Wanneer krijg ik die MSN van je?quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:53 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van heksen hield?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:53 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Pardon?
Ik wens geen mensen zoals jij tegen te komen dus..no thanks.
Niet iedereen betitelen als hetgeen jou overkwam aub.
Ah Salam, salam...quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Soms wel, maar dat neemt niet weg dat ik zo af en toe graag een uitzondering wil maken. Dusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss je nummer graag in mijn pm.
Ik denk dat jij en Zhe-angel wel voor elkaar geschapen zijnquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Soms wel, maar dat neemt niet weg dat ik zo af en toe graag een uitzondering wil maken. Dusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss je nummer graag in mijn pm.
Toh Fahisjeh!quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:56 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ik denk dat jij en Zhe-angel wel voor elkaar geschapen zijn
Jij krijgt helemaal niets. Van zwarten moeten we niets hebben.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik die MSN van je?
Voor advies ga ik wel naar de KvK toe. Ik wil geen advies, alleen jouw nummer.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:56 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ik denk dat jij en Zhe-angel wel voor elkaar geschapen zijn
Faal.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:59 schreef Fortitudo het volgende:
. Plus ik denk dat ik een hoger opleidingsniveau dan jij hebt. Dus stfu.
ik moest lachenquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Voor advies ga ik wel naar de KvK toe. Ik wil geen advies, alleen jouw nummer.
. Plus ik denk dat ik een hoger opleidingsniveau dan jij hebtquote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:52 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Wie ik?
Jaloers op wat?
Hetgeen jij zo graag ten toon spreid, je slappe ego?
Je zg ''oh kijk mij eens geil zijn''? Doe normaal mens.
Ben heel benieuwd wie jou echt ziet zoals je werkelijk bent.
Zijn er vast niet veel nml.
Want jij bent niet echt jezelf. Je leurt met je uiterlijk rond, dat komt omdat je heel onzeker bent over jezelf. Maar in feite knap je anderen af, doe je ook vast met je vriendinnen.
Beetje sneu gedrag vind ik dat voor vrouwen maar goed.
Bij homo's noem ik zulke mannen pisnichten nu jij bent er een onder de females.
Jou keus.
Doe de groeten aan die zeekoe van je moeder.
Respect is ver te zoeken bij bimbo's like you.
Is goed..ik spreek je wel weer!quote:Op zaterdag 3 april 2010 02:00 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
ik moest lachen![]()
En ik zie later wel.
Ik moet er nu vandoor
Nou idem die reactie had ik ook toen ik haar reacties las...quote:
Mwa, heb je gezien wat ik quotete? Opmerking over mijn IQ. Dus dan trek ik logischerwijs een vergelijking met diegene die die opmerking maakte.quote:Op zaterdag 3 april 2010 02:00 schreef boekenplank het volgende:
[..]
. Plus ik denk dat ik een hoger opleidingsniveau dan jij hebt
Niet nodig toch dat borstgetrommel van kijk mij een intelligent zijn?
Ik geef je de voordeel van de twijfel dat je echt alleen maar slechte ervaringen hebt met Marokkanen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:52 schreef Fortitudo het volgende:
Na normaal gesproken of op D66 of op CDA te stemmen heb ik er na een aantal Marokkanen ervaringen/aanvaringen (Mobiel gestolen door een Marokkaan uit ons voetbalteam, mijn broertje in elkaar geslagen door een groep Marokkanen, Marokkanen die mij van mn fiets af proberen te trappen met hun gejatte scooter na een meningsverschil, Marokkanen die mijn vader bedreigen op school) genoeg van.
Je gelooft het toch niet, dat die groep berbers, die rifapen denken dat ze alles kunnen maken hier in NL. Er wordt gewoon veel te slap opgetreden tegen dit uitschot.
Misschien zal Wilders niks bereiken, maar je kunt in ieder geval zeggen dat je hebt gestemd op iemand die dit afschuwelijke mensenras probeerde af te stoppen met hun activiteiten.
Ik ken ongeveer 20 marokkanen en elk van hen heeft het in zich: zodra zich de mogelijkheid voordoet om iets te krijgen wat niet aan het toebehoort, doen ze het.
Dit betreffen mensen met een uitkering tot en met mensen die frauderen op de universiteit. Altijd maar de neiging om dingen toe te eigenen die je niet verdient. Jatten, bedriegen, bedreigen, ga zo maar door.
Samenvatting: ik stem PVV komende verkiezingen, terwijl ik normaal D66/CDA stem.
Ten eerste typ je mijn naam verkeerd en ten tweede haat ik helemaal niemand.quote:Op zaterdag 3 april 2010 03:40 schreef Paginabeheerder het volgende:
Aan Bulletshot en Zhe-Angel,
Wow wat een vijandigheid naar elkaar toe!
Zeg het maar als ik het mis heb, maar volgens mij voelen jullie je allebei in een hoek gezet door de andere bevolkingsgroep. Beiden hebben jullie negatiever ervaringen met de andere groep.
Ik ben een ding wel heel erg eens met Zhe-Angel.... Burgers van Nederland (allochtoon of autochtoon)... pak die criminelen gewoon eens aan; jaag ze weg als ze dingen lopen te vernielen of andere mensen in elkaar meppen. Treed op tegen geweld en criminaliteit. Heb het lef om een risico te nemen.
Zelf zie ik er doorgaans weinig gevaarlijk uit met mijn 1.77 meter... en ben lang zo breed of sterk niet meer als toen ik eind twintig was... en ik weet dat ik het tegen meer dan 3 man sowieso zal afleggen... maar dat houdt me niet tegen om rotzooi trappers en hufters te verjagen uit mijn omgeving, als ze fout bezig zijn.
Ik weet dat ik tegen een grotere groep zou verliezen, maar ik ga er desondanks op af... en het leuke is, dat die groepen (zelfs van wel zeven man) het op een rennen zetten als ik woest en vloekend op ze af ren.
Niet omdat ik ze aan kan, maar puur omdat ik uitstraal dat ik niet de enige die op de afdeling spoedeisende hulp terecht zal komen. Een stuk of 2 a 3 neem ik met me mee, en niemand wil een van die 2 a 3 zijn.
Maar ook Bulletshot kan ik goed begrijpen; het lijkt wel alsof alle topics over criminaliteit over moslims of Marokkanen gaan. Toch wordt nog ruim 80% van de criminaliteit gepleegd door Europeanen.
Okay, Marokkanen plegen relatief veel delicten per hoofd van de bevolking... en toch pleegt een grote meerderheid van de Marokkanen geen delict.
Dus beste Zhe- Angel, kun jij in elk geval duidelijk maken dat je niets tegen de meerderheid van de Marokkanen hebt, die wel goed bezig zijn...
en beste Bulletshot, kun jij je alsjeblieft gewoon uitspreken tegen criminaliteit en daarbij even niet in jouw schulp kruipen wanneer hierbij Marokkanen ook genoemd worden?
Kunnen we ons niet gewoon even allemaal uitspreken tegen criminaliteit? We willen er geen van allen slachtoffer van worden. Vergeet even die idiote rassenstrijd en het vingerwijzen... spreek je alleen uit tegen criminaliteit, wie de daders ook mogen zijn en wie de slachtoffers ook mogen zijn. We hebben meer met elkaar gemeen als waarin we verschillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |