oh speelt je allergie op?quote:
Maar hoe weet je zeker dat het zijn zus was, misschien was het wel zijn .........quote:Op zondag 18 april 2010 18:59 schreef Injetta het volgende:
[..]
Wellicht wel, maar heb te veel gezien/gehoord en dan kijk je nergens meer van op.
Maar goed, ze is bij hem thuis geweest, zus gezien..... klinkt op zich dus wel betrouwbaar.
Dan is het gewoon iemand die ongebonden is en dat voorlopig wil blijven. In ieder geval zijn onafhankelijkheid wil bewaren.
Een afgesproken date met daar tussen te lang geen contact naar mijn gevoel ( > week), omdat ik haast elke keer als m'n telefoon afging dacht, zou hij het zijn en danquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:19 schreef Copycat het volgende:
Wat was de directe aanleiding om het contact te verbreken?
Thanks, hoop ik ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:42 schreef Garisson72 het volgende:
Hopelijk helpt het mooie weer om het een beetje van je af te zetten!
Toen ik het postte straalde de zon over de Bijlmer, maar dat is inmiddels alweer achterhaald. Excuses voor het ongemak.quote:
Inderdaad, goede keuze gemaakt. Als hij niet inziet wat voor een catch jij bent, waarom zou je dan doorgaan met jezelf op een presenteerblaadje aan te bieden. Er zijn vast andere mannen die wel geïnteresseerd zullen zijn. Vooral nu met het mooie weer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:29 schreef accidentallyinlove het volgende:
[..]
Een afgesproken date met daar tussen te lang geen contact naar mijn gevoel ( > week), omdat ik haast elke keer als m'n telefoon afging dacht, zou hij het zijn en danals het niet zo was. Oftewel, vond dat ik mezelf aan het voor de gek houden was en wilde zowel mezelf als hem geen te kort doen om te blijven wachten op iets dat niet komt. Hij reageerde er overigens wel oke op, benadrukte nogmaals niet de intentie te hebben gehad met mijn gevoelens te willen spelen spelen, zich inderdaad niet binden te willen binden op dit moment maar ook niemand voor de gek te willen houden, wees niet onzeker over jezelf bla bla en succes verder.The end
Nog steeds een zonnetje hier, wel een beetje grijze bewolking op de achtergrond.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Toen ik het postte straalde de zon over de Bijlmer, maar dat is inmiddels alweer achterhaald. Excuses voor het ongemak.
Nee hoor. Ik vind eigenlijk dat je nog best snel voor jezelf hebt gekozen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:48 schreef accidentallyinlove het volgende:
Update![]()
Inmiddels contact verbroken vanuit mijn kant, blijk er toch niet zo geschikt voor(laat de I told you so reacties maar komen).
Het is bij mij of helemaal ja of helemaal nee, tussenwegen ben ik niet zo geschikt voor weet ik inmiddels. Been there, done that, got the t-shirt. Op het moment dat ik die keuze maakte heb ik ook meteen zijn nummer en alles verwijderd omdat ik aan de andere kant zo ben dat ik er in een 'zwak moment' op terug kom. En ben nu al blij dat ik dat toen meteen heb gedaanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:43 schreef Xennia het volgende:
Nee hoor. Ik vind eigenlijk dat je nog best snel voor jezelf hebt gekozen.
Good for you girl. We vergeten vaak onszelf in dit soort situaties. Je hoeft je echt niet schuldig te voelen om voor jezelf te kiezen, no matter what!quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:56 schreef accidentallyinlove het volgende:
[..]
Het is bij mij of helemaal ja of helemaal nee, tussenwegen ben ik niet zo geschikt voor weet ik inmiddels. Been there, done that, got the t-shirt. Op het moment dat ik die keuze maakte heb ik ook meteen zijn nummer en alles verwijderd omdat ik aan de andere kant zo ben dat ik er in een 'zwak moment' op terug kom. En ben nu al blij dat ik dat toen meteen heb gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |