quote:„In vergelijking met een broodje kaas bevat een broodje kroket minder vet en calorieën, veel minder van het ongezonde verzadigde vet, meer opneembaar ijzer, en qua vitamines schelen ze weinig. Alles bij elkaar is een kroket beter dan kaas.”, tot deze conclusie komt de internationaal vermaarde voedingswetenschapper Martijn Katan, hoogleraar voedingsleer aan de VU in Amsterdam.
Jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt ook hard gewerkt hè deze week![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die vind ik nu niet echt uitnodigend![]()
Sorry D, ik doe niet mee
Ik welquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die vind ik nu niet echt uitnodigend![]()
quote:
Normaal ben ik iets subtieler, maar bij warme noten word ik altijd iets directerquote:
Ik snap je helemaalquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Normaal ben ik iets subtieler, maar bij warme noten word ik altijd iets directer
Die heb ik niet in huisquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, neem er dan eentje!
Je hebt het verdient
Uuh ja, maar dan moet ik weer van alles aantrekken enzoquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ff bellen, ze bezorgen toch wel daar?
" Hallo met Kally, ik wil graag 1 kroket bestellen, met mosterd"quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ff bellen, ze bezorgen toch wel daar?
Zo erg was het toch niet?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Hee d. even tussen jou en mij, ik wist niet dat jij en Noek niet levelde met elkaar![]()
Of mag ik hier niet over praten in het openbaar?![]()
Nou ja 92 is een respectabele leeftijd toch?quote:
Eigenlijk eet ik ze veulste weinigquote:
Dat hoeft echt niet hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Uuh ja, maar dan moet ik weer van alles aantrekken enzo
Nou de meeste zijn wel gek, en ik ken er ook een paar die Henkie heetten, maar of ze me een kroket met mosterd brengen, dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
" Hallo met Kally, ik wil graag 1 kroket bestellen, met mosterd"
Ze zijn gekke Henkie niet in Schiedam
Zekerquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja 92 is een respectabele leeftijd toch?
Ik mis ook weer van alles hierquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Hee d. even tussen jou en mij, ik wist niet dat jij en Noek niet levelde met elkaar![]()
Of mag ik hier niet over praten in het openbaar?![]()
Op één been kun je niet lopenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
" Hallo met Kally, ik wil graag 1 kroket bestellen, met mosterd"
Ze zijn gekke Henkie niet in Schiedam
Jawel, de meeste bezorgers zijn nietquote:
Wel als je 5 euro bezorgkosten betaaldquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou de meeste zijn wel gek, en ik ken er ook een paar die Henkie heetten, maar of ze me een kroket met mosterd brengen, dat geloof ik niet
Ik ookquote:
Nou ja, laat ik het zo zeggen dat ik het van jou niet gewend benquote:
quote:
Ja? Vind je het erg als ik dat niet ga testen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms is het wel prettig om homo te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |