Yaaaay!quote:Op woensdag 7 april 2010 00:05 schreef _evenstar_ het volgende:
ik heb me streak eindelijkmet dan aan kleine prinses
![]()

Kleineprinses zit er nu inderdaad bij, ook een gold account voor 8 dagenquote:Op woensdag 7 april 2010 00:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zit kleine prinses ondertussen bij fokker team?
En moeten we eignelijk geen doelstelling met ons team hebben?

Mijn record is nog steeds 79quote:Op woensdag 7 april 2010 01:11 schreef Slickk het volgende:
[..]
Kleineprinses zit er nu inderdaad bij, ook een gold account voor 8 dagen
Zonet mijn persoonlijke record gehaald; 75 punten. 6 bekertjes dus !

Zin in nog een rondequote:Op woensdag 7 april 2010 01:15 schreef padlarf het volgende:
Als Jay-Z problems niet zou uitspreken als pounds zou ik net 70 punten hebben gehad

Ik doe zo wel een rondje mee, even bier halenquote:

Zijn er dus ook weer wat meer geworden...quote:

geen dankquote:Op woensdag 7 april 2010 00:05 schreef _evenstar_ het volgende:
ik heb me streak eindelijkmet dan aan kleine prinses
![]()

Als je goud hebt, naar de teampagina gaan (volgens mij gewoon op een tagje klikken) en joinen.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:50 schreef Sgele het volgende:
Hoe kom je in het Fokker team? Heb ik iets gemist?

quote:Op woensdag 7 april 2010 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je goud hebt, naar de teampagina gaan (volgens mij gewoon op een tagje klikken) en joinen.
En mijn goud is op.

Toch niet. Ding zegt dat ik nog 12 uur te gaan hebquote:

Dan moet je de komende 12 uur maar flink veel quizzen...quote:Op woensdag 7 april 2010 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch niet. Ding zegt dat ik nog 12 uur te gaan hebHij lijkt wel andersom te tellen, gisteren zei 'ie om 00.30 dat ik nog een half uur te gaan had terwijl het toen af had moeten lopen.
Bugje? (Niet dat ik het erg vind...)

Thx for the info!quote:Op woensdag 7 april 2010 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je goud hebt, naar de teampagina gaan (volgens mij gewoon op een tagje klikken) en joinen.
En mijn goud is op.

Het loopt serieus omhoog. I iz confuzedz.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dan moet je de komende 12 uur maar flink veel quizzen...

Moet je dan uit het teamquote:Op woensdag 7 april 2010 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En mijn goud is op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |