quote:„In vergelijking met een broodje kaas bevat een broodje kroket minder vet en calorieën, veel minder van het ongezonde verzadigde vet, meer opneembaar ijzer, en qua vitamines schelen ze weinig. Alles bij elkaar is een kroket beter dan kaas.”, tot deze conclusie komt de internationaal vermaarde voedingswetenschapper Martijn Katan, hoogleraar voedingsleer aan de VU in Amsterdam.
Jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt ook hard gewerkt hè deze week![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die vind ik nu niet echt uitnodigend![]()
Sorry D, ik doe niet mee
Ik welquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die vind ik nu niet echt uitnodigend![]()
quote:
Normaal ben ik iets subtieler, maar bij warme noten word ik altijd iets directerquote:
Ik snap je helemaalquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Normaal ben ik iets subtieler, maar bij warme noten word ik altijd iets directer
Die heb ik niet in huisquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, neem er dan eentje!
Je hebt het verdient
Uuh ja, maar dan moet ik weer van alles aantrekken enzoquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ff bellen, ze bezorgen toch wel daar?
" Hallo met Kally, ik wil graag 1 kroket bestellen, met mosterd"quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ff bellen, ze bezorgen toch wel daar?
Zo erg was het toch niet?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Hee d. even tussen jou en mij, ik wist niet dat jij en Noek niet levelde met elkaar![]()
Of mag ik hier niet over praten in het openbaar?![]()
Nou ja 92 is een respectabele leeftijd toch?quote:
Eigenlijk eet ik ze veulste weinigquote:
Dat hoeft echt niet hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Uuh ja, maar dan moet ik weer van alles aantrekken enzo
Nou de meeste zijn wel gek, en ik ken er ook een paar die Henkie heetten, maar of ze me een kroket met mosterd brengen, dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
" Hallo met Kally, ik wil graag 1 kroket bestellen, met mosterd"
Ze zijn gekke Henkie niet in Schiedam
Zekerquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja 92 is een respectabele leeftijd toch?
Ik mis ook weer van alles hierquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Hee d. even tussen jou en mij, ik wist niet dat jij en Noek niet levelde met elkaar![]()
Of mag ik hier niet over praten in het openbaar?![]()
Op één been kun je niet lopenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
" Hallo met Kally, ik wil graag 1 kroket bestellen, met mosterd"
Ze zijn gekke Henkie niet in Schiedam
Jawel, de meeste bezorgers zijn nietquote:
Wel als je 5 euro bezorgkosten betaaldquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou de meeste zijn wel gek, en ik ken er ook een paar die Henkie heetten, maar of ze me een kroket met mosterd brengen, dat geloof ik niet
Ik ookquote:
Nou ja, laat ik het zo zeggen dat ik het van jou niet gewend benquote:
quote:
Ja? Vind je het erg als ik dat niet ga testen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms is het wel prettig om homo te zijn
Nee, bedanktquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms is het wel prettig om homo te zijn
Ik neem altijd een broodje kaas met kroket.quote:
Van mij?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het zo zeggen dat ik het van jou niet gewend ben
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het zo zeggen dat ik het van jou niet gewend ben
Is dat zo?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
D., die TT's van jou de laatste tijd![]()
Zit er iets dwars dat eruit moet jongen
Dat kan dus vanaf nu niet meerquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik neem altijd een broodje kaas met kroket.
Ach het is niet dat jij dat niet kan hebbenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik las van de week al dat jouw voorkeur daar niet naar uitgaatquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja? Vind je het erg als ik dat niet ga testen?
Zeikwijf, vond ik van jouw doen best wel heftigquote:
Weet je wel hoe ongezond dat is, kaas!quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
quote:
Neuh, zo noemde ik Kally laatst ook nogquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeikwijf, vond ik van jouw doen best wel heftig
quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeikwijf, vond ik van jouw doen best wel heftig
Dat vraag ik me afquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Nou ja, zo zijn jullie uiteindelijk allemaal, 't is meer een objectieve mededeling geweest dan denk ik?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zou ik dus nooit zeggen
Tenzij jullie geld vragen voor jullie 'diensten'
Misschien moet ik mijn meing over jou bijstellenquote:
Ah, okquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had een aanval van Gilles de la Tourette
Dat hoeft niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik mijn meing over jou bijstellen
Heb het gevonden (ergensquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik mijn meing over jou bijstellen
Verrassingen daar hou ik vanquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Dat hoeft niet.
Dan kan ik je blijven verrassen
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb het gevonden (ergens) [RLS SC # 650]Rectale onderzoeken.......
Maar daar had D gewoon gelijk hoor, daarvoor al een hele tijd zuigen met hartslag en zulks. 't Is gewoon af en toe ook best een trol
Bij Soury d'r minidrama vertelde ik dat ik opeens een hartslag van 140 had. Dan vindt Noek het o zo leuk om daarmee nog even te gaan voeren en dat uit te melken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik dan iets gemist, want dat gedoe over hartslag enzo, dat snap ik dan weer niet
Je zei zuigen hihiquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb het gevonden (ergens) [RLS SC # 650]Rectale onderzoeken.......
Maar daar had D gewoon gelijk hoor, daarvoor al een hele tijd zuigen met hartslag en zulks. 't Is gewoon af en toe ook best een trol
Dus toch! Er viel toen heel even een kwartje, maar die was ik alweer kwijtquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij Soury d'r minidrama vertelde ik dat ik opeens een hartslag van 140 had. Dan vindt Noek het o zo leuk om daarmee nog even te gaan voeren en dat uit te melken.
Ik dacht dat ik vanavond hetzelfde had: ik opende een topic in NWS en zag dat mijn postrechten weg waren. Met een hartverzakking ging ik in MED kijken maar niets te zien.quote:
We kunnen er wel eentje makenquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus toch! Er viel toen heel even een kwartje, maar die was ik alweer kwijt![]()
Ja grappig![]()
Maarre.....druppel......emmer![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja grappig![]()
Maar Disana, jij hebt nooit een ban. Ja ooit, één keertje toch maar?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik vanavond hetzelfde had: ik opende een topic in NWS en zag dat mijn postrechten weg waren. Met een hartverzakking ging ik in MED kijken maar niets te zien.
Bleek dat de mod het topic had gesloten (al stond er geen slotje) en het per ongeluk sticky had gemaakt.
Phew.
Slaap lekker Deismeisquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja grappig![]()
ik mis dat subtiele steken naar elkaar altijd.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij Soury d'r minidrama vertelde ik dat ik opeens een hartslag van 140 had. Dan vindt Noek het o zo leuk om daarmee nog even te gaan voeren en dat uit te melken.
quote:
Of je bent net als ik en het boeit je gewoon nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ik mis dat subtiele steken naar elkaar altijd.
lees er altijd overheen ofzo
Weet ik niet, vertel jij het maarquote:
hehe dat zou ook kunnen idd.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Of je bent net als ik en het boeit je gewoon nietIk kreeg/krijg ze ook maar
Eetze Fannquote:
Ik zou niet weten met wiequote:Op vrijdag 2 april 2010 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe dat zou ook kunnen idd.
maar eh ga jij nou nog rellen?
Je moet hier wat langer zijn om dat soort van dingetjes op te pikken. En dan nog is er het risico dat je de plank misslaat, want af en toe is het nog veel subtieler.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ik mis dat subtiele steken naar elkaar altijd.
lees er altijd overheen ofzo
Twee. Een van 48 uur voor ingaan tegen de moderatie (SHE) en dan die die jij ook had. We staan dus quittequote:Op vrijdag 2 april 2010 23:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar Disana, jij hebt nooit een ban. Ja ooit, één keertje toch maar?
Dat gaat dus niet werken, ik was ook al braaf.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee
Ik doe gewoon braaf met jullie mee
yeah ws wel idd.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet hier wat langer zijn om dat soort van dingetjes op te pikken. En dan nog is er het risico dat je de plank misslaat, want af en toe is het nog veel subtieler.
Nee laat maar, ben geen rellerTquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, gewoon de eerstvolgende die na deze reply post
Ik ook 2 geloof ikquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee. Een van 48 uur voor ingaan tegen de moderatie (SHE) en dan die die jij ook had. We staan dus quitte
ik ben echt braaf. nog nooit een banquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook 2 geloof ik
Eentje bewust uitgelokt, bij yvonne
Oeef, ik ben wel vaker weg geweest. Die bewuste avond toen er negentien een ban kregen is er daar eentje van.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee. Een van 48 uur voor ingaan tegen de moderatie (SHE) en dan die die jij ook had. We staan dus quitte
Zijn we samen braafquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet werken, ik was ook al braaf.
Braaf en rellen is geen combi
Ik ook niet, ook geen notequote:
't Laatste is het bestequote:Op vrijdag 2 april 2010 23:07 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ws wel idd.
moet je de mensen wat beter kennen enzo om t goed op te pikken..
of t boeit me niet
ah dan ben ik voorlopig nog wel veilig. in de iets meer dan 5 jaar waarbij ik dit account op fok heb, heb ik pas 3300 postsquote:
Ach, als je je best doet heb je er morgen al eentje binnenquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:11 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dan ben ik voorlopig nog wel veilig. in de iets meer dan 5 jaar waarbij ik dit account op fok heb, heb ik pas 3300 posts
relteunquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb opeens 8 notes, 't zal allemaal wel
nah, ik vind t wel best zoquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, als je je best doet heb je er morgen al eentje binnen
Ja, dat kleeft een beetje aan mij. Bij alles wat ik doe of laat is er nogal een gebrek aan fantasie waardoor het daar redelijk snel op uitkomt.quote:
is ws steeds als ik er niet ben ofzo, vind jou ook niet bepaald een rellerquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat kleeft een beetje aan mij. Bij alles wat ik doe of laat is er nogal een gebrek aan fantasie waardoor het daar redelijk snel op uitkomt.![]()
Als ik naar mijzelf kijk, dan denk ik dat het in 70-80 procent van de gevallen niet om een rel te doen is.
O als het in de ONZ staat zegt het genoed iddquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Ik zag laatst in ONZ een topic waar ze wedstrijdje deden wie de meeste notes had
Hoe lang was die?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oeef, ik ben wel vaker weg geweest. Die bewuste avond toen er negentien een ban kregen is er daar eentje van.
Hij heeft een uitgesproken mening en uit die ook, dat kan wel eens botsen dan hequote:Op vrijdag 2 april 2010 23:16 schreef gomi het volgende:
[..]
is ws steeds als ik er niet ben ofzo, vind jou ook niet bepaald een reller
Ging het over Joden of Marokkanen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe lang was die?
Trouwens, vandaag vielen er weer twee bans in NWS. Ik zit daar toch al zo'n half jaar zonder kleerscheuren (afkloppen).
Je bent een schatjequote:
k, maar een botsende mening is iets anders dan een rel imo.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft een uitgesproken mening en uit die ook, dat kan wel eens botsen dan he
Ja voor mij ook jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:18 schreef gomi het volgende:
[..]
k, maar een botsende mening is iets anders dan een rel imo.
Ik kan best goed rellen hoor, reken maar van yes. Het is dan vast ook hemeltergend, maar ik doe het echt niet zo heel vaak.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:16 schreef gomi het volgende:
[..]
is ws steeds als ik er niet ben ofzo, vind jou ook niet bepaald een reller
Over apen, uitschot, barbaren, you name it. Was in een topic over wat er in Brussel op het station is gebeurd, die drie knapen die een vierde in elkaar sloegen en toen over de verdieping op de rails gooiden.quote:
Kan een goed begin zijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:18 schreef gomi het volgende:
[..]
k, maar een botsende mening is iets anders dan een rel imo.
ah k. ik zit hier dan ws niet vaak genoegquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan best goed rellen hoor, reken maar van yes. Het is dan vast ook hemeltergend, maar ik doe het echt niet zo heel vaak.
true, de meningen an sich niet, maar hoe er daarna mee omgegaan wordt kan wel een rel opleveren iddquote:
Vreemd dat daar een ban valt. Je zou denken dat iedereen toch wel aan dezelfde kant zou staanquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Over apen, uitschot, barbaren, you name it. Was in een topic over wat er in Brussel op het station is gebeurd, die drie knapen die een vierde in elkaar sloegen en toen over de verdieping op de rails gooiden.
Pffff, dat weet ik niet eens meer. Een maand of zo? Daarna heb nog een paar weken geen unban gevraagd omdat ik mij elders ook prima vermaakte. Uiteindelijk wel een unban gevraagd bij Yvonne. Alleen Veulen heeft nooit een unban gekregen. Vind ik nog steeds raar, want dat was best een leuke meid. Ok, met een handleiding, maar dat hebben er wel meer hier op Fok!.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe lang was die?
Trouwens, vandaag vielen er weer twee bans in NWS. Ik zit daar toch al zo'n half jaar zonder kleerscheuren (afkloppen).
Je mag die figuren wel uitschelden, maar niet een hele bevolkingsgroep of cultuur laat staan alle bewoners van een continent. Racisme mag niet op Fok.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Vreemd dat daar een ban valt. Je zou denken dat iedereen toch wel aan dezelfde kant zou staan
Maakt niet uit wat je zegt, zoalng je de ander maar tegen blijft sprekenquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:21 schreef gomi het volgende:
[..]
true, de meningen an sich niet, maar hoe er daarna mee omgegaan wordt kan wel een rel opleveren idd
i disagreequote:Op vrijdag 2 april 2010 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat je zegt, zoalng je de ander maar tegen blijft spreken
Oja, dat mag nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Je mag die figuren wel uitschelden, maar niet een hele bevolkingsgroep of cultuur laat staan alle bewoners van een continent. Racisme mag niet op Fok.
Wow, een maand.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pffff, dat weet ik niet eens meer. Een maand of zo? Daarna heb nog een paar weken geen unban gevraagd omdat ik mij elders ook prima vermaakte. Uiteindelijk wel een unban gevraagd bij Yvonne. Alleen Veulen heeft nooit een unban gekregen. Vind ik nog steeds raar, want dat was best een leuke meid. Ok, met een handleiding, maar dat hebben er wel meer hier op Fok!.
ach meeste van die topics lopen toch volgens een bijna vaststaand patroonquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Je mag die figuren wel uitschelden, maar niet een hele bevolkingsgroep of cultuur laat staan alle bewoners van een continent. Racisme mag niet op Fok.
Veulen was hier onder een andere usernaam. Dat werd toegestaan door Remlof en Yvonnequote:Op vrijdag 2 april 2010 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Wow, een maand.
Veulen was hier een aantal weken geleden toch? Of ze zelf om een unban heeft gevraagd weet ik niet, ze was hier met een Fok kennis.
Klopt, buitenlander/allochtonen/Wilders/Marokkanen topics. Bijna altijd raak maar meestal niet zo duidelijk als in dit topic.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:23 schreef gomi het volgende:
[..]
ach meeste van die topics lopen toch volgens een bijna vaststaand patroon
yeah me 2. op fok vind ik t wel best zo.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:25 schreef Kally het volgende:
Ik ben gewoon niet zo, ben het echt wel eens niet met iemand eens hier, maar heb gewoon geen zin er tegenin te gaan, ik heb dan zo iets pfff LB laat maar
Oh ja. Ik meen dat yvonne schreef dat het goed was.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Veulen was hier onder een andere usernaam. Dat werd toegestaan door Remlof en Yvonne
Hier 'rel' ik ook nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:25 schreef Kally het volgende:
Ik ben gewoon niet zo, ben het echt wel eens niet met iemand eens hier, maar heb gewoon geen zin er tegenin te gaan, ik heb dan zo iets pfff LB laat maar
Nou dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:26 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah me 2. op fok vind ik t wel best zo.
hoef geen gelijk te behalen.
ik neem de moeite niet eens om er te posten. geloof t welquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, buitenlander/allochtonen/Wilders/Marokkanen topics. Bijna altijd raak maar meestal niet zo duidelijk als in dit topic.
Jij?? Kan me er niks bij voorstellen eikquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Hier 'rel' ik ook niet
Elders wil ik nog best eens wat 'uitlokken'
Waarom niet?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij?? Kan me er niks bij voorstellen eik
Dn krijg je rre tekstenquote:
Ik vind NWS wel aardig. En ik wil het nog wel eens opnemen voor mensen/groepen in het verdomhoekjequote:Op vrijdag 2 april 2010 23:27 schreef gomi het volgende:
[..]
ik neem de moeite niet eens om er te posten. geloof t wel
ik lees er weleen, maar t is meestal zo voorspelbaar.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind NWS wel aardig. En ik wil het nog wel eens opnemen voor mensen/groepen in het verdomhoekje
Omdat je op mij niet rellerig overkomt. Nou ja nu ik erover denk, je kan behoorlijk sarcastisch zijn en als iemand daar niet tegen kan.....quote:
Dat is wel heel lief van jequote:Op vrijdag 2 april 2010 23:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind NWS wel aardig. En ik wil het nog wel eens opnemen voor mensen/groepen in het verdomhoekje
Yeahquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat je op mij niet rellerig overkomt. Nou ja nu ik erover denk, je kan behoorlijk sarcastisch zijn en als iemand daar niet tegen kan.....
En bedanktquote:
Ja dat is waar. Maar sommige posters kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ik lees er weleen, maar t is meestal zo voorspelbaar.
en dan haak ik weer af
quote:
Bring it onquote:
owquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Tis wel goed hoor, ik kan wel tegen jou opmerkingen
Slaap lekker voor straks Teunquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
*Gaat wat rondneuzen, in bed liggen en wil ook z'n boekje 'De Dominee" nog uitlezen. Wenst iedereen alvast een heerlijke nacht en een reuze fijne zaterdag
Alvast welterusten, en tot morgenquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
*Gaat wat rondneuzen, in bed liggen en wil ook z'n boekje 'De Dominee" nog uitlezen. Wenst iedereen alvast een heerlijke nacht en een reuze fijne zaterdag
Zeg er wel even bij wat you on bringtquote:
laters en fijn paasweekeindequote:Op vrijdag 2 april 2010 23:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:46 schreef gomi het volgende:
[..]
beetje voelen aan zijn warme noten kan de truc zijn
That 'll do itquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:46 schreef gomi het volgende:
[..]
beetje voelen aan zijn warme noten kan de truc zijn
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:48 schreef gomi het volgende:
[..]
en niet knijpen he.
dat pas als hij te ver door relt
oh wat voor beleid hanteer je?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik doe niet aan knijpen, althans met beleid dan he
Met stroop vang je meer vliegen dan azijnquote:
en dan de vliegenmepper er op los zekerquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Met stroop vang je meer vliegen dan azijn
quote:
k ga er lekker over dromenquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik doe niet aan knijpen, althans met beleid dan he
trusten D. en ook jij een fijn paasweekendquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
k ga er lekker over dromen
Welterusten allen, en tot morgen
Sweet dreams dan maarquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
k ga er lekker over dromen
Welterusten allen, en tot morgen
Ik ga ook, morgen lange dag met klussen enzo, slaap lekker voor straks Gomiquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:54 schreef gomi het volgende:
[..]
trusten D. en ook jij een fijn paasweekend
quote:Op zaterdag 3 april 2010 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wacht op een oogst in Farmville.
Stom spel.
Nee, ik heb tot een half uur geleden mensen voorzien van bier.quote:
Kijk je de kwali in de kelder?quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:54 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ik heb mijn boodschappen al binnen, nu nog eenen dan hup naar de kelder
quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, als een mottig beest![]()
En jij, op welk beest lijk jij vandaag?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:57 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ik pak zo een blikje Energy, dus ik hoop 'fit' te worden
Welterusten, denk ikquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehe. Dit is wat ik nog even ga doen:
[ afbeelding ]
Mogge, wat vroeg!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Mogge, wat vroeg!![]()
Kan ik over een uurtje of zo wat huisraad komen plunderen?
Wat lievvvquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kreeg vandaag 8 kaartjes van mijn vriendje.
Om mij te feliciteren met mijn 8.
De 9e had ie doormidden moeten scheuren!quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kreeg vandaag 8 kaartjes van mijn vriendje.
Om mij te feliciteren met mijn 8.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:04 schreef D. het volgende:
http://www.fok.nl/fokroulette/
Nu alleen nog wachten tot het werkt
quote:
Hier schijnt de zonquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Morgen nog twee uurtjes en dan is het helemaal klaar![]()
Die bomen zijn nog nooit zo kaal geweest![]()
[ afbeelding ]
Ik ben zeiknat, flinke buien af en toe hier.quote:
Wel buien gehad maar nu waterig zonnetje.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben zeiknat, flinke buien af en toe hier.
En ik ben moe en gaar, straks even een lekker warm bad
Mijn rug is ook volledig naar de tyfusquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel buien gehad maar nu waterig zonnetje.
Ik ben ook verrot, heb me een breuk getild (volgens mij letterlijk) heb pijn in mijn rug
Daar ga ik straks in bad even over nadenken. Misschien ruk ik wel een blik snert open, 't is er wel weer voorquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:19 schreef Kally het volgende:
Ik ga straks lekker Tagliatelle met zalm eten
Erg he, die kasten waren lood, maar heb ze met een blije glimlach in de containers gegooid, nu heb ik er nog 2 boven staanquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn rug is ook volledig naar de tyfus![]()
Ik kan nauwelijks meer uit de bank komen, geen flikker meer gewend
Als je klaar bent stuur je bad ff naar mijquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar ga ik straks in bad even over nadenken. Misschien ruk ik wel een blik snert open, 't is er wel weer voor
Komt goed, inclusief waterquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je klaar bent stuur je bad ff naar mij
Heb je dat nu in je eentje gedaan? Dat getrek met die zware platen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Erg he, die kasten waren lood, maar heb ze met een blije glimlach in de containers gegooid, nu heb ik er nog 2 boven staan, maar die komen als ik aan de kinderkamers begin, zaag erin en weg ermee
Ja mijn moeder reed wel mee om het naar de stort te brengen, maar ik wil niet dat ze zo zwaar tiltquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je dat nu in je eentje gedaan? Dat getrek met die zware platen?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Trouwens, zit net even hier te lezen ( RLS-F1 topic ), dat bad ga ik niet sturen ook
Let dan ook opquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:24 schreef Kally het volgende:
Ik heb ook een flinke blauwe plek met bultviel een plank op mijn scheenbeen
Ja deed ik, maar die plank wilde niet wat ik wilde, in een corsa en een ka-tje puin proppen is niet echt makkelijkquote:
Oeeh, pannenkoeken, daar heb ik ook wel zin inquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:26 schreef hondjes het volgende:
Vanavond lekker pannenkoeken met, aardbeien, slagroom en ijs.....![]()
Of spek, maar geen stroop in huis....
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:26 schreef hondjes het volgende:
Vanavond lekker pannenkoeken met, aardbeien, slagroom en ijs.....![]()
Of spek, maar geen stroop in huis....
Badder ze, ik ga lekker onder de douche zoquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik doe het expres om straks knalhard toe en terug te slaan![]()
En nu even badderen![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:30 schreef Laysa het volgende:
Fijn zo wachten op je broer en dan een foontje krijgen van ow we komen er aan
Idd...en toen ik zei van ik kom wel die kant op...moesten ze ineens nog een kado kopen...waarop ik zei dat kan ook volgende week wel...en dan lijk ik ineens op ons mamquote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Idd...en toen ik zei van ik kom wel die kant op...moesten ze ineens nog een kado kopen...waarop ik zei dat kan ook volgende week wel...en dan lijk ik ineens op ons mam![]()
Die gaat ie uiteraard nog wel ff terughoren 1 dezer dagen![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja die gaat zich nog wel schuldig voelen daar ga ik wel voor zorgen de komende weken
Ik heb net gegeten, kwam erachter dat ik dat nog niet had gedaan vandaagquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:38 schreef Laysa het volgende:
Ik denk dat wij vanavond chinees gaan eten
Blijf idd maar ff lekker op de bank...lekker drankje en hapje binnen bereikquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten, kwam erachter dat ik dat nog niet had gedaan vandaag, maar heb nog allemaal lekkere dingen voor straks dus, maar ga niet weg vanaaf, kan niet op of neer met mijn rug nu ff
Heb je gedaan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten, kwam erachter dat ik dat nog niet had gedaan vandaag, maar heb nog allemaal lekkere dingen voor straks dus, maar ga niet weg vanaaf, kan niet op of neer met mijn rug nu ff
op zijn tijd wel lekker idd.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Blijf idd maar ff lekker op de bank...lekker drankje en hapje binnen bereik
Dat was nou precies de bedoelingquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Blijf idd maar ff lekker op de bank...lekker drankje en hapje binnen bereik
Morgen heel de dag weg...dus overmorgen lekker met hapjes enzulksquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:51 schreef gomi het volgende:
[..]
op zijn tijd wel lekker idd.
morgen is die tijd hier
Houdoequote:Op zaterdag 3 april 2010 16:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was nou precies de bedoeling, ik ga ff afsluiten hier, misschien tot vanaaf maar iig een hele fijne avond en lekker chinezen
,
![]()
![]()
Kelder opgeruimd en daardoor dus 3 x naar de stort geweest met 2 auto's alleen ik heb alles gesjouwd want dat wil ik mijn moeder niet laten doen, dus gewoon ff moe, morgen weer oke hoorquote:
morgen ben ik lui. f1 kijken, dan ajax en daarna ronde van vlaanderen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Morgen heel de dag weg...dus overmorgen lekker met hapjes enzulks
Ah ok, lekker rustige Pasen houden dus. Geniet ervanquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Kelder opgeruimd en daardoor dus 3 x naar de stort geweest met 2 auto's alleen ik heb alles gesjouwd want dat wil ik mijn moeder niet laten doen, dus gewoon ff moe, morgen weer oke hoor
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah ok, lekker rustige Pasen houden dus. Geniet ervan
Tot loersquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:56 schreef Kally het volgende:
Maar ga ff lekker luieren kom straks weer loeren![]()
Iedereen fijne avond
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als jullie straks een klap horen, dan ben ik het vermoedelijk, ben dan in slaap gelazerd
Dat is hoogstens 15min leuk, daarna wordt 't genant. Zal wel nep zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |