Kanibaalquote:
Lekker chocolade paaseitjes.quote:Op zondag 4 april 2010 11:51 schreef friemelaar het volgende:
's morgens samen![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
te flauwquote:
bengelquote:
dan had je er wat meer zout bij moeten doenquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan had je er wat meer zout bij moeten doen
ik ben uitgeslapenquote:Op zondag 4 april 2010 14:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
zucht we zijn weer lekker bijdehand
goeiemiddag trouwens
geen last van gehadquote:Op zondag 4 april 2010 14:58 schreef Giertje het volgende:
ik merk het
ik ook wel
heb wel een gezellige avond gehad bij een vriendin van me der verjaardag
was behoorlijk zat aan het einde dat was lang geleden
mja inderdaadquote:Op zondag 4 april 2010 15:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geen last van gehad![]()
gister ook op tijd klaar met werken.
blij als die klote dagen weer om zijn
Ik snap dat niet idd. IEDEREEN die je spreekt vindt het godgeklaagd dat dat gebeurt. Wie zijn dan die mensen die dat inderdaad doen?quote:Op zondag 4 april 2010 15:04 schreef Giertje het volgende:
nou ja morgen gaat heel nederland massaal naar de autodealers en woonboulevards dus dat worden weer lekkere files
Ik val duidelijk niet onder iedereen, ik klaag er niet over en ik zal er ook niet snel heen gaan.quote:Op zondag 4 april 2010 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap dat niet idd. IEDEREEN die je spreekt vindt het godgeklaagd dat dat gebeurt. Wie zijn dan die mensen die dat inderdaad doen?
ik iig nietquote:Op zondag 4 april 2010 15:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja inderdaad
nou ja morgen gaat heel nederland massaal naar de autodealers en woonboulevards dus dat worden weer lekkere files
Dat is het enige wat mensen ooit doen in die tent van jou toch?quote:
Beejke haiquote:Op zondag 4 april 2010 15:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik val duidelijk niet onder iedereen, ik klaag er niet over en ik zal er ook niet snel heen gaan.
Soms wel, dat is pure verveling en dan is dat wel weer "gezellig.
en morgen ga ik het zelf doenquote:Op zondag 4 april 2010 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is het enige wat mensen ooit doen in die tent van jou toch?
hij is zelfs al aan het slopenquote:Op zondag 4 april 2010 15:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hallo Fles.Ben je al aan de wandel?
Somsquote:Op zondag 4 april 2010 15:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hallo Fles.Ben je al aan de wandel?
Slopen? Zijn rug? Het huis van zijn ouders?quote:
Soms is toch een goed begin, je dacht van de zomer?quote:Op zondag 4 april 2010 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
SomsEn dan lig ik weer een dag plat zoals nu
het pand waar zijn nieuwe huis gaat komen.quote:Op zondag 4 april 2010 15:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Slopen? Zijn rug? Het huis van zijn ouders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |