In Brabant schijnt de zonquote:
Oh.. kom je doen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:46 schreef Deceit het volgende:
[..]
volgende week zaterdag weer naar rotterdam t weekend![]()
![]()
Nee hoor... bij mij schijnt volop de zon en is het 20 graden... ik zit met ontbloot bovenlijf op het balkon aandacht te trekkenquote:
Owh, ja vanochtend om 9 uur naar het werk toe was het vol op zon, maar vond het ijskoud!!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee hoor... bij mij schijnt volop de zon en is het 20 graden... ik zit met ontbloot bovenlijf op het balkon aandacht te trekken
Foto?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee hoor... bij mij schijnt volop de zon en is het 20 graden... ik zit met ontbloot bovenlijf op het balkon aandacht te trekken
Jij hebt al genoeg gezien van me voor vandaagquote:
BFF?quote:
Ik moet dan altijd aan handtassen denken....quote:
Oh.. nou, wie weet ben ik ook wel in de Rotterdamse "scene" te vindenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:50 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ehh ja me BFF is jarig...![]()
Dus een thema feest en dan kansloos stappen uiteraard
waar ben je dan te vinden?? welke kroegiesquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. nou, wie weet ben ik ook wel in de Rotterdamse "scene" te vinden
Ik wist het stiekem wel... vind het alleen zo'n kuttermquote:
Mensen die het nodig vinden om vriendschappen zo te uiten hebben geen echte vrienden denk ik dan altijd maarquote:
Oh my god! Thats like, thats like sooo not true!!quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mensen die het nodig vinden om vriendschappen zo te uiten hebben geen echte vrienden denk ik dan altijd maar
*LOL* Net opgenomen mij zingend, dit nr voor de cam/quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:25 schreef Ang3l het volgende:
You aaahaaand meeeheeee, it will aahaaalwaaahaaays beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Linkjequote:Op zaterdag 3 april 2010 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Net opgenomen mij zingend, dit nr voor de cam/
Hopsa, youtube.... esmee deel 2
(ok, 2 valse noten. maar goed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |