Als jij daar in gelooft.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:29 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ja joh. Maar ik hou desalniettemin wel van haar hoor. Ware liefde jwt.
Jij veroordeelt Zeeland omdat je in Terneuzen bent geweest, zelfde ideequote:Op zaterdag 3 april 2010 12:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat liefde is, maar veroordeelt ware liefde wel
IE zeker? Heb het op mn werk ook af en toequote:Op zaterdag 3 april 2010 12:37 schreef Etcetera het volgende:
Zijn de smileys veranderd ofzoZe zien er een beetje wazig uit heb ik het idee
Omdat ik op het moment geen vriendin heb, ken ik helemaal geen liefde.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat liefde is, maar veroordeelt ware liefde wel
Mja, maar dáár is dan wel weer iets voor te zeggen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij veroordeelt Zeeland omdat je in Terneuzen bent geweest, zelfde idee
Ho wait, ik veroordeel niet heel zeelandquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat slaat ook als een lul op een drumstelquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:36 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, maar dáár is dan wel weer iets voor te zeggen.
Ik kom bijna dagelijks in Terneuzen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ho wait, ik veroordeel niet heel zeeland![]()
En ik ben er tenminste geweest, luctor rent al weg zodra een chick wilt afspreken. Heel verschil.
Nee, ik bedoel het anders. Hij zit nu naast me dus.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nohhh luctor, je bent gewild!
Laat dean 't maar niet horen.
Jaja, leg dát maar eens uitquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het anders. Hij zit nu naast me dus.
Samen fok!ken, how romanticquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het anders. Hij zit nu naast me dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |