Dat TS stelselmatig over (oa) mijn posts heen leest kan ik niets aan doen. Komt vast omdat ik blauw ben. Hij gelooft me gewoon nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:24 schreef porsche1 het volgende:
MAAR JONGENS. HELP TS NOU EENS IPV ZO LULLIG TE ZIJN!
ZEKER OMDAT JE BLAUW BENT! TS IS EEN RACISTISCHE NAZI SSER!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat TS stelselmatig over (oa) mijn posts heen leest kan ik niets aan doen. Komt vast omdat ik blauw ben. Hij gelooft me gewoon niet
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:30 schreef Spooky4u het volgende:
Laat je vriend haar ook neuken, zijn sperma en jouw sperma zullen zich als haantjes gaan gedragen en elkaar uitmoorden ipv de eicel te willen bevruchten.
En de last seed swimming is dan al veel te moe om nog wat te doen
Mja, dan heeft de zaadcel er sowieso geen zin meer in.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar als de eicel een burka draagt heb je misschien nog geluk.
Wil je nou express niet begrijpen dat TS een troll is of ben je gewoon echt zo achterlijk?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat TS stelselmatig over (oa) mijn posts heen leest kan ik niets aan doen. Komt vast omdat ik blauw ben. Hij gelooft me gewoon niet
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:34 schreef IkBenOzan het volgende:
Hoe goed kennen ze jou en je vriend? Woont je vriend in Duitsland? Zo ja, weten die sletten waar hij woont? Als jullie onbereikbaar zijn is er toch helemaal geen probleem? Ga lekker genieten dat je een Turkse slet hebt geneukt en hopen dat je een kind van haar gaat krijgen. Je ziet ze toch nooit meer terug, hoop ik voor je. Als ze haar niet afmaken omdat ze een kind van je gaat krijgen, wordt ze wel afgemaakt omdat ze geen maagd meer is. Dus geen zorgen, dood gaat ze toch.
Dan boft TS. In een burka zitten toch van die koffiefilter-achtige gaasjes die zelfs de kleinste kosmische space-kruimel nog tegen kunnen houden?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar als de eicel een burka draagt heb je misschien nog geluk.
Aha, je kent de inside regels zie ik... Ozan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:34 schreef IkBenOzan het volgende:
Hoe goed kennen ze jou en je vriend? Woont je vriend in Duitsland? Zo ja, weten die sletten waar hij woont? Als jullie onbereikbaar zijn is er toch helemaal geen probleem? Ga lekker genieten dat je een Turkse slet hebt geneukt en hopen dat je een kind van haar gaat krijgen. Je ziet ze toch nooit meer terug, hoop ik voor je. Als ze haar niet afmaken omdat ze een kind van je gaat krijgen, wordt ze wel afgemaakt omdat ze geen maagd meer is. Dus geen zorgen, dood gaat ze toch.
Ik ben echt zo achterlijk, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wil je nou express niet begrijpen dat TS een troll is of ben je gewoon echt zo achterlijk?
Wil jij nou expres niet begrijpen dat er daadwerkelijk debielen zoals TS op dit forum rondlopen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wil je nou express niet begrijpen dat TS een troll is of ben je gewoon echt zo achterlijk?
Kan niets doorheen! Dat is onrein.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:35 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dan boft TS. In een burka zitten toch van die koffiefilter-achtige gaasjes die zelfs de kleinste kosmische space-kruimel nog tegen kunnen houden?
En wat voor 1! Een neduturkquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:44 schreef Sigmund666 het volgende:
En dan nog TS, de lusten en de lasten he. Met onveilige seks kom je niet zomaar weg. Je zult zien dat je op zondag opstaat met een paarse piemel. Tegen dinsdag wordt ie zwart en pijnlijk, woensdag zitten er korsten op, donderdag kun je je eikel wegkrabben met een euromunt alsof het een kraslaagje is. Maar je hebt in elk geval nog op tijd nageslacht op de aarde gezet
Kans is minder dan 1% dude.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:44 schreef Sigmund666 het volgende:
En dan nog TS, de lusten en de lasten he. Met onveilige seks kom je niet zomaar weg. Je zult zien dat je op zondag opstaat met een paarse piemel. Tegen dinsdag wordt ie zwart en pijnlijk, woensdag zitten er korsten op, donderdag kun je je eikel wegkrabben met een euromunt alsof het een kraslaagje is. Maar je hebt in elk geval nog op tijd nageslacht op de aarde gezet
Het is en blijft een kans. En dan is er dus een klein, lief, snoezig, warm, braaf DNurkje geborenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |