abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79913634
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 19:51 schreef kieskleurig het volgende:
Mijn nagels zijn oranje uitgeslagen door lak
[ afbeelding ]
Erg jammer van je nagels, maar een leuk lakje erover dan
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  zaterdag 3 april 2010 @ 20:45:46 #152
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_79913821
Hoog OMG gehalte vandaag, maar wat een gave kleur oranje!!!

Zojuist paaseimani gemaakt.
L8RG8R met LOL = OMG wat gaaf (al zeg ik het zelf )
pi_79913864
Heeft iemand hier ervaring met de smudgefixer van orly? Ik sta op het punt om hem te kopen op EvilBay
  zaterdag 3 april 2010 @ 20:48:57 #154
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_79913932
Kreeg gister nog 2 keer een compliment van klanten op m'n werk over m'n nagels met Dorothy Who Nu bezig met lakken van Revvvvolution.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_79914263
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 20:03 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Oeh, zo zagen mijn nagels er ook uit toen ik YDKJ suede eraf haalde, maar dat was begin deze week en inmiddels zijn ze al weer aardig roze geworden.
pi_79914464
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 20:45 schreef AmNaBa het volgende:

[ afbeelding ]
Dat is echt gaaf
Sterker nog, ik ga jouw idee gewoon schaamteloos pikken en ook paasei nagels maken
pi_79914569
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 20:46 schreef Ooi86 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de smudgefixer van orly? Ik sta op het punt om hem te kopen op EvilBay
Zelf geen ervaring, maar voor kleine smudges schijnt het echt heel goed te zijn. Voor grotere niet.
Hier bv een review; http://misamasa.blogspot.com/2009/02/orly-smudge-fixer.html
pi_79914619
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:08 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Zelf geen ervaring, maar voor kleine smudges schijnt het echt heel goed te zijn. Voor grotere niet.
Hier bv een review; http://misamasa.blogspot.com/2009/02/orly-smudge-fixer.html
Ah! Dank je!
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:16:23 #159
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_79914824
quote:

[ afbeelding ]
Gaaf!!
Don't come closer, I might hurt you
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:17:13 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_79914852
quote:

[ afbeelding ]
Holo goodness!
disclaimer
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:25:53 #161
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_79915182
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:04 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Dat is echt gaaf
Sterker nog, ik ga jouw idee gewoon schaamteloos pikken en ook paasei nagels maken
En oook de anderen thnx voor de complimenten

ik wilde eigenlijk zo'n mani doen met alleen de onderkant, zoals ik hier laatst had gezien en ineens...voila... holo paasei. kan niet stoppen om naar mijn nagels te kijken. Ben verliefd
Veel paasei plezier, ik ga mijn neus eehhh nagels in de kroeg showen
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:27:29 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_79915228
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:25 schreef AmNaBa het volgende:

[..]

En oook de anderen thnx voor de complimenten

ik wilde eigenlijk zo'n mani doen met alleen de onderkant, zoals ik hier laatst had gezien en ineens...voila... holo paasei. kan niet stoppen om naar mijn nagels te kijken. Ben verliefd
Veel paasei plezier, ik ga mijn neus eehhh nagels in de kroeg showen
Oh kroeg!

* mee wil

Have phun!
disclaimer
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:32:32 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_79915397
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:31 schreef DeltaCephei het volgende:
http://tinyurl.com/suuzlakjes

In je sig!
disclaimer
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:35:22 #165
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_79915499
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh kroeg!

* mee wil

Have phun!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:36:50 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_79915547
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:35 schreef AmNaBa het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flirt dan maar een keer voor me
disclaimer
pi_79915702
Mijn stapnagels voor vanavond, heb allemaal lieve blauwe details in mn outfit en moest daarom Sold out Forever wel even inruilen voor wat anders.. Kleur lijkt het meest op de 2e foto

Diamond cosmetics Midnight Passion (hoe toepasselijk ) getipt met Mad as a Hatter

Ook erg leuk bij mijn smokey eyes

In tegenstelling tot Amnaba ben ik eindelijk van de peniciline kuur af and I'm so ready to party
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:46:18 #168
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_79915829
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:41 schreef princess-a het volgende:
Mijn stapnagels voor vanavond, heb allemaal lieve blauwe details in mn outfit en moest daarom Sold out Forever wel even inruilen voor wat anders.. Kleur lijkt het meest op de 2e foto

Diamond cosmetics Midnight Passion (hoe toepasselijk ) getipt met Mad as a Hatter
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

In tegenstelling tot Amnaba ben ik eindelijk van de peniciline kuur af and I'm so ready to party
Oeh, die zijn mooi!!
Don't come closer, I might hurt you
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:48:55 #169
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_79915900
Ik ben vrijdag helemaal los gegaan!
Me vriend was zo lief om naar veldhoven te rijden en ik was helemaal happy
Daar aangekomen even uitgave overleg gehad en het antwoord luidde: kijk maar wat je doet maar onthoud ik rijd de komende tijd niet weer hier heen. Dus dat antwoord was voor mijn duidelijk
Toen bedacht ik me ineens dat ik wel de benzine kosten eruit moest halen want anders was het zonde geweest om op en neer te rijden (net als dat je een lakje besteld via een webshop van 5,99 en de verzendkosten 7 euro zijn.) Dus ik laadde me mandje en me dochtertje laadde mee

Bij de kassa aangekomen was ik wel wat zenuwachtig wat het bedrag zou zijn, maar ach over het bedrag hebben we het maar niet. Ik denk dat als ik zeg dat ik er sowieso 1 tank uit heb jullie al genoeg weten en het wel ongeveer kunnen schatten

Nadat we vandaag terug kwamen van een hotel overnachting ben ik nog even langs de Sephora geweest waar ik ook nog wat leuke items heb gekocht. Bij thuis komst was er ook nog een pakketje bezorgd met 3 lakjes die ik samen met Michelangela had besteld bij TD. Dus ik ben weer helemaal happy!

Ik zal morgen even foto's maken van mijn nieuwe aanwinsten, heb nu te weinig licht en ruimte.
SPOILER
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:54:15 #170
149959 SQ
snelle trees
pi_79916041
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:48 schreef miss--moana het volgende:
Daar aangekomen even uitgave overleg gehad en het antwoord luidde: kijk maar wat je doet maar onthoud ik rijd de komende tijd niet weer hier heen. Dus dat antwoord was voor mijn duidelijk
Toen bedacht ik me ineens dat ik wel de benzine kosten eruit moest halen want anders was het zonde geweest om op en neer te rijden (net als dat je een lakje besteld via een webshop van 5,99 en de verzendkosten 7 euro zijn.) Dus ik laadde me mandje en me dochtertje laadde mee

Bij de kassa aangekomen was ik wel wat zenuwachtig wat het bedrag zou zijn, maar ach over het bedrag hebben we het maar niet. Ik denk dat als ik zeg dat ik er sowieso 1 tank uit heb jullie al genoeg weten en het wel ongeveer kunnen schatten

Nadat we vandaag terug kwamen van een hotel overnachting ben ik nog even langs de Sephora geweest waar ik ook nog wat leuke items heb gekocht. Bij thuis komst was er ook nog een pakketje bezorgd met 3 lakjes die ik samen met Michelangela had besteld bij TD. Dus ik ben weer helemaal happy!

Ik zal morgen even foto's maken van mijn nieuwe aanwinsten, heb nu te weinig licht en ruimte.
SPOILER
Oh wat leuk!
ben nu wel benieuwd naar een lijstje van wat je hebt gekocht
Vond je meissie het ook leuk?
disclaimer
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:55:21 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_79916073
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Supersjiek zeg!
disclaimer
  zaterdag 3 april 2010 @ 22:02:55 #172
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_79916264
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh wat leuk!
ben nu wel benieuwd naar een lijstje van wat je hebt gekocht
Vond je meissie het ook leuk?
Ow een lijstje kan ik nu wel maken maar foto's zijn denk ik leuker
En mijn dochtertje vond het heel leuk! Zoveel nagellak en zoveel roze waar ze helemaal verliefd op is.
Ik heb afgesproken morgen haar nageltjes te gaan lakken en waarschijnlijk wordt het dus fel roze.
Maar wat een grote winkel zeg
Ik moet wel eerlijk zeggen dat elke keer als er iemand binnen kwam ik naar de nagels keek en waar de persoon heen liep. Ik dacht misschien kom ik een van jullie wel tegen zonder dat ik het weet. Maar alle nagels die binnen kwamen waren kaal

owjaa!!! en lees ik dus net dat je daar grote flessen remover kan kopen
  zaterdag 3 april 2010 @ 22:05:26 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_79916328
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 22:02 schreef miss--moana het volgende:

[..]

Ow een lijstje kan ik nu wel maken maar foto's zijn denk ik leuker
En mijn dochtertje vond het heel leuk! Zoveel nagellak en zoveel roze waar ze helemaal verliefd op is.
Ik heb afgesproken morgen haar nageltjes te gaan lakken en waarschijnlijk wordt het dus fel roze.
Maar wat een grote winkel zeg
Ik moet wel eerlijk zeggen dat elke keer als er iemand binnen kwam ik naar de nagels keek en waar de persoon heen liep. Ik dacht misschien kom ik een van jullie wel tegen zonder dat ik het weet. Maar alle nagels die binnen kwamen waren kaal

owjaa!!! en lees ik dus net dat je daar grote flessen remover kan kopen
Toch niet goed genoeg gekeken Ze hebben dus zelfs robothanden voor nailart
Debsterr en ik zijn er wel geweest, maar pas rond 16:00
Ben benieuwd naar de foto's!
disclaimer
pi_79916376
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:31 schreef DeltaCephei het volgende:
http://tinyurl.com/suuzlakjes
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi
pi_79916425
quote:

SPOILER
Hahaha, die spoiler Iedere keer als ik roep dat ik echt niks meer zou kunnen bedenken, heb ik ineens binnen 2 dagen weer genoeg op mijn lijstje staan om minstens 1 TD mandje mee te vullen

Ben trouwens ook wel heeeel benieuwd naar al je nieuwe aanwinsten
  zaterdag 3 april 2010 @ 22:10:59 #176
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79916461

de eerste 5 van de onderste rij had ik al, de rest vandaag gekocht
3 sold out forever, 1 voor een swap, 1 voor m'n blog, en 1 voor het archief
en die 2 blauwe ook voor een swap
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 3 april 2010 @ 22:11:46 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_79916493
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 22:10 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]

Faalhaas
disclaimer
  zaterdag 3 april 2010 @ 22:16:40 #178
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79916644
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Faalhaas
liek, yeah, u knowz
pi_79916666
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 22:10 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]

zaterdag 3 april 2010 @ 22:17:41 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_79916687
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 22:16 schreef Mirjam het volgende:

[..]

liek, yeah, u knowz
Herrlich heinrich
disclaimer
pi_79916923
quote:
[knip]

[knip]
mijn moeder heeft altijd ook zulke argumentaties, ik had het niet nodig, maar het was in de aanbieding, maar ik ben heel benieuwd wat je gekocht hebt . En ik voorzie binnenkort een uitstapje naar Veldhoven als ik eens voor mijn werk in Den Bosch moet zijn. Een vergadering op maandag (koopavond) is makkelijk te plannen....

@Mirjam. Toffe aankopen. Er zitten nog meer dubbelen in, zijn die allemaal voor jou?

Ik kan me nu al niet meer voorstellen dat ik ooit een flesje nagellak leeg krijg, dus aan backupbottles begin ik nog maar niet...
pi_79916971
Zooo weer thuis na langedag, heb vandaag Catrice Scream Peach gekocht en die is IETS donkerder dan Essence - What Do U think, en dus daardoor ook bijna dupig aan Chanel Orange Fizz
  zaterdag 3 april 2010 @ 22:27:53 #183
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79916996
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 22:25 schreef Spring10 het volgende:

[..]

mijn moeder heeft altijd ook zulke argumentaties, ik had het niet nodig, maar het was in de aanbieding, maar ik ben heel benieuwd wat je gekocht hebt . En ik voorzie binnenkort een uitstapje naar Veldhoven als ik eens voor mijn werk in Den Bosch moet zijn. Een vergadering op maandag (koopavond) is makkelijk te plannen....

@Mirjam. Toffe aankopen. Er zitten nog meer dubbelen in, zijn die allemaal voor jou?

Ik kan me nu al niet meer voorstellen dat ik ooit een flesje nagellak leeg krijg, dus aan backupbottles begin ik nog maar niet...
enkel die sold out forever zijn dubbel, de rest is allemaal uniek
  zaterdag 3 april 2010 @ 22:28:14 #184
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_79917011
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 22:09 schreef mirannie het volgende:

[..]

Hahaha, die spoiler Iedere keer als ik roep dat ik echt niks meer zou kunnen bedenken, heb ik ineens binnen 2 dagen weer genoeg op mijn lijstje staan om minstens 1 TD mandje mee te vullen

Ben trouwens ook wel heeeel benieuwd naar al je nieuwe aanwinsten
Echt erg is dat he! denk je dat je voorlopig niets meer weet maar zodra je thuis bent heb je een lijstje klaar voor de volgende keer Weet je wat ik nog het vindt! Kijk ik net op TD hebben ze Revvvolution weer en je wilt niet weten hoelang ik elke keer op TD kijk en ze deze niet hebben en nu na mijn grote faal, jah dan hebben ze hem wel ik hoor TD roepen

Ik ben trouwens morgen toch vroeg op voor het paasontbijt dus zal gelijk dan foto's maken.
pi_79917054
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 22:27 schreef Mirjam het volgende:

[..]

enkel die sold out forever zijn dubbel, de rest is allemaal uniek
O echt! Dan zal het wel aan mijn beeldscherminstellingen liggen, ik zie drie beiges en 3 roze/rode
  zaterdag 3 april 2010 @ 22:31:08 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_79917092
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 22:29 schreef Spring10 het volgende:

[..]

O echt! Dan zal het wel aan mijn beeldscherminstellingen liggen, ik zie drie beiges en 3 roze/rode
Ohnoes, klopt, maar wel allemaal verschillende beige/rood
disclaimer
  zaterdag 3 april 2010 @ 22:31:32 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_79917104
ik wil poolside.
En een baan.
disclaimer
pi_79917135
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 22:27 schreef snkr-xxx het volgende:
Zooo weer thuis na langedag, heb vandaag Catrice Scream Peach gekocht en die is IETS donkerder dan Essence - What Do U think, en dus daardoor ook bijna dupig aan Chanel Orange Fizz
Echt waar? Want ik zag laatst op een blog orange fizz en was op zoek naar een vergelijkbaar goedkoper kleurtje!
All good things are wild and free.
  zaterdag 3 april 2010 @ 22:34:07 #189
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_79917179
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil poolside.
En een baan.
ow jaa poolside wanneer komt deze eigenlijk?
  zaterdag 3 april 2010 @ 22:36:15 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_79917238
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 22:34 schreef miss--moana het volgende:

[..]

ow jaa poolside wanneer komt deze eigenlijk?
Deze week...
disclaimer
pi_79917313
Catrice is trouwens wel lekker bezig met de Chanel dupes Was Lost in mud niet te vergelijken met Particuliere? Zouden er nog meer tussen zitten behalve Orange Fizz en Jade? Mhmm.

Heeft iemand Jade en Sold out forever al naast elkaar gehouden? Ik zag een twitpic van LushiousBeauty waarop het leek alsof Jade toch iets donkerder was.. Maar haar foto's zijn nooit zo kleur accuraat helaas.
pi_79917337
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 22:32 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Echt waar? Want ik zag laatst op een blog orange fizz en was op zoek naar een vergelijkbaar goedkoper kleurtje!
Yep echt waar. Kronenburg heeft er nog wel een paar.
pi_79917414
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 16:48 schreef AmyGrace het volgende:
Wat een mooie nagels zijn er voorbij gekomen!! Mooie Catrice-kleurtjes ((Ik heb de hoop opgegeven...stomme slome Kruidvat )

NOTD (CC Wild at Heart) En ja! Er was hier zowaar een moment zon

[ link | afbeelding ]
pi_79917428
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 22:39 schreef snkr-xxx het volgende:
Catrice is trouwens wel lekker bezig met de Chanel dupes Was Lost in mud niet te vergelijken met Particuliere? Zouden er nog meer tussen zitten behalve Orange Fizz en Jade? Mhmm.

Heeft iemand Jade en Sold out forever al naast elkaar gehouden? Ik zag een twitpic van LushiousBeauty waarop het leek alsof Jade toch iets donkerder was.. Maar haar foto's zijn nooit zo kleur accuraat helaas.
Ja klopt lost in mup heb ik nu op lijkt er erg veel op

Dinsdag dan maar eens naar kronenburg!
All good things are wild and free.
pi_79917459
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
Hij wil niet op de foto
Denk: tekstmarker, maar dan net iets feller. Denk aan neonlampen op je vingertoppen....

[ afbeelding ]
Wat doe je?! M'n ogen

zo gaaf
pi_79917592
Had ook nog een OMG holotje for show

Zo'n rotlak om mee te lakken, en zo saai zonder zon, maar eenmaal in zon...
  zaterdag 3 april 2010 @ 22:51:09 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_79917692
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 22:47 schreef snkr-xxx het volgende:

[ afbeelding ]

ChG Holo's
Ik hou wel van dat subtiele
disclaimer
  zaterdag 3 april 2010 @ 22:51:50 #198
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79917714
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 22:47 schreef snkr-xxx het volgende:

[ afbeelding ]

mooi hoor
  zaterdag 3 april 2010 @ 22:52:09 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_79917725
echt, dit is dus een blogpic:

Komop zeg, niet iedereen kan lakken zoals snkr, maar dit is toch wel heel erg
disclaimer
  zaterdag 3 april 2010 @ 22:52:44 #200
67379 Mirjam