Thanks, gefixed!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:57 schreef Feestkabouter het volgende:
bij de cooler moet je de komma uit de 1e link halen, bij de ruil (onderste) moet je alle links aanpassen.
edit: commentaar op zyxel ding is niet relevant want hij heeft geen wireless functie.
excuus
Omgeving van Leiden!quote:
Lader zit erbij, bluetooth heeftie iig, en de accuduur en het schermpje ga ik zo ff testen, je hoort nog van me!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
De SE Easyshare komt met 'n lader? Heeft 't bluetooth en werkt 'ie verder nog 'n beetje? (accuduur, externe schermpje)
Je kunt de naam van degene die belt zien op 't externe scherm?
Oeh, een wrt54g, nice! Ruilen tegen die ADSL Gateway? Of had je iets anders in gedachte?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:53 schreef guitarist het volgende:
Ik heb hem net getest, doet het prima. Het is deze:
[ afbeelding ]
Het blauwe gedeelte zit niet helemaal goed vast. Maar als hij gewoon staat merk je daar niks van....
Noted, en simlockvrij idd!quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:40 schreef piepkuiken21 het volgende:
mocht die deal met de telefoon niet doorgaan houd ik me aanbevolen, hij is simlockvrij?
Als je de telefoon er bij doet stuur ik hem zo op!quote:Op zondag 4 april 2010 10:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oeh, een wrt54g, nice! Ruilen tegen die ADSL Gateway? Of had je iets anders in gedachte?
[..]
Noted, en simlockvrij idd!
Ik lees het nu pas, router+telefoon is wat mij betreft akkoord. Kan je mij PM-en?quote:Op zondag 4 april 2010 12:06 schreef guitarist het volgende:
[..]
Als je de telefoon er bij doet stuur ik hem zo op!
- edit: dinsdag natuurlijk -
Done!quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas, router+telefoon is wat mij betreft akkoord. Kan je mij PM-en?
Yep, ga hem vanavond installeren bij een maat van me, dus helemaalquote:
Zei ik al hè!quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yep, ga hem vanavond installeren bij een maat van me, dus helemaal
Voorkantje zat een beetje los, wat heb je ermee gedaan?
Hij is wel eens gevallen. Hij stond op een kastje achter de tv waar m'n kat wel eens achter kruipt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:47 schreef guitarist het volgende:
Ik heb nog wel een linksys routertje liggen.... Behuizing is niet helemaal 100 meer... zal zo even foto's maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |