Huiswerk? Het is vrijdagavond, maak dat zondag maar.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:54 schreef Stoeprand het volgende:
DeLuna, dwing jij me eens aan m'n huiswerk?
Ik moet het vandaag nog via de mail inleveren.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Huiswerk? Het is vrijdagavond, maak dat zondag maar.
Wat doe je dan nog op fok?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik moet het vandaag nog via de mail inleveren.
Ga maken danquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik moet het vandaag nog via de mail inleveren.
Ik ook maar hoe laat gaat je wekker dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:13 schreef 3keernix het volgende:
aan de TT te zien dacht ik een Pink Floyd nummer te horen :-)
( Teacher leave us kids alone )
Maar ik ga slapen, morgen werken
8:00 moet de nieuwe kleren nog in de winkel leggenquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook maar hoe laat gaat je wekker dan?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
8:00 moet de nieuwe kleren nog in de winkel leggen
Ik vind het soms wel leukquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:29 schreef Desunoto het volgende:
Niet wakker bellen, want ik haat het als mensen dat doen
Werd ik maar eens gebeldquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:29 schreef Desunoto het volgende:
Niet wakker bellen, want ik haat het als mensen dat doen
Oh. Dan laat ik je wel liggen. Hier:quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is wel zo makkelijk ja het scheelt wel dat er vloer verwarming is
Ik zei dat je met wel mag oprapen hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh. Dan laat ik je wel liggen. Hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zei dat je met wel mag oprapen hoor
Ik heb jou lang niet gezien hier.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoi LUna.
Ik heb net een goede film gezien
Whut. Ik had gisteren 250 posts. Eergisteren 200. Eergisterengisteren had ik er 200. Ik was er gewoon hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik jou ook niet.
Waar was je ?
Maar niet bij de nachtbagger !quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Whut. Ik had gisteren 250 posts. Eergisteren 200. Eergisterengisteren had ik er 200. Ik was er gewoon hoor
Ik kom vannacht weerquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar niet bij de nachtbagger !
En dat is toevallig mijn hangplek.
Sorry lieve posters hier, maar ik kom al zeer lang in de nachtbagger
Lange nachtbagger dusquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:52 schreef DeLuna het volgende:
Ik moet morgen 350 posts maken om op het gemiddelde van 250 posts per dag te blijven deze maand.
Ik was er afgelopen nacht tot 4 uurquote:
Ik ben vroeg weggegaan want ik wou kleren kopen in Roermond.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was er afgelopen nacht tot 4 uur
Neeeeeeeeeeee. Wat een verhaal.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben vroeg weggegaan want ik wou kleren kopen in Roermond.
Hoor in de middag dat er overal file's zijn dus ben ik maar thuisgebleven
Ja dus ben ik maar een film gaan halen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee. Wat een verhaal.
Zo laat nogquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was er afgelopen nacht tot 4 uur
Welke?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dus ben ik maar een film gaan halen.
Valt wel mee denk ik. Die 250 posts maakte ik ook terwijl ik nog 2 uur ging zwemmen en 4 uur moest werkenquote:
Ik weet het zo nog nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Genre:Drama | Mystery | Sci-Fi | Thriller
Het kijken meer dan waard.
Wachten tot het 0:00 was, dus toen ging ik maar UT 2004 installerenquote:
Speel jij dat?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wachten tot het 0:00 was, dus toen ging ik maar UT 2004 installeren
Weet jij als metro 2033 leuk is ?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wachten tot het 0:00 was, dus toen ging ik maar UT 2004 installeren
niet vanuit mijn perspectiefquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
eigenlijk valt het ook meer onder vroeg
Gewone wapens.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat doe je dan het meest? gewone wapens of instagib?
wtf?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Weet jij als metro 2033 leuk is ?
wat voor een soort schietspel is het dan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ow je kent het spel niet.
Schietspel
Net zoiets als Doom.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
wat voor een soort schietspel is het dan?
`quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan kan hij je niet storen !
Hij kan ook op de bank slapenquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
`
![]()
Neeh, ik heb een 1 persoonsbed. En dat werkt niet
Da's niet leuk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij kan ook op de bank slapen
Hij heeft wel een 2 persoons bed.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Of hij moet voor een groter bed zorgen
Ik mag nog niet zo vaak bij mijn vriend slapen van mijn mama.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Beter gewoon braaf thuis slapen.
Kun je ook lekker op fok posten !
Dat kan ik begrijpen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik mag nog niet zo vaak bij mijn vriend slapen van mijn mama.
goedquote:
volgens mij sta ik er zelden nog in...quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:34 schreef DeLuna het volgende:
Kijk, dit bedoel ik nou met mooie getallen
16. 150 DeLuna
Eens kijken hoeveel ik er heb.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:34 schreef DeLuna het volgende:
Kijk, dit bedoel ik nou met mooie getallen
16. 150 DeLuna
Jaaa, wel okee, heul moe en maagzuur tot in mijn neusquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed
en hoe is het met jou?
en hoe is het met de anderen?
Erwin!quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
volgens mij sta ik er zelden nog in...
Ik iedere dag.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
volgens mij sta ik er zelden nog in...
bliksemsquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, wel okee, heul moe en maagzuur tot in mijn neusmaar verder goed
![]()
Welke anderen? Alle?
Hihi, we staan bij elkaarquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
17. 147 the_legend_killer
Kijk mij
hihihihhi...quote:
ik lijk wel zwanger, toen had ik dat net zo erg als nuquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bliksemsmaagzuur in de neus
joah, de anderen die hier rondhuppelenMaar die vraag was eigenlijk niet aan jou bedoeld. wat een eco-post van mij he
Neuh, ik heb 'm morgen nog nodig...quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihihihhi...
hoe is het nou?
suup al platgebrand?
Het ziet er eng uit en het zal vast tegen het ChristenDOM zijn.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:40 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Niet voor 'tere zieltjes' overigens...![]()
![]()
doom?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:40 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Niet voor 'tere zieltjes' overigens...![]()
![]()
hmm, niks verkeerds geneukt?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik lijk wel zwanger, toen had ik dat net zo erg als nu![]()
Zohee...knap!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het ziet er eng uit en het zal vast tegen het ChristenDOM zijn.
blackquote:
Zullen we samen met de auto? Kunnen we lachen, op de zaterdag voor pasen...quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:41 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Neuh, ik heb 'm morgen nog nodig...![]()
Ben eigenlijk knap chagrijnig...
nee hoor, alleen maar mooie mannenquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, niks verkeerds geneukt?
ik ben knap
quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zullen we samen met de auto? Kunnen we lachen, op de zaterdag voor pasen...
Dan komen er knappe kindertjes.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee hoor, alleen maar mooie mannen![]()
klopt
jaaa, het is zondag en maandag pasenquote:
Dat weet ik wel...quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaa, het is zondag en maandag pasen
ah, ik heb nu een ander nr te pakkenquote:
Nou, waarom keek je dan zo raar?quote:
okequote:Op zaterdag 3 april 2010 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee hoor, alleen maar mooie mannen![]()
klopt
mooi eieren vretenquote:
Crap. Neeneeeneeeee, niet meer dan eentje tegelijkquote:
vertel?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, ik heb nu een ander nr te pakken
omg.quote:
Daar kun je alleen niet voor kiezen helaas. Tweelingenquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Crap. Neeneeeneeeee, niet meer dan eentje tegelijk
dan heb ik toch liever suikerbroodquote:
'samen met de auto'?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, waarom keek je dan zo raar?
eentje is genoeg?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omg.
nee, ik ben heul niet zwanger![]()
En aardappelgratin ofzo.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan heb ik toch liever suikerbrood
of een paasstol
deze had ik net:quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
vertel?
Ik heb nu wat cyber black opgezet:
Ook erg lekker.
neuh, doe maar gewoon stamppotquote:
Oh jawel. Tweelingenquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar kun je alleen niet voor kiezen helaas. Tweelingen
quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
deze had ik net:
daarvoor had ik als eerste deze gepakt:
ja, dat ookquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
eentje is genoeg?
ik ben naar de kapper geweest he
nee, voor 't eerst dat ik 't hoor.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:51 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Kende je Ondskapt trouwens al?
beetje van allebei. Toen huppel aan kwam zetten met dat topic dat jordy z'n haar ging opsparen voor zo'n pruik had ik zoiets van 'hee, dat kan ik ook wel doen'.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat ook![]()
ah, wilde je dat zelf, of werd je gedwongen? pics?
Ik ken 't wel, maar het is al heel lang geleden dat ik dat voor het laatst heb gehoord...quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, voor 't eerst dat ik 't hoor.
ken jij wyrd?
het is ook al een tijd geleden dat ik het heb gehoordquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:54 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ken 't wel, maar het is al heel lang geleden dat ik dat voor het laatst heb gehoord...
Forgotten Tomb nu hier...quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is ook al een tijd geleden dat ik het heb gehoord
nu nog een nummertje van kreator en dan slapen
en nu wordt er een pruik van gemaakt?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
beetje van allebei. Toen huppel aan kwam zetten met dat topic dat jordy z'n haar ging opsparen voor zo'n pruik had ik zoiets van 'hee, dat kan ik ook wel doen'.
en iedereen vond m'n haar laatst te lang en het was lang genoeg en toen heb ik 't d'r maar af laten knippen
in m'n fobo staat d'r wel een
het moet nog opgestuurd wordenquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en nu wordt er een pruik van gemaakt?![]()
ik zag het![]()
Nee, maar ik hoop dat Button wint.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:47 schreef Desunoto het volgende:
Ga jij morgenochtend ook formule 1 kijken?
Ben geen fan van Duitsers.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:49 schreef Desunoto het volgende:
Van mij mag Vettel wel winnen, die heeft wel zoveel pech al...
Soms, maar dat gaat bij racen meestal niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:55 schreef Desunoto het volgende:
Nooit neutraal?
Mjah ik heb soms wel een lichte voorkeur bijvoorbeeld nu voor Vettel want het zit hem niet mee.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Soms, maar dat gaat bij racen meestal niet.
Weet je hoeveel PM ik de afgelopen dagen al heb ontvangenquote:
Ja, maar jij was ook ontvanger van die PM SCquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoeveel PM ik de afgelopen dagen al heb ontvangen![]()
En mn zusje zit niet op FOK! dus die kan ik niet pmen![]()
En stiekem was het best leukquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, maar jij was ook ontvanger van die PM SC
Ik vond er geen zak aan. Maar dat komt ook omdat het mijn PM-inbox te snel vulde. En ik heb kostbare PM's die ik niet ga verwijderen.quote:
Je zet het toch zelf in je ondertitel en sig?quote:
Ik scheld je niet uit. Ik noem het beestje bij de naam.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:28 schreef DeLuna het volgende:
Dat betekent nog niet dat je me mag uitschelden voor slet.
Ik ben ook geen beestje.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik scheld je niet uit. Ik noem het beestje bij de naam.
Jawelquote:
Jawelquote:
VETquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jawelik heb net gehoord dat we misschien op vakantie gaan dit jaar naar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ERGENS IN SCANDINAVIË
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Jawelik heb net gehoord dat we misschien op vakantie gaan dit jaar naar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ERGENS IN SCANDINAVIË
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zal niet opvallen in vergelijking met je normale gedrag.quote:
moet ik je troosten?quote:
kloptquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het zal niet opvallen in vergelijking met je normale gedrag.
Alsof een penis in je anus een troost is.quote:
doe eens bukkenquote:
Nou en. Ik ben hier al langer. Jij moet dus weg. Zo zijn de regels.quote:
Modkontenlikker.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
STOEP, moet ik je weer laten bannen
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:03 schreef naatje_1 het volgende:
Want ik was degene die ervoor zorgde dat je geband werd
quote:
Ik ben leuker. Jij moet dus weg. Zo zijn de regels.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nou en. Ik ben hier al langer. Jij moet dus weg. Zo zijn de regels.
Ik vind je niet leuker.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben leuker. Jij moet dus weg. Zo zijn de regels.
HUPPEL HUPPEL, IK BEN LEUKER DAN DELUNA TOCH?!?!?1quote:
Stoep maakte een te irritante grote postquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:04 schreef DeLuna het volgende:
Haha, naatje heeft Stoep laten bannen![]()
PWND!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |