Dat.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van tussen de zuurpruimen door lezen. Doe ik ook, en dat gaat prima.
Als ik elk bericht waarin een artiest/DJ gebashed wordt ga lezen wil ik hier ook niet meer komen idd...
Hij wil niet in slaap vallen denk ikquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:45 schreef Paul-89 het volgende:
Domien drinkt bier en red bull door elkaar ? Pohh 2 keer gedaan met uitgaan kotsmisselijk naar huis gegaan.
Ik wil dan ook mezelf aangeven als één van de stoorzenders. Mijn beschrijving op Twitter geeft het al aan: polite as Jeckyll, abusive as Hyde.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van tussen de zuurpruimen door lezen. Doe ik ook, en dat gaat prima.
Als ik elk bericht waarin een artiest/DJ gebashed wordt ga lezen wil ik hier ook niet meer komen idd...
Mag ik vragen wie/welke soort?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat.
Als ik elke keer als ik zoiets lees de "voice of reason" zou gaan uithangen, dan heb ik er een dagtaak bij en daar betaalt Fok! toch echt te slecht voor. Het is overigens wel een reden waarom ik hier minder kom dan vroegâh, het percentage dombo's is toegenomen.
Daar heb je absoluut gelijk in.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat.
Als ik elke keer als ik zoiets lees de "voice of reason" zou gaan uithangen, dan heb ik er een dagtaak bij en daar betaalt Fok! toch echt te slecht voor. Het is overigens wel een reden waarom ik hier minder kom dan vroegâh, het percentage dombo's is toegenomen.
Nah, ik vind het de laatste tijd juist beter gaan dan een tijdje terug. Toen waren er nog veel meer personen die alleen maar konden zeuren. De laatste tijd vond ik de sfeer juist best aardig.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
het percentage dombo's is toegenomen.
alleen bij Pauw tochquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor beide fans: Caro Emerald vanavond bij Pauw & Witteman.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:56 schreef Paul-89 het volgende:
Hans gestikt in zijn pizza ?
Het is sowieso zo (dat klinkt heel raar trouwens, maar dat terzijde) dat SR een rits mafketels oplevert en die haken langzamerhand vanzelf weer af. Ik vind het alleen zo jammer dat er types blijven (en nee, ik noem geen namen) die een mening ventileren die werkelijk kant noch wal raakt als je er even nuchter over nadenkt. Of vinden dat alles buiten hun belevingswereld subiet van 3 afgeflikkerd moet worden. Maar goed, da's de breedkijkende nuancezoeker in mij. O, en mensen die blijven volharden in zaken als "Greenday", die moeten gewoon dood.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nah, ik vind het de laatste tijd juist beter gaan dan een tijdje terug. Toen waren er nog veel meer personen die alleen maar konden zeuren. De laatste tijd vond ik de sfeer juist best aardig.
Je zit op de martini-toren ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Nope, was in slaap gevallen tijdens het NOS journaal (gebeurt wel vaker) en heb net de afwas gedaan
. Voor de rest even genieten van het uitzicht
.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Nope, was in slaap gevallen tijdens het NOS journaal (gebeurt wel vaker) en heb net de afwas gedaan
. Voor de rest even genieten van het uitzicht
.
Of is het dit weekend óók pinksteren?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:03 schreef Sersjee het volgende:
Ekdom en Verschuuren die over voetbal lullen. Even kijken of m'n klomp is gebroken.
en hoor ik daar dan bij?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
KLB en ONZ.
Op de Frontpage stikt het ook van users die leuk willen doen om het leuk doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |