abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80511544
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:27 schreef CWC het volgende:

[..]

leraar
oh speelt je allergie op?

Ik snap dat je me nu probeert te beledigen, maar denk je nou echt dat iemand die zelf voor dat beroep heeft gekozen er wakker van ligt als je die persoon daar mee aanspreekt?

Dat is als proberen een bakker uit te schelden door hem bakker te noemen

Het is wel te merken dat je al een paar maanden niet naar school bent geweest
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_80517537
Geen ruzie in m'n topic he :p dit is een liefdestopic alhoewel ik niks meer gehoord heb
pi_80530137
quote:
Op zondag 18 april 2010 18:59 schreef Injetta het volgende:

[..]

Wellicht wel, maar heb te veel gezien/gehoord en dan kijk je nergens meer van op.
Maar goed, ze is bij hem thuis geweest, zus gezien..... klinkt op zich dus wel betrouwbaar.

Dan is het gewoon iemand die ongebonden is en dat voorlopig wil blijven. In ieder geval zijn onafhankelijkheid wil bewaren.
Maar hoe weet je zeker dat het zijn zus was, misschien was het wel zijn .........
Kom je hier vaker, of loop je stage?
pi_80618071
Pff...kan nog steeds niet echt een pijl trekken op hem (wat waarschijnlijk betekent dat de liefde niet zo diep zit ). Hij laat om de paar dagen wat van zich horen. Heb hem vorige week dinsdag voor het laatst gezien en sinds die tijd twee smsjes gehad.Hij belde vandaag waarin die zei dat ie me snel weer eens wou zien. Of ik ergens volgende week misschien tijd had. En het bericht erbij dat hij morgen en van het weekend heel druk is en dus waarschijnlijk niet zoveel laat horen...
pi_80996453
Update

Inmiddels contact verbroken vanuit mijn kant, blijk er toch niet zo geschikt voor (laat de I told you so reacties maar komen). Voelt me kut en opgelucht tegelijkertijd maar dat duurt hopelijk niet zo lang
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:19:33 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80996999
Wat was de directe aanleiding om het contact te verbreken?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_80997227
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:19 schreef Copycat het volgende:
Wat was de directe aanleiding om het contact te verbreken?
Een afgesproken date met daar tussen te lang geen contact naar mijn gevoel ( > week), omdat ik haast elke keer als m'n telefoon afging dacht, zou hij het zijn en dan als het niet zo was. Oftewel, vond dat ik mezelf aan het voor de gek houden was en wilde zowel mezelf als hem geen te kort doen om te blijven wachten op iets dat niet komt. Hij reageerde er overigens wel oke op, benadrukte nogmaals niet de intentie te hebben gehad met mijn gevoelens te willen spelen spelen, zich inderdaad niet binden te willen binden op dit moment maar ook niemand voor de gek te willen houden, wees niet onzeker over jezelf bla bla en succes verder.The end

[ Bericht 0% gewijzigd door accidentallyinlove op 04-05-2010 10:09:48 ]
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:42:02 #58
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_80997501
Goede keuze gemaakt denk ik. Hopelijk helpt het mooie weer om het een beetje van je af te zetten!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_80998198
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:42 schreef Garisson72 het volgende:
Hopelijk helpt het mooie weer om het een beetje van je af te zetten!
Thanks, hoop ik ook
  dinsdag 4 mei 2010 @ 10:12:06 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80998285
Inderdaad: een goede, slimme keuze. Denk nl niet dat je hier gelukkig van was geworden en nu is het op sympathieke wijze afgesloten.

En welk mooi weer, Garrison ?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 10:19:29 #61
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_80998482
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 10:12 schreef Copycat het volgende:
En welk mooi weer, Garrison ?
Toen ik het postte straalde de zon over de Bijlmer, maar dat is inmiddels alweer achterhaald. Excuses voor het ongemak.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 10:20:25 #62
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_80998512
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:29 schreef accidentallyinlove het volgende:

[..]

Een afgesproken date met daar tussen te lang geen contact naar mijn gevoel ( > week), omdat ik haast elke keer als m'n telefoon afging dacht, zou hij het zijn en dan als het niet zo was. Oftewel, vond dat ik mezelf aan het voor de gek houden was en wilde zowel mezelf als hem geen te kort doen om te blijven wachten op iets dat niet komt. Hij reageerde er overigens wel oke op, benadrukte nogmaals niet de intentie te hebben gehad met mijn gevoelens te willen spelen spelen, zich inderdaad niet binden te willen binden op dit moment maar ook niemand voor de gek te willen houden, wees niet onzeker over jezelf bla bla en succes verder.The end
Inderdaad, goede keuze gemaakt. Als hij niet inziet wat voor een catch jij bent, waarom zou je dan doorgaan met jezelf op een presenteerblaadje aan te bieden. Er zijn vast andere mannen die wel geïnteresseerd zullen zijn. Vooral nu met het mooie weer.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  dinsdag 4 mei 2010 @ 10:21:13 #63
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_80998538
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 10:19 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Toen ik het postte straalde de zon over de Bijlmer, maar dat is inmiddels alweer achterhaald. Excuses voor het ongemak.
Nog steeds een zonnetje hier, wel een beetje grijze bewolking op de achtergrond.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  dinsdag 4 mei 2010 @ 21:43:07 #64
82136 Xennia
gekroond
pi_81027921
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 08:48 schreef accidentallyinlove het volgende:
Update

Inmiddels contact verbroken vanuit mijn kant, blijk er toch niet zo geschikt voor (laat de I told you so reacties maar komen).
Nee hoor. Ik vind eigenlijk dat je nog best snel voor jezelf hebt gekozen.
pi_81040867
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 21:43 schreef Xennia het volgende:
Nee hoor. Ik vind eigenlijk dat je nog best snel voor jezelf hebt gekozen.
Het is bij mij of helemaal ja of helemaal nee, tussenwegen ben ik niet zo geschikt voor weet ik inmiddels. Been there, done that, got the t-shirt. Op het moment dat ik die keuze maakte heb ik ook meteen zijn nummer en alles verwijderd omdat ik aan de andere kant zo ben dat ik er in een 'zwak moment' op terug kom. En ben nu al blij dat ik dat toen meteen heb gedaan
pi_81078312
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 08:56 schreef accidentallyinlove het volgende:

[..]

Het is bij mij of helemaal ja of helemaal nee, tussenwegen ben ik niet zo geschikt voor weet ik inmiddels. Been there, done that, got the t-shirt. Op het moment dat ik die keuze maakte heb ik ook meteen zijn nummer en alles verwijderd omdat ik aan de andere kant zo ben dat ik er in een 'zwak moment' op terug kom. En ben nu al blij dat ik dat toen meteen heb gedaan
Good for you girl. We vergeten vaak onszelf in dit soort situaties. Je hoeft je echt niet schuldig te voelen om voor jezelf te kiezen, no matter what!
It's not having what you want, it's wanting what you've got.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 14:05:13 #67
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_81176130
ik ga maar even meeliften..

aantal weken terug superleuk meisje leren kennen (ook via inetz..) en leu kgepraat enz, tot ze 2 nachten en 2 dagen bij me bleef. Nu ging dat er behoorlijk "relatieachtig" aan toe *winkwink* en eerder gaf ze al aan dat de kans wel groot zou zijn dat we samen zouden komen. Toen ik haar bij de trein afzette en even bij ahar trein met haar had gewacht, zei ze ook dat we binnenkort ECHT samen zouden zijn, als ik haar ouders zou leren kennen. All good, m'n geluksgevoel schoot omhoog.. maar nu lijkt het wat meer of ze twijfelt Ze wilt nog wel dat ik haar ouders ontmoet, dus het zit allemaal wel gewoon goed, en hopelijk maak ik me druk om niks. Heb gewoon voorgaande "relaties" gehad dat het eerst jofel was maar later "toch maar friendzone-block-delete" werd -_-

Ben benieuwd wat de dames ervan kunnen zeggen
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')