Inderdaad. Het enige wat naatje heeft gedaan is daarover huilen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Stoep maakte een te irritante grote post
Ja hoor schat jij bent 1000x leukerquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
HUPPEL HUPPEL, IK BEN LEUKER DAN DELUNA TOCH?!?!?1
Anders had remlof dat niet gezien hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Inderdaad. Het enige wat naatje heeft gedaan is daarover huilen.
Ga zelf huilen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Inderdaad. Het enige wat naatje heeft gedaan is daarover huilen.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hoor schat jij bent 1000x leuker
IN YOU FACE DELUNA.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hoor schat jij bent 1000x leuker
Maar maar maar hij is stoepquote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar hij is stoep:*
![]()
![]()
Jij bent "maar" maantje![]()
Ja maar ik ben een meisje en jij bent een jongen. Jij zal altijd een voorsprong hebben.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
IN YOU FACE DELUNA.
DE OPPERMACHTIGSTE VROUW HEEFT GESPROKEN.
IK BEN DUS LEUKER.
En anders pijp je jezelf toch omhoog bij de mannen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een meisje en jij bent een jongen. Jij zal altijd een voorsprong hebben.
Naatjes mening telt niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:09 schreef DeLuna het volgende:
NAATJE![]()
Wie is er leuker? Stoeprand of ik?
ik zou je doenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:09 schreef DeLuna het volgende:
NAATJE![]()
Wie is er leuker? Stoeprand of ik?
Wat jammer dat naatje mij niet wil doen.quote:
Voor jou misschien niet. Maar daar maak ik me verder ook geen zorgen over.quote:
Nu ben je jaloers he.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat jammer dat naatje mij niet wil doen.
Ik hoop dat je net zolang als Elmostyle geband wordt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet. Maar daar maak ik me verder ook geen zorgen over.
Zo ver zal het nooit komen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hoop dat je net zolang als Elmostyle geband wordt.
Vast wel. Ik zal er in iedergeval zijn om je verlinken.quote:
Zo zielig ben je dan ook wel weer hè.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vast wel. Ik zal er in iedergeval zijn om je verlinken.
Wat?!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Naatje was toch heimelijk verliefd op stoep?
Ja. Misschien ben ik ook wel een modkontenlikkerquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zo zielig ben je dan ook wel weer hè.
Top.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja. Misschien ben ik ook wel een modkontenlikker
WAT?!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Naatje was toch heimelijk verliefd op stoep?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja. Misschien ben ik ook wel een modkontenlikker
Hahahaha, doei Stoepquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:25 schreef timmmmm het volgende:
De vraag of DeLuna leuker is dan Stoeprand is toch even lastig als beslissen wie er liever is, een snoezige kitten of een ranzige (bepuiste) pad?
DeLuna, obviously
quote:
Ik heb wel inhoudquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
Mods zijn doorgaans beter dan users, omdat ze meer inhoud hebben, vandaar dat ik zo inhoudsloos ben
Jaquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
eigenlijk moest ik zeggen, vandaar dat ik inhoud heb, want ik ben modkontjeslikker
Ik zei toch dat je het niet zou doenquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maantje![]()
![]()
Ik wou je vanmorgen wel bellen maar ik heb je nummer niet
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind je het gek als ik je nummer niet heb
Noh.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het anders niet zo leuk hoor
Mogguh trevquote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:16 schreef RikKer93 het volgende:
Goeiemiddag![]()
Luister ik nu al een uur of twee
Middag Rickquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:16 schreef RikKer93 het volgende:
Goeiemiddag![]()
Ohja, die zou ik nog leren.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:16 schreef RikKer93 het volgende:
Goeiemiddag![]()
Komt uit het spel Kingdom Hearts 2quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Middag Rick![]()
Die clip is ook wel leuk
Drums of gitaar?quote:
Ik bedoelde de officiële clipquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:19 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Komt uit het spel Kingdom Hearts 2
Volgens mij
Ohquote:
Kan je deze al op gitaar?quote:
Voor mij is het nog ochtend. Ben nog niet zo lang mijn bed uit.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor mij is het toch al echt middag hoor
Ik houd niet van Van Halen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:23 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Kan je deze al op gitaar?
Eruption is natuurlijk ook goed
Ik al vanaf half 7quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor mij is het nog ochtend. Ben nog niet zo lang mijn bed uit.
Voor jou wel, voor mij niet. Ben ook pas een uurtje mn bed uit.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik al vanaf half 7dus toch wel middag
Maar maar maar...... Van Halen is goedquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik houd niet van Van Halen.
En het zal vast wel te moeilijk zijn.
Doe je goed maar daar in tegen heb ik ook al weer bijna 40 euro verdientquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor jou wel, voor mij niet. Ben ook pas een uurtje mn bed uit.
Kan best, maar ik vind het niet mooi.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:28 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Maar maar maar...... Van Halen is goed
Kom ik aan met mjn 4 euro per uurquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je goed maar daar in tegen heb ik ook al weer bijna 40 euro verdientheb het ook hard nodig
![]()
Het scheelt ook nog dat jij maar 17 bent ik al 23 maar dan nog verdien ik zeer zeker goed voor een bijbaanquote:
Ja, daaromquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het scheelt ook nog dat jij maar 17 bent ik al 23 maar dan nog verdien ik zeer zeker goed voor een bijbaan
Ik heb het harder nodig.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je goed maar daar in tegen heb ik ook al weer bijna 40 euro verdientheb het ook hard nodig
![]()
Kom ik aan met mijn 4,60 per uur.quote:
Mijn rekening is anders vrij rood hoorquote:
Ik met mijn 9.24 nettoquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn 4,60 per uur.
Nouja, ik ehb een all in loon dus misschien is het ook wel 5 euroquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn 4,60 per uur.
Wauw!quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:38 schreef DeLuna het volgende:
Ik krijg wel 67 euro terug van de belastingdienst
Mijn rekening kan niet rood worden, anders was ;ie het.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn rekening is anders vrij rood hoor![]()
Damn. Dat wil ik ook.quote:[..]
Ik met mijn 9.24 netto, maar kan alleen aan het eind van het jaar niks meer terug vragen en mag ook niet meer dan 600 per maand verdienen
Ik heb recht op 12,-, maar dat wordt niet uitgekeerdquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:38 schreef DeLuna het volgende:
Ik krijg wel 67 euro terug van de belastingdienst
Bij mij gaat er bijna niks vanafquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, ik ehb een all in loon dus misschien is het ook wel 5 euro
Goed! Het regent en ik moet nog boodschappen halen.quote:
Ik wil meer uren kunnen maken dan dat ik nu doequote:Op zaterdag 3 april 2010 14:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn rekening kan niet rood worden, anders was ;ie het.
[..]
Damn. Dat wil ik ook.
Goed, al weer gewerkt vandaag en hier is het gelukkig droogquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed! Het regent en ik moet nog boodschappen halen.Hoe is 't met jou dan?
Ik wil sowieso ingeroosterd worden. Afgelopen week niet gewerkt en komende week ook nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil meer uren kunnen maken dan dat ik nu doe
Wat zijn schootbapjes?quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed, al weer gewerkt vandaag en hier is het gelukkig droogik heb donderdag de schootbapjes al gedaan
Stoepquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:44 schreef Stoeprand het volgende:
Hé.
Hoi Ratelquote:
quote:
Bij mij is er gewoon niet meer werkquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil sowieso ingeroosterd worden. Afgelopen week niet gewerkt en komende week ook niet
Oh ik bedoelde schoodbapjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word niet gebeldquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij is er gewoon niet meer werk
Ga je zo mee in bad?quote:
Bij mij is het meer schoonmaken van de hal en de rest maar de rest is er niet en de hal zijn we tegenwoordig zo klaar meequote:
Hierbuiten.quote:
Dat zuigt wel erg hardquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij is het meer schoonmaken van de hal en de rest maar de rest is er niet en de hal zijn we tegenwoordig zo klaar mee
Wat is er aan het handje?quote:
Nou, mijn moeder moet bijbetalen omdat ze alpha hulp was vorig jaar.quote:
Hier is het 25 graden, en mooie vrouwen in bikini's nemen elke penis in de mond die ze tegenkomen.quote:
Hier is het met een paar weken waarschijnlijk wel meer werk of ik ben er pleitenquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zuigt wel erg hardIk sta onderaan de lijst met uitzendkrachten, dus ik word niet zo snel gebeld
Ik wou dat ik daar was.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hier is het 25 graden, en mooie vrouwen in bikini's nemen elke penis in de mond die ze tegenkomen.
Ik moest nog boodschappen hebben, dus ik denk, ik rijd nog even een halte verder naar de supermarkt. Door de regen teruglopen, boodschappen opgeruimd, kijk ik naar buiten..quote:
Maar jij hebt toch helemaal geen penis?quote:
hmkayquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is het met een paar weken waarschijnlijk wel meer werk of ik ben er pleiten
Dat is ook een voordeelquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hmkayIk heb het geluk dat er veel vaste werknemers ziek zijn, anders zouden alle uitzendkrachten eruit geknikkerd worden.
Hm, geen goede plek voor mij dan, ruzie met DW enzoquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hier is het 25 graden, en mooie vrouwen in bikini's nemen elke penis in de mond die ze tegenkomen.
Dat klopt, maar ik wil wel warmte.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch helemaal geen penis?
Karma is een bitch.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moest nog boodschappen hebben, dus ik denk, ik rijd nog even een halte verder naar de supermarkt. Door de regen teruglopen, boodschappen opgeruimd, kijk ik naar buiten..
SCHIJNT GODVERDOMME DE ZON! VOOR NIETS DOOR DE REGEN GELOPEN!
Komt wel goed, schatje.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, geen goede plek voor mij dan, ruzie met DW enzo
Ik heb een trui voor je?quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik wil wel warmte.
Mja, ik heb nu alsnog geen werk.quote:
Dan heb ik liever dat jij me warm maakt.quote:
Een harde ook.quote:
Hoi Bartquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:51 schreef Ezechielk het volgende:
Tiefus.
Ik ga nu liever met Ez op de bank.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat jij me warm maakt.![]()
![]()
Ik de laatste tijd ook vaak genoeg 4.5 uur maar als je al 40 uur stage hebt gehad is het ook wel fijnquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja, ik heb nu alsnog geen werk.
Garpje, ik geef wel en warme zweetknuffel. Dan heb jij het ook weer warm.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ga nu liever met Ez op de bank.
Ik haat jou. ik haat je i khaat je ik haat je i khaat je ik haat je ik haat je ik haat je ik haat je ik haat je ik haat je ik haat jequote:Op zaterdag 3 april 2010 14:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een harde ook.
Ik ga lui op de bank liggen, en verder met seizoen 6 van House. Kom er gister achter dat ik een beetje achterloop
We kunnen Ez ook van het balkon af tiefen en samen House gaan kijken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ga nu liever met Ez op de bank.
Heb je nog wat te doenquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een harde ook.
Ik ga lui op de bank liggen, en verder met seizoen 6 van House. Kom er gister achter dat ik een beetje achterloop
Liefde en haat ligt dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik haat jou. ik haat je i khaat je ik haat je i khaat je ik haat je ik haat je ik haat je ik haat je ik haat je ik haat je ik haat je
Gezellig met z'n drieën House kijken is geen optie?quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We kunnen Ez ook van het balkon af tiefen en samen House gaan kijken.
Je kan iets neit haten als je er niet van gehouden hebtquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Liefde en haat ligt dicht bij elkaar.
Nee, want dan moeten we ook met zijn 3en gaan badderen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Gezellig met z'n drieën House kijken is geen optie?
Zie maar waar je Ez laat.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, want dan moeten we ook met zijn 3en gaan badderen.
Selmaquote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik haat jou. ik haat je i khaat je ik haat je i khaat je ik haat je ik haat je ik haat je ik haat je ik haat je ik haat je ik haat je
oke we gaan wel met zn 3en.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zie maar waar je Ez laat.
Ik heb er niks mee te maken.
Grafhoer die je bent, beetje House kijken zonder mijquote:
Ja.quote:
Ik wil niet met een man in bad. Gaan jullie maar met z'n tweeën.quote:
Bewaren, en met z'n 2en kijken?quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Grafhoer die je bent, beetje House kijken zonder mij
En jij moet even je grafmuil dicht houden, want jij weet niet waar het over gaat.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
DW wordt even getest in de relatie en kan er niet goed tegen, wordt moeilijk later
Oke.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik wil niet met een man in bad. Gaan jullie maar met z'n tweeën.
Wat een sombere taal voor een lief meisjequote:Op zaterdag 3 april 2010 15:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En jij moet even je grafmuil dicht houden, want jij weet niet waar het over gaat.
Haha, er werd tegen naatje geschreeuwd.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En jij moet even je grafmuil dicht houden, want jij weet niet waar het over gaat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Maar dan moeten we daar telkens de details van lezen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kom wel terug als er weer eens een seksweekend in purm is voor DW en Ez
Lijkt me wel zo handigquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom word ik dan chagrijnig van jou ?quote:
Da's beter dan dit.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar dan moeten we daar telkens de details van lezen?
Volgens mij is dat een gave van hemquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom word ik dan chagrijnig van jou ?
Omdat ik daarvoor een foute opmerking maakte?quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom word ik dan chagrijnig van jou ?
Waarom?quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat mag ik ook niet van mijzelf, is niet goed voor mijn systeem kastquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
Ik mag eigenlijk niet op de computer zitten nu
* Raapt vraagje op want weet uit eigen ervaring dat een tijd op de grond liggen toch niet zo fijn isquote:
Nogal ja.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat ik daarvoor een foute opmerking maakte?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Raapt vraagje op want weet uit eigen ervaring dat een tijd op de grond liggen toch niet zo fijn is
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Ik wel, weet alleen niet zeker of ik die gebrand hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Dan laat ik je lekker naast Trevland liggen op dat Hastens bedquote:
Echt niet, ik heb je op bed gelegd met een kussen en een dekentje.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Raapt vraagje op want weet uit eigen ervaring dat een tijd op de grond liggen toch niet zo fijn is
Volgens mij wel jaquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wel, weet alleen niet zeker of ik die gebrand heb
Dat is waar maar nu lig ik er weer naast:quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Echt niet, ik heb je op bed gelegd met een kussen en een dekentje.
quote:
Waaroooooommmquote:
WAAROM??!quote:
Wtfquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:15 schreef Biogarde het volgende:
8108139dpths, format c grappen en grollen. 48 uur.
Hij zei in een topic waarin iemand een virus had, dat TS misschien format c zou kunnen doenquote:
Och gossie.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar maar nu lig ik er weer naast:
[..]
Nou ja zegquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij zei in een topic waarin iemand een virus had, dat TS misschien format c zou kunnen doenEn dat dan het probleem was opgelost
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij zei in een topic waarin iemand een virus had, dat TS misschien format c zou kunnen doenEn dat dan het probleem was opgelost
Zo eindelijk sta ik weer eensquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Och gossie.
* DeLuna geeft Trevland een handje.
Net gedaanquote:
Het leuke er aan is dat het meestal wel kloptquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet, ik heb hem zelfs aangeraden om een mail te sturen dat het niet zo bedoeld wasquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Jij hebt hem zeker verlinkt he naatje, dat doe je met iedereen dus
Oh.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
DW, misschien moet je wat vaker in je fobo kijken, want erwin heeft het tegen jou gezegd
Beter met iedereen dan met de een wel en de ander niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Jij hebt hem zeker verlinkt he naatje, dat doe je met iedereen dus
Is dat net zoiets als dat je a-films en b-films hebt, en dat b-films al slecht zijn, maar dat je van c-films dus echt moet huilen? Maar dan nu met grappen?quote:
Leugens.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet, ik heb hem zelfs aangeraden om een mail te sturen dat het niet zo bedoeld was
Jaquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vraag me af of iemand zo dom zou zijn om dat dan ook echt te doen.
daaronder heb je nog bollywood films, zulke grapjesquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als dat je a-films en b-films hebt, en dat b-films al slecht zijn, maar dat je van c-films dus echt moet huilen? Maar dan nu met grappen?
Ik zou daar niet eens intrappen gewoon omdat ik geeen flauw benul heb wat dat inhoudt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ik verlink alleen als mensen echt fout bezig zijn, en format c grappen en grollen zijn wel heel fout en flauw, maar als je er in trapt dan ben je toch van een zeker niveau
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:17 schreef AskMe het volgende:
vragen als: "wat is plankton" geven ze antwoord: Hout wat geen water doorlaat!
Zelfs ik zou dat neit doen.quote:
Strak plan, heb nog niet gerookt vandaag.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts sleurt DW mee naar de schuur
Ik ga 23 juni naar Aerosmith.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:19 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, ik ga maandag naar Alice in Wonderland
Alice in Wonderland klinkt wel badass ja.quote:
Ik morgen, als het goed is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:19 schreef naatje_1 het volgende:
al geweestquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:19 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ookquote:
Misschienquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:19 schreef naatje_1 het volgende:
Hallo desu, kom je de boel ook een beetje opvrolijken
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Alice in Wonderland klinkt wel badass ja.
quote:
quote:
Daar ga ik niet naar toequote:Op zaterdag 3 april 2010 15:19 schreef naatje_1 het volgende:
Dat zijn een hoop quotes. Wat wil je zeggen?quote:
Dat jouw sarcastische opmerking in de lucht gegooid kan wordenquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop quotes. Wat wil je zeggen?
Er is maar 1 reden dat ik die film wil zienquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
moeilijk om ondertiteld te lezen zeker
Nee.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat jouw sarcastische opmerking in de lucht gegooid kan worden
Ik heb zo heel groot in mijn agenda staan 'Aerosmith met Stoepjeliefquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:23 schreef Stoeprand het volgende:
Ik heb het in m'n agenda gezet als ''Dé dag'' met een vierkantje eromheen.
Dat hij leuker is dan jijquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop quotes. Wat wil je zeggen?
Om daar in je bioscoopbroek te gaan zitten en jezelf af te kolven?quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er is maar 1 reden dat ik die film wil zien
Wowquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb zo heel groot in mijn agenda staan 'Aerosmith met Stoepjelief![]()
![]()
'
Inclusief hartjes ja.
Ik ga hem dus echt niet in de bios kijkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Om daar in je bioscoopbroek te gaan zitten en jezelf af te kolven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |