Ging niet echt over leeftijd, die grappen ben je op een gegeven moment wel gewend.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
Je kan toch wel tegen een beetje leeftijdsbashing
Kwestie van tussen de zuurpruimen door lezen. Doe ik ook, en dat gaat prima.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Werd laatst aan mij gevraagd waarom ik hier nooit meer kom. Echt, dit topic lezen is die vraag beantwoorden.
Snap überhaupt niet wat die mensen hier doen, en waarom ze dan nog 3FM luisteren. Fok! heeft toch ook een klaagbaak ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van tussen de zuurpruimen door lezen. Doe ik ook, en dat gaat prima.
Als ik elk bericht waarin een artiest/DJ gebashed wordt ga lezen wil ik hier ook niet meer komen idd...
Sterker nog, er is zelfs FOK!Radio, 1 avond per week.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Snap überhaupt niet wat die mensen hier doen, en waarom ze dan nog 3FM luisteren. Fok! heeft toch ook een klaagbaak ?
Ow, ok, maar alsnog...quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:33 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ging niet echt over leeftijd, die grappen ben je op een gegeven moment wel gewend.
Alsof elke post serieus bedoeld is...quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van tussen de zuurpruimen door lezen. Doe ik ook, en dat gaat prima.
Als ik elk bericht waarin een artiest/DJ gebashed wordt ga lezen wil ik hier ook niet meer komen idd...
Ik zit dan ook te twijfelen aan Frits Sissing. Zou hij dan toch...?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:37 schreef Paul-89 het volgende:
Die gasten vinden het volgens mij altijd heerlijk om zonder schmink en showballet (behalve Frits Sissing) eens ergens te gast zijn. Biertje erbij en lekker slap ouwehoeren.
Jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zit dan ook te twijfelen aan Frits Sissing. Zou hij dan toch...?
Dat dus. En alsof er geen mening of bekritiseerd mag worden, want sommige artiesten komen bij mij toch echt de keel uitquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alsof elke post serieus bedoeld is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |