in Samson en dan laveloos de stad in of zo. Wat moet je anders?
Nee, ik zit op de bankquote:
Ja want tv is zo boeiend ookquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit TV te kijken en te lurken, heb geen zin in posten, ben een versleten fossiel
Mijn douche heeft best geholpenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, want er komt volgens de weerman een rug van hoge druk. Had ik maar zo'n rug
Met Denzel toch? Ik zat ff vast op Veronica, Vinniequote:
quote:SBS 6 | 04-04-2010 | 00:00 - 01:35
SBS 6 Sport: K-1 World GP 2010 in Yokohama
Sportprogramma. Voorrondes van de K-1 World GP 2010 met grote namen als Sem Schildt, Badr Hari en Peter Aerts.
Wij zijn ook gesloopt dus gezelligquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:30 schreef Deisyy het volgende:
Man, ik ben gesloopt![]()
Maar de vloer schiet al lekker op en het wordt zoooo mooi![]()
Wat een gekkenhuis was het in de supermarkten vandaag, wat een stel mongolen joh met al die boodschappen, incl. ikke
De lidl was niet drukquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:30 schreef Deisyy het volgende:
Wat een gekkenhuis was het in de supermarkten vandaag, wat een stel mongolen joh met al die boodschappen, incl. ikke
Een vloer doet wonderenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:30 schreef Deisyy het volgende:
Een beetje wel ja. Morgen een paasdiner, welke idioot heeft dat verzonnen en 2e paasdag een uitgebreid paasontbijtquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij zijn ook gesloopt dus gezellig![]()
Ben je je te buiten gegaan aan de paasboodschappen
Ik onthoud nooit namenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Met Denzel toch? Ik zat ff vast op Veronica, Vinnie
Die douche heeft mij geholpen, ik heb alleen paasontbijt maandag en verder hoef ik niks te doenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje wel ja. Morgen een paasdiner, welke idioot heeft dat verzonnen en 2e paasdag een uitgebreid paasontbijt![]()
Meneer Deisyy moet dan morgen wel die vloer een beetje bijtijds klaar hebben, alhoewel in de keuken is hij klaar.
Misschien dat ik opknap van een douche.
quote:
Een ander huis heb ik door die nieuwe vloer.quote:
Ik ken ze wel, maar onthoud de namen niet. En deze film is echt goedquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Denzel Washington ken je niet , maar ik heb hem al op staan
ja dus en Jodie Foster
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een ander huis heb ik door die nieuwe vloer.
[ afbeelding ]
Zijn de jongens bij papa? Stil he.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Die douche heeft mij geholpen, ik heb alleen paasontbijt maandag en verder hoef ik niks te doen
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog even en je mag lekker op vakantie. En daarna krijg je twee poesjes katten
Ja komen morgenavond thuis, en het is zeker stilquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn de jongens bij papa? Stil he.
Ben jij nog lekker met een kwast bezig geweest vandaag?
Die vloeren worden per jaar mooier en lijken zo af en toe echt hout te zijnquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een ander huis heb ik door die nieuwe vloer.
[ afbeelding ]
Ik vind het mooi zo'n donkere vloer, mijn meubels zijn ook donker en mijn muren gewoon simpel wit, maar wel een hele mooie combiquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooi, ik ga ook voor een donkere vloer, de rest is licht ook mijn meubels
Eén pol heb ik eruit gekregen, de andere heb ik maar gekortwiekt, die is inmiddels 1 meter in het vierkant in de basis. Die krijg je er met normaal gereedschap echt niet meer uit. Maar het snoeien is klaar hoor, zelfs het gras en mos tussen de tegels van het terras is weg gehaald. Het ergste is dus gedaan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een vooruitzichten![]()
Hoe is het met je bamboe? Kan je er geen hakselaar op zetten?
Eén muur zalmkleur bij die vloer is ook erg mooiquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het mooi zo'n donkere vloer, mijn meubels zijn ook donker en mijn muren gewoon simpel wit, maar wel een hele mooie combi
Ja ik heb nu een lichte voer, en vind het dan te licht. Maar die kleur van jou is echt mooiquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het mooi zo'n donkere vloer, mijn meubels zijn ook donker en mijn muren gewoon simpel wit, maar wel een hele mooie combi
Ik vind het altijd gezellig op de stortquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja komen morgenavond thuis, en het is zeker stil![]()
Ben nog niet aan de kwast toegekomen, heb eerst de kelder gedaan (3 x naar de stort) toen alles wat boven in de weg stond naar de kelder, morgen ga ik de hele boel schuren
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het altijd gezellig op de stort![]()
Ik vind het wel goed van je dat je er zelf mee bezig gaat
Aardigquote:
Ja, dat vind ik ook, maar Kally is een vrouw hè, je weet het dan maar nooit met dit type films. Vandaar dat ik het wat voorzichtig brachtquote:
Ja want ik ben echt een meisje meisje dat scheeltquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook, maar Kally is een vrouw hè, je weet het dan maar nooit met dit type films. Vandaar dat ik het wat voorzichtig bracht
Je bent toch wel romantisch en zo?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want ik ben echt een meisje meisje dat scheelt![]()
Doe mij maar Saw ofzo
quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:55 schreef hondjes het volgende:
Ben ook gaar...heb al; drie dagen mijn kleindochter..
Harstikke leuk, maar druk ...![]()
Snap nu wel waarom die eitjes niet meer willen op bepaalde leeftijd...mijn god,,,moet er niet aan denken
op mijn leeftijd....
Ja dat is net zo'n leeftijd dat je echt de hele tijd met ze bezig bent, wel heel leuk maar idd zeer vermoeiendquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:58 schreef hondjes het volgende:
[..]
14 maanden....loopt net, maar dan weer dragen enzo..........
Die klinkt jammiequote:
Die klinkt ook erg lekkerquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die klinkt jammie![]()
Heb je de Vienetta Creme Brulee al eens op? Die is gruwelijk lekker
Ja, lekker rustigquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die klinkt ook erg lekker![]()
Tis stil hier
Dan moet je Deisyy je bij je warme noten laten pakken, dan scoor je wel hoogquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:23 schreef D. het volgende:
en dan scoor ik niet zo hoog
http://en.massivemusicquiz.com/games/category_change
Wat zit je te mopperen D.tje?quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan moet je Deisyy je bij je warme noten laten pakken, dan scoor je wel hoog
Zie mijn opvolgende postquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zit je te mopperen D.tje?
Gooi het er maar uit.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:23 schreef D. het volgende:
en dan scoor ik niet zo hoog
http://en.massivemusicquiz.com/games/category_change
quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:37 schreef D. het volgende:
Ik geeft het op....denk ik....het spelletje dus...
ik ben 10e gewordenquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan meezingen met de liedjes maar de namen en titels wist ik echt niet
Toedelsquote:
Ik had gekozen voor pop en bij de eerste haakte ik al afquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan meezingen met de liedjes maar de namen en titels wist ik echt niet
Volgens mij heb ik 'm gezien, maar ik weet het niet meer zekerquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0454848/
Doei lieverd, fijne nacht nogquote:
2006 is ook al een tijdje geleden hèquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'm gezien, maar ik weet het niet meer zeker
Preciesquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
2006 is ook al een tijdje geleden hè
Waarom niet 4 voor 10?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:44 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog niet slapen hoor Teun, ik hoef morgen pas om 5 voor 10 op
Zegt me beide niksquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:46 schreef D. het volgende:
Oja ik weet het weer
The Blind side
The Art Of Lying
Welke ?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:46 schreef D. het volgende:
Had ook nog een film met ene J. Depp, maar die heb ik na 20 minuten afgezet
Heb er eergisteren nog drie besteld, zouden er binnen één werkdag zijn. Ik wilde eventueel wat te kijken hebben maandag. Maar geen films in de brievenbus, gisteren niet, vandaag nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:46 schreef D. het volgende:
Oja ik weet het weer
The Blind side
The Art Of Lying
Omdat ik dan even de katten eten geef en koffie maak en dan ben ik om 10 uur precies klaarquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom niet 4 voor 10?
Of gewoon 10 uur
Volgens mij wel, maar weet het niet zeker meer.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:48 schreef D. het volgende:
Iemand 'Mannen die vrouwen haten' gezien?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb er eergisteren nog drie besteld, zouden er binnen één werkdag zijn. Ik wilde eventueel wat te kijken hebben maandag. Maar geen films in de brievenbus, gisteren niet, vandaag niet
quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat ik dan even de katten eten geef en koffie maak en dan ben ik om 10 uur precies klaar
De eerst is gebaseerd op een waargebeurd verhaal, maar daar kwam ik pas achteraf achter.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
![]()
![]()
Anders is je hele dag naar de Filistijnen hè, als het 1 minuut later wordt?![]()
Oh wachtquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:50 schreef Kally het volgende:
[..]
De start missen.....dat is heiligschennis
Als je dat nu al niet meer weet dan zal het wel nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar weet het niet zeker meer.
O nu je het zegt over die Oscarquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
De eerst is gebaseerd op een waargebeurd verhaal, maar daar kwam ik pas achteraf achter.
Sandra Bullock heeft er een Oscar voor gekregen
Die ander is een comedy over een wereld waar niemand liegt en iedereen recht voor zijn raap is, tot iemand ineens bedenkt hoe ie moet liegen, en dat veranderd alles. Wel grappig
Race begint 10 uurquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh wacht![]()
Is dat om tien uur al? Begint dan de race of de voorbeschouwing?
O jij hebt dat verhaal gemist, pfff kreeg afgelopen zaterdag briefje in de bus dat ze al 4 x waren langs geweest (niet eerder briefje gevonden) en dan gaat het terug naar afzender, ik Wehkamp bellen hele discussie dat ik niet geloofde dat ze langs waren geweest want 4 x geen buren thuis kan haast niet nou ja blabla moeten ze opnieuw in bestelling, dus ik ja daaaaaggggggg en dan dubbel verendkosten betalen dacht het nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bizar man, heb je al aan de bel getrokken? Hoe durven ze!
Nooit van gehoordquote:
Namen, data, verjaardagen, titels, ik vergeet ze 30 seconden nadat ik ze gehoord heb. Altijd al zo geweest.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Als je dat nu al niet meer weet dan zal het wel niet
ff wat downloaden kopen dan maarquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:56 schreef Kally het volgende:
Ik geloof dat ik zwaar achter loop met films, wordt tijd om een inhaalslag te doen
Ik dacht ik meld het even, misschien willen jullie het weten. Ik hoef het niet te weten, maar je wordt dood gegooid met nieuws over de tante van Fransquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, dat doe je met dode mensen die je niet cremeert
Film is de eerste van de Millenium trilogy van Stieg Larsson. dat moet je dan toch wel iets zeggenquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Namen, data, verjaardagen, titels, ik vergeet ze 30 seconden nadat ik ze gehoord heb. Altijd al zo geweest.
quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan moet Kally eigenlijk om 5 voor 8 op
Da's vooral het trieste. Het is nieuws omdat het de tante is van een volkszangert. Het is niet eens een individu meerquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht ik meld het even, misschien willen jullie het weten. Ik hoef het niet te weten, maar je wordt dood gegooid met nieuws over de tante van Frans
Was het wat, die film?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Film is de eerste van de Millenium trilogy van Stieg Larsson. dat moet je dan toch wel iets zeggen
Daar heb ik wel iets van gelezen, wist niet dat het over je schoenen ging. Vond het ook een raar verhaal. Gewoon opnieuw bestellen en nu op het adres van Layssa?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
O jij hebt dat verhaal gemist, pfff kreeg afgelopen zaterdag briefje in de bus dat ze al 4 x waren langs geweest (niet eerder briefje gevonden) en dan gaat het terug naar afzender, ik Wehkamp bellen hele discussie dat ik niet geloofde dat ze langs waren geweest want 4 x geen buren thuis kan haast niet nou ja blabla moeten ze opnieuw in bestelling, dus ik ja daaaaaggggggg en dan dubbel verendkosten betalen dacht het nietnou ja dat hoeft dus niet maar nu wil ik ze ondertussen wel hebben
Ik heb 'm nog niet gezien. heb het boek nu bijna uit, en dan ga ik voor de film.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was het wat, die film?
Ik heb het boek nog liggen om te lezen.
Nee als het goed is komen ze deze week, zal morgen ff tegen de buurman zeggen dat hij verplicht de hele week thuis moet zittenquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar heb ik wel iets van gelezen, wist niet dat het over je schoenen ging. Vond het ook een raar verhaal. Gewoon opnieuw bestellen en nu op het adres van Layssa?
Ik mag allesquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voorbeschouwing mag je eigenlijk niet missen hè.
Da's niet voor niets hè, anders gaat 't stinkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, dat doe je met dode mensen die je niet cremeert
Klopt, ze is dood.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Da's vooral het trieste. Het is nieuws omdat het de tante is van een volkszangert. Het is niet eens een individu meer
Die ligt in een doos als bewijsmateriaalquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Da's niet voor niets hè, anders gaat 't stinken![]()
Wat ik mij dan afvraag, waar zouden ze die kogel gelaten hebben?
Ik hoorde hier dat het boek best taai is, moeilijk doorheen te komen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet gezien. heb het boek nu bijna uit, en dan ga ik voor de film.
wilde even weten of iemand 'm al gezien had
Gewoon niet zeggen, maar hem aan de ketting leggenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee als het goed is komen ze deze week, zal morgen ff tegen de buurman zeggen dat hij verplicht de hele week thuis moet zitten
In een zakje, in het labquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Aan wie moet ik verantwoording afleggen dan?quote:
Na afloop gaat er een grote magneet over het asquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon niet zeggen, maar hem aan de ketting leggen
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na afloopt gaat er een grote magneet over het as
Dat is weer wat anders dan "alles mogen"quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Aan wie moet ik verantwoording afleggen dan?
Boek taai?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde hier dat het boek best taai is, moeilijk doorheen te komen.
Jij luistert zeker?
Nee hoor, ik doe gewoon waar ik zin in heb, niemand die er wat van zegtquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is weer wat anders dan "alles mogen"
En dat er dan van alles uit het as omhoog schietquote:
quote:
Soury d'r metalen heup, kloink!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat er dan van alles uit het as omhoog schiet
Misschien is het taaie wel het verschil tussen lezen en luisterenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Boek taai?
Ik vind 'm erg makkelijk zelfs
Ja ik luister. Ron Brandsteder leest mij voor
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat er dan van alles uit het as omhoog schiet
Dat was ook de bedoelingquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zag zo'n quasimodo type met een enorme magneet staan ja
Soury's heup in Frans zijn tantequote:
Hou op nou hoor, tranen over mijn wangenquote:
Neeheee, maar dat zat ik mij opeens te bedenken, En al die piercings, die ze natuurlijk weer doorverkopenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Soury's heup in Frans zijn tanteWas ze kannibaal dan
Owquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neeheee, maar dat zat ik mij opeens te bedenken, En al die piercings, die ze natuurlijk weer doorverkopen
Was ook een van de beste films die ik ooit gezien heb. Beide delenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
OwIk dacht ineens dat wij onze eigen Hannibal hadden, dat valt weer tegen
Hannibal Rising is ook goed, is natuurlijk een heel andere acteur maar hij zet hem zeer overtuigend neer, laat ik het zo zeggen ik geloofde dat hij de jongere versie wasquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was ook een van de beste films die ik ooit gezien heb. Beide delen
Kan het me moeilijk voorstellen, het is tenslotte hetzelfde verhaalquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is het taaie wel het verschil tussen lezen en luisteren
Ik ga naar de schoenenhemel, ik heb al een plekje gereserveerdquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Toch is 't wel kut hoor, doodgaan. Jullie kunnen dan bijvoorbeeld geen schoenen meer kopen en wij geen voetbal meer kijken
Of misschien zeven ze het as, dat kan ookquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Hou op nou hoor, tranen over mijn wangen
Heb ik niet eens gezienquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was ook een van de beste films die ik ooit gezien heb. Beide delen
Jammer joh ik zei wat anders, en ik heb ze heul nodigquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nu hoor ik ze alweer roepen "Alsof je die dan nog nodig hebt!!". Nee, maar dat is nu ook niet het geval
Allemaal dode schoenen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga naar de schoenenhemel, ik heb al een plekje gereserveerd
Mijn borsten zijn puur natuur, mijn kiezen niet meer allemaalquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Siliconen werkt niet met een magneet
En dan Quasimodo er maar naast niezen omdat het zo stoffig isquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of misschien zeven ze het as, dat kan ook
quote:
Maar dan zie je wel alle mensen die al eerder zijn doodgegaan terug en is het altijd mooi weerquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Toch is 't wel kut hoor, doodgaan. Jullie kunnen dan bijvoorbeeld geen schoenen meer kopen en wij geen voetbal meer kijken
Een wereld zonder voetbal, dat moet 'heaven' zijnquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
De mijne ook, niks mis meequote:Op zaterdag 3 april 2010 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn borsten zijn puur natuur, mijn kiezen niet meer allemaal
Ik val in slaap van luisterboeken, ik snap nog steeds niet wat je eraan vindtquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Kan het me moeilijk voorstellen, het is tenslotte hetzelfde verhaal
Oh God, spaar me, moet dat echt?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan zie je wel alle mensen die al eerder zijn doodgegaan terug en is het altijd mooi weer
Jij begon eroverquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Zie jij hier levende schoenen dan, je moet ze kopen en dragen nadat de koeien geslacht zijn hoor
quote:
Dat is wel dramatisch zo in het voorjaar met al die hooikoortsenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan Quasimodo er maar naast niezen omdat het zo stoffig is
Ik krijg een eigen walk-in Closet vol met schoenenquote:
En 's avonds een half lijk van z'n colbert afkloppenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan Quasimodo er maar naast niezen omdat het zo stoffig is
quote:
Ik zie het als een film waarbij je je ogen niet open hoeft te houdenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik val in slaap van luisterboeken, ik snap nog steeds niet wat je eraan vindt
En Esmeralda maar roepen, Quasi doe dat buiten, al die lijken over mijn vloer steedsquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En 's avonds een half lijk van z'n colbert afkloppen
Dachten ze dat je neptieten had?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook natuurlijk borsten
Al heb ik weleens gehoord dat mensen dfaar anders over dachten
Wij een walking fridgequote:Op zaterdag 3 april 2010 23:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik krijg een eigen walk-in Closet vol met schoenen![]()
Bizarre handel hoor, die lijkenpikkerijquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:18 schreef Kally het volgende:
[..]
En Esmeralda maar roepen, Quasi doe dat buiten, al die lijken over mijn vloer steeds
Ik had niet anders verwachtquote:
Je slaat de spijker op zijn kop, ik kan me niet herinneren dat ik veel voorgelezen benquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie het als een film waarbij je je ogen niet open hoeft te houden
Voorgelezen worden was nooit jouw ding?
Bezorgd me wel een vreselijke lachbuiquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bizarre handel hoor, die lijkenpikkerij
Je mag wel mee luisteren als ik de jongens voorleesquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop, ik kan me niet herinneren dat ik veel voorgelezen ben![]()
Als ik dood ben zal ik daar toch nog eens een hartig woordje over wisselen.
Nouja, ieder zijn dingquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop, ik kan me niet herinneren dat ik veel voorgelezen ben![]()
Als ik dood ben zal ik daar toch nog eens een hartig woordje over wisselen.
Blufquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil gerust je eten voor je voorkauwen
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Da's niet gepast, dan kijken ze allemaal
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik krijg een eigen walk-in Closet vol met schoenen![]()
Ik ga het eens proberenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ieder zijn ding
Ik heb sinds ik luister geen boek meer gelezen
Ik vaak tijdens de seks. Dan heb ik regelmatig de grootste lolquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het maar ja ik ben nu eenmaal ik en ik lach op de raarste momenten
Ja dat wel, maar pas als ik in de hemel komquote:
-edit-quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vaak tijdens de seks. Dan heb ik regelmatig de grootste lol
Het beste is 's avonds in bed voor het slapen gaan, en dan wel van een boek wat je spannend lijkt.quote:
In je eentje?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
niets mis mee hoor, dat heb ik ookquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het maar ja ik ben nu eenmaal ik en ik lach op de raarste momenten
Dat ga ik hier niet vertellen, beschouw het maar als niet geschrevenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
-edit-
Waarom ? Niet dat ik vind dat je geen lol kunt hebben tijdens sex
Dan leest Ron Brandsteder het niet voor hoop ikquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Het beste is 's avonds in bed voor het slapen gaan, en dan wel van een boek wat je spannend lijkt.
Als je Engels voldoende is zou ik daarvoor gaan (mits dat de originele taal is)
Dat moet nog maar even wachten danquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar pas als ik in de hemel kom
Ja erg, ik kan ook ineens aan iets denken wat leuk was na een week ofzo en dan keihard in lachen uitbarsten als het verder heel stil is, snap best wel dat sommige zeggen die spoort nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
niets mis mee hoor, dat heb ik ook![]()
op de meest onverwachte momenten
Ja maak je er maar makkelijk vanafquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet vertellen, beschouw het maar als niet geschreven
Ik geloof niet in een hemel, maar in een soort teletubbie landschapquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zou er maar wat rekening mee houden dat er geen hemel is, maar gewoon een paar vierkante meter Hollandse blubber. Daar moeten we het dan mee doen
quote:
Dit is mijn eerste NL-talige boekquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan leest Ron Brandsteder het niet voor hoop ikDan ga ik voor de Engelse versie
dus minstens 1x per half jaar heb jij lol ?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof niet in een hemel, maar in een soort teletubbie landschap
Te laatquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet vertellen, beschouw het maar als niet geschreven
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
dus minstens 1x per half jaar heb jij lol ?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste NL-talige boek
het origineel is Zweeds, en mijn Zweeds is niet zo heel goed
bovendien kon ik de Engelse versie zo niet vinden.
Ik heb alle Stephen King boeken gehad, en ben nu bijna door alle John Grisham boeken heen
Wat sla jij hem hoog aanquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
dus minstens 1x per half jaar heb jij lol ?
Ik zie je huppelenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof niet in een hemel, maar in een soort teletubbie landschap
Slaap lekker Deis, en alsvast fijne paasdagen en morgen je vloer klaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |