eensquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:50 schreef Lotusss het volgende:
Aan mensen die denken dat Kerst/Pasen het einde van de wereld is en dus de hele supermarkt leegkopen en in de weg staan met die achterlijk volle winkelwagentjes.
:LOL: :LOL: WHAAAAAAAquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:50 schreef Lotusss het volgende:
Aan mensen die denken dat Kerst/Pasen het einde van de wereld is en dus de hele supermarkt leegkopen en in de weg staan met die achterlijk volle winkelwagentjes.
En ik moet nog boodschappen doen straksquote:
succes!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ik moet nog boodschappen doen straks
mijn klacht is waar ik me aan ergerquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:53 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat is je klacht?
Schopje naar GC of ONZ mss?
Dit.quote:
Blinde paniek is dan ook een basisemotie van mijquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit.
En ook verandering. Verandering en mensen maken mij enorm kwaad en laten mij in paniek schieten.
Mijn lichaam staat ook constant in de paniekmodus.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:18 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Blinde paniek is dan ook een basisemotie van mij
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit.
En ook verandering. Verandering en mensen maken mij enorm kwaad en laten mij in paniek schieten.
Over dat ik achteraf nagenoeg altijd gelijk krijg.quote:waar kan jij je zo aan ergeren?
Aan mensen die "irriteren aan" zeggenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:32 schreef Haarbalpasta het volgende:
Aan mensen die zich irriteren aan iets
QFT.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Over dat ik achteraf nagenoeg altijd gelijk krijg.
JA HALLO GODVERDOMME ALS IK GEEN GELIJK ZOU HEBBEN ZOU IK ER VOORAF NIETS OVER ZEGGEN OF MN KOP HOUDEN GODVERDOMME!!!!!!!
En dan van te voren verhitte discussies voeren met anderen die denken dat zij gelijk hebben en het dan niet aan hun verstand weten te brengen dat ze er echt naast zitten, omdat ze zo bekrompen als een lul in een bak ijswater zijn
En achteraf: hey vosss, eik had je bij nader inzien tóch gelijk
HOEZO TOCH GELIJK HOMO IK HAD SOWIESO GELIJK GODVERGETE DEBIEL!!!!
Sommige mensen zijn zoooo achterlijk
Ook dat nog ja.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
QFT.
En dat ze dan boos worden omdat je dan in je recht staat om "I told you so" te zeggen....
O ja, dát was het. zelfingenomenheid, misplaatste arrogantie, daar kan ik me aan ergeren. Ik kon er even niet op komen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:35 schreef vosss het volgende:
Over dat ik achteraf nagenoeg altijd gelijk krijg.
JA HALLO GODVERDOMME ALS IK GEEN GELIJK ZOU HEBBEN ZOU IK ER VOORAF NIETS OVER ZEGGEN OF MN KOP HOUDEN GODVERDOMME!!!!!!!
En dan van te voren verhitte discussies voeren met anderen die denken dat zij gelijk hebben en het dan niet aan hun verstand weten te brengen dat ze er echt naast zitten, omdat ze zo bekrompen als een lul in een bak ijswater zijn
En achteraf: hey vosss, eik had je bij nader inzien tóch gelijk
HOEZO TOCH GELIJK HOMO IK HAD SOWIESO GELIJK GODVERGETE DEBIEL!!!!
Sommige mensen zijn zoooo achterlijk
Inderdaad. ( m.a.w. Ajax )quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O ja, dát was het. zelfingenomenheid, misplaatste arrogantie, daar kan ik me aan ergeren. Ik kon er even niet op komen.
Om tien voor twee eindelijk de moed verzameld om me in een überdrukke Appie te gaan begeven, gewapend met mijn boodschappenlijst en twee boodschappentassen...quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:53 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
succes!
het zal overal weer fijn druk zijn denk ja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |