Lol. Ik heb het precies andersomquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:01 schreef Socios het volgende:
Als een man een SMS krijgt denkt ´ie: "Hey wat leuk, daar kom ik later nog eens op terug" (Kan dagen duren) terwijl de vrouw na het verzenden van een SMS de stopwatch indrukt om bij te houden hoe snel ´ie iets terugstuurt.
Essentie van het verhaal: niets aan de hand bij tijdje geen contact.
Dit.quote:Op woensdag 14 april 2010 08:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een ongebonden man van 37 jaar, zonder kinderen, maar wel met babbels is sowieso suspicious...
Als je op zoek bent (of tenminste de wens heb) om een serieuze relatie te starten, zal ik hier mee kappen.
Ik ken hem uiteraard verder niet. Maar als mensen zeggen hoe ze zich voelen, wil nog niet altijd zeggen dat ze open en eerlijk zijn. Mss denk je dat omdat je dat graag wilt horen. Als hij niet weet of hij verliefd op je kan worden, zou ik het als gevoelsmens wel weten. Dat komt dan niet goed.quote:Op woensdag 14 april 2010 08:23 schreef accidentallyinlove het volgende:
Kleine update![]()
Gister heb ik hem (pas) weer gezien na alleen een klein beetje smscontact. Het was een gezellige avond waarbij e.e.a. gebeurd is op seksueel vlak maar waarbij ik hem ook heb gezegd dat ik het idee heb dat hij naar wat anders op zoek is dan ik. Hij gaf toen aan dat hij zich, behalve als hij ineens de ware tegenkomt, zich voorlopig niet wil binden. Ook gaf hij aan niet verliefd op me te zijn en ook niet te weten of dat wel zou gebeuren maar ik hem wel intrigeerde etc (etc..)
Hij is tot nu toe nog over alles eerlijk geweest dus kan hem moeilijk iets kwalijk nemen maar vind het wel lastig wat nu te doen. Voel me seksueel gezien erg tot hem aangetrokken maar als ik meer laat gebeuren
heb ik het idee heb dat ik hier straks met een gebroken hart uitkom aangezien er voor mij wel degelijk meer gevoelens mee spelen...
Waarom?quote:Op woensdag 14 april 2010 08:46 schreef FireFox1 het volgende:
Een ongebonden man van 37 jaar, zonder kinderen, maar wel met babbels is sowieso suspicious...
Inderdaad, want zoals Cc al terecht heeft opgemorken: hij ziet dat niet gebeuren met je. Deze man is op zoek naar een neukertje voor af-en-toe, vandaar dat hij de boot afhoudt met opmerkingen als 'in 2011 een gaatje' en dan weer sms't dattie je wil zoenen, want dan istie geil.quote:Als je op zoek bent (of tenminste de wens heb) om een serieuze relatie te starten, zal ik hier mee kappen.
om de een of andere reden is mn heel zinnige post verdwenen waarin ik zei dat het klinkt alsof ze uit onzekerheid de deal het liefst na 3 dates toch wel gesloten ziet (als in een vaste relatie) en dat dat dan toch wel terug blijft komen wie ze ook date en wat zijn intenties ook zijn en dat het zinniger is daar wat aan te doenquote:Op woensdag 14 april 2010 08:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je op zoek bent (of tenminste de wens heb) om een serieuze relatie te starten, zal ik hier mee kappen.
Collega van me is ook van die leeftijd en sinds kort gescheiden. Er zijn best veel mensen die na hun 30e weer single worden omdat een relatie waar ze jaren in zijn blijven hangen toch op de klippen loopt.quote:Op woensdag 14 april 2010 08:46 schreef FireFox1 het volgende:
You've got a point therequote:Op woensdag 14 april 2010 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
om de een of andere reden is mn heel zinnige post verdwenen waarin ik zei dat het klinkt alsof ze uit onzekerheid de deal het liefst na 3 dates toch wel gesloten ziet (als in een vaste relatie) en dat dat dan toch wel terug blijft komen wie ze ook date en wat zijn intenties ook zijn en dat het zinniger is daar wat aan te doen
Hij heeft ook geen bindingsangst. Hij denkt allleen niet dat jij de ware bent.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:32 schreef accidentallyinlove het volgende:
Wel grappig die wisselende reacties want dat is precies waar ik mee zit eigenlijk. Aan de ene kant vond ik het gister erg leuk en heb ik nergens spijt van. Aan de andere kant ben ik bang dat, als het hem alleen om seks gaat, ik mijn gevoelens niet gescheiden kan houden. Maar heb zoiets nog niet eerder gedaan dus zeker weten doe ik het ook niet. Heb op zich weinig te verliezen...
Dat van z'n leeftijd vind ik overigens er los van staan, hij heeft een relatie van 9 jaar gehad, het is niet alsof hij al zn hele leven bindingsangst heeft![]()
Je hoort mij niet zeggen dat hij bindingsangst heeft he, dat denk ik nietquote:Op woensdag 14 april 2010 19:16 schreef Xennia het volgende:
Hij heeft ook geen bindingsangst. Hij denkt allleen niet dat jij de ware bent.
Als jij al na zo korte tijd heftige gevoelens hebt, denk ik niet dat je een seksrelatie aan kunt.
maar ik denk dat je het toch wel gaat doen
Bah. "...weinig te verliezen", wat een flutstatement. Als je er zo rationeel naar kan kijken, lijkt me dat je prima in staat bent je gevoelens gescheiden te houden of in ieder geval te beheersen.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:32 schreef accidentallyinlove het volgende:
Aan de andere kant ben ik bang dat, als het hem alleen om seks gaat, ik mijn gevoelens niet gescheiden kan houden. Maar heb zoiets nog niet eerder gedaan dus zeker weten doe ik het ook niet. Heb op zich weinig te verliezen...
Ik heb het idee dat ik dat ben, maar zal wel mijn eigen gevoelens in de gaten moeten houden want anders heb ik inderdaad de kans dat ik er minder leuk vanaf kom. Tot nu toe heb ik weinig moeite om geen contact met hem op te nemen o.i.d. wat voor mij een teken is dat ik niet tot over m'n oren verliefd op hem ben.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:25 schreef Dethroned het volgende:
Wees es eerst eerlijk tegenover jezelf.
Dat dusquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:01 schreef Socios het volgende:
Als een man een SMS krijgt denkt ´ie: "Hey wat leuk, daar kom ik later nog eens op terug" (Kan dagen duren) terwijl de vrouw na het verzenden van een SMS de stopwatch indrukt om bij te houden hoe snel ´ie iets terugstuurt.
Essentie van het verhaal: niets aan de hand bij tijdje geen contact.
Lijkt wel een kern van waarheid in te zittenquote:
Ik ben o.a. bij hem thuis geweest (in zijn huis van 35 m2). Zou natuurlijk zijn tweede huis kunnen zijn die die ernaast heeft voor zijn avontuurtjes met jonge vrouwen maar we zijn ook o.a. zijn zus tegengekomen. Hij heeft me veel over zichzelf verteld o.a. waar die werkt enz. Ik heb geen reden om aan te nemen dat hij daar over liegt eigenlijk. Maar goed, alles kan natuurlijkquote:Op zondag 18 april 2010 13:17 schreef Injetta het volgende:
Hoe weet je zeker dat hij echt ongebonden is???????
wtf dat is wel echt wantrouwen ten topquote:Op zondag 18 april 2010 13:17 schreef Injetta het volgende:
Hoe weet je zeker dat hij echt ongebonden is???????
Ik zou dat niet zonder meer aannemen,
Voor hetzelfde geld heeft hij gewoon vrouw en kinderen en doet dit voor de spanning en leukigheid erbij.
Lekker ter afwisseling van zijn vrouw van 35 die meer de moeder is van zijn kinderen dan een lekker leuk jong geil ding.....
Als hij een tijdje zg. onbereikbaar is, zouden bij mij alle alarmbellen afgaan en eerst zeker willen weten of hij wel zo vrij en ongebonden is....
Wellicht wel, maar heb te veel gezien/gehoord en dan kijk je nergens meer van op.quote:Op zondag 18 april 2010 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wtf dat is wel echt wantrouwen ten top
sommige mensen zijn gewoon niet altijd bereikbaar of hebben daar geen zin in of hechten geen waarde aan meteen terug bellen
dat wil niet meteen zeggen dat ze een of ander wazig dubbelleven leiden
quote:Op woensdag 14 april 2010 08:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je kunt toch ook gewoon langzaam daten?
Je hoeft niet meteen met iemand het bed in te duiken
en na 2 dates zou ik ook nog niet verliefd zijn en ook nog niet kunnen beloven dat ik dat wel word
Je bent pas 24! (ik ook hoor daar niet van) je hebt nog zo'n 60 jaar voor je! waarom moet dit dan allemaal binnen 6 dagen geregeld zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |