Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:34 schreef Shirley92 het volgende:
Ik vind het altijd leuk om 'Ik ben verliefd sha-la-lie' te luisteren.
Die luister ik als ik aan Shirley92 denkquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:34 schreef Shirley92 het volgende:
Ik ook.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:34 schreef Shirley92 het volgende:
laat die shit dan gewoon staan..quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:28 schreef dombo123 het volgende:
Probeer ik zo mijn account te verwijderen. Ik log in. Ga naar opties, Account beheer, en druk op account verwijderen.
En dan zegt hij dat mijn wachtwoord onjuist is?![]()
Klacht: Youtube account verwijderen wil niet.
wat is je account?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:45 schreef dombo123 het volgende:
[..]
Nee. Het is bende dat je privacy schend.
Schendt ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:45 schreef dombo123 het volgende:
[..]
Nee. Het is bende dat je privacy schend.
serieusquote:
Huur een Chinese hacker in om je password te achterhalen, ontketen zo een internationale rel die resulteert in een globale thermonucleaire oorlog.quote:
Ja maar ik weet mijn wachtwoord gewoon.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:55 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Huur een Chinese hacker in om je password te achterhalen, ontketen zo een internationale rel die resulteert in een globale thermonucleaire oorlog.
Je kunt ook gewoon je wachtwoord op laten sturen naar je email retard.
QFTquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:55 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Huur een Chinese hacker in om je password te achterhalen, ontketen zo een internationale rel die resulteert in een globale thermonucleaire oorlog.
Je kunt ook gewoon je wachtwoord op laten sturen naar je email retard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |