abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79874626
Attentie: redelijk lang verhaal

Afgelopen weekend heb ik afgesproken met een man die ik via internet heb leren kennen. Ik twijfelde eerste omdat er tussen ons een flink leeftijdsverschil zit (ik 24/hij 37jaar maar ongebonden, geen kinderen etc). Omdat het via de telefoon erg klikte, heb ik toch besloten om met hem af te spreken. Door eerdere internetdate ervaringen uit het verleden was ik eigenlijk voorbereid op een teleurstelling. Dit bleek onterecht, het is een erg gezellige dag geworden waarbij we ook (meerdere keren)gezoend hebben. Vlak na de date kreeg ik een sms van hem waarin hij aangaf het erg gezellig te hebben gehad en me gauw weer hoopte te spreken.

De dag na onze date heb ik hem 's avonds kort op MSN aangesproken, dit was gewoon gezellig. Vervolgens heb ik hem twee dagen niet gesproken. De tweede dag heeft hij me 's avonds gebeld. We hebben toen, niet heel concreet, geprobeerd om een nieuwe datum af te spreken, dit wilde nog niet erg lukken omdat onze verplichtingen met Pasen elkaar precies doorkruisten. Er is hierdoor nog geen nieuwe datum.

Inmiddels heb ik hem meer dan een dag niet gesproken. Dit is natuurlijk op zich niet zo lang maar als ik iemand leuk vind kost me dat vrij veel moeite. Hebben mannen dat soms sowieso minder? Ik word er verder erg onzeker van omdat hij al een aantal keer een geintje heeft gemaakt waar ik uit opmaak dat ik het vooral allemaal niet te serieus moet nemen bijv. "ik ga eerst 3 maanden op vakantie, daarna bel ik je wel weer" "Ik heb in 2011 nog wel een plekje in mijn agenda". Aan de andere kant krijg ik ook berichten als "ik wil je zoenen" en "ik zie je snel".

Mijn vraag: ik twijfel heel erg of hij mij net zo leuk vind als ik hem, wat denken jullie?
pi_79874727
Als een man een SMS krijgt denkt ´ie: "Hey wat leuk, daar kom ik later nog eens op terug" (Kan dagen duren) terwijl de vrouw na het verzenden van een SMS de stopwatch indrukt om bij te houden hoe snel ´ie iets terugstuurt.

Essentie van het verhaal: niets aan de hand bij tijdje geen contact.
pi_79874800
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:01 schreef Socios het volgende:
Als een man een SMS krijgt denkt ´ie: "Hey wat leuk, daar kom ik later nog eens op terug" (Kan dagen duren) terwijl de vrouw na het verzenden van een SMS de stopwatch indrukt om bij te houden hoe snel ´ie iets terugstuurt.

Essentie van het verhaal: niets aan de hand bij tijdje geen contact.
Correct.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_79874813
Gewoon contact mee opnemen. Als ie je leuk vindt - wat waarschijnlijk zo is - zal hij er absoluut geen problemen mee hebben...
Beijos!
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:10:43 #5
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_79874961
Man doet gewoon zijn best om niet meteen te aan en af hankelijk over te komen
pi_79875042
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:04 schreef Serandinho het volgende:
Gewoon contact mee opnemen. Als ie je leuk vindt - wat waarschijnlijk zo is - zal hij er absoluut geen problemen mee hebben...
Maar ik wil ook niet te aan en afhankelijk overkomen
pi_79875071
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:14 schreef accidentallyinlove het volgende:
Maar ik wil ook niet te aan en afhankelijk overkomen
Stom spelletje altijd van beide kanten.

Gewoon gááááán.
pi_79875124
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:15 schreef Socios het volgende:
Stom spelletje altijd van beide kanten.
You think? Ik vind het extra lastig omdat het een vrij extroverte aantrekkelijke man is die nou niet echt om aandacht verlegen zit (zelfs gemerkt tijdens die date door o.a. serveerster)

Ik beheers dit spel gewoon ook nog niet
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:20:13 #9
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_79875207
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:17 schreef accidentallyinlove het volgende:

[..]

You think? Ik vind het extra lastig omdat het vrij aantrekkelijke man is die nou niet echt een man is die om aandacht verlegen zit (zelfs gemerkt tijdens die date door o.a. serveerster)

Ga ervoor zou ik zeggen.

Veel mensen beheersen het spel niet.
En geloof me eigenlijk is het gewoon een nutteloos kut spel. Ik vind er maar weinig aan.
Ik ben wat dat betreft net als jij gewoon spijkers met koppen slaan
pi_79875214
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:17 schreef accidentallyinlove het volgende:

[..]

You think? Ik vind het extra lastig omdat het vrij aantrekkelijke man is die nou niet echt een man is die om aandacht verlegen zit (zelfs gemerkt tijdens die date door o.a. serveerster)

Je moet simpelweg geen spel spelen en gewoon doen wat je voelt.
Beijos!
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:40:17 #11
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_79875769
No offense, maar je hebt maar een dag geen contact en je gaat nu al klagen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_79875865
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:40 schreef Keep_Walking het volgende:
No offense, maar je hebt maar een dag geen contact en je gaat nu al klagen?
Ik had deze reactie wel verwacht en ik geef je nog gelijk ook maar als ik iemand leuk vind dan heb ik veel behoefte aan contact (bevestiging), waarschijnlijk uit onzekerheid. Ik ken veel vrouwen waarbij dat ook zo is dus vroeg me af of dat een vrouwending is misschien. Of dat het echt puur onzekerheid is en dat mannen het ook kunnen hebben. Of dat ik me onterecht druk maak dus
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:59:28 #13
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_79876319
Als ie zegt dat ie "ooit wel weer eens tijd heeft", lijkt me dat iig niet een heel goed teken.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_79876397
37 en ongebonden? Ik zou me afvragen of het niet gewoon een verstokte vrijgezel is die zijn zaad wil plempen en daarom wat booty calls erop wil nahouden.

Dat hij niet meteen terug smst is echter een logische gang van zaken.
pi_79876492
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:59 schreef Ladidadida het volgende:
Als ie zegt dat ie "ooit wel weer eens tijd heeft", lijkt me dat iig niet een heel goed teken.
"Dan kan ik niet"
"Dat dag erna kan ik helaas niet maar ik heb ergens in 2011 nog wel een gaatje"
pi_79876507
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:02 schreef friekin_ het volgende:
37 en ongebonden? Ik zou me afvragen of het niet gewoon een verstokte vrijgezel is die zijn zaad wil plempen en daarom wat booty calls erop wil nahouden.
Wel relaties gehad o.a. ééntje van 9 jaar. Maar zou kunnen ja..
  vrijdag 2 april 2010 @ 18:08:59 #17
137079 Chowi
Lonerism.
pi_79876592
Ik denk dat je vooral moet proberen om er niet te zwaar aan te trekken. Het is misschien lastig, maar misschien moet je in eerste instantie niet als uitgangspunt nemen dat het wat gaat worden. Mijn ervaring is dat het mannen afschrikt als je al te snel te serieus gaat denken, want veel mannen hebben nou eenmaal issues met 'gebonden zijn'.

Aangezien ik uit je verhaal wel op kan maken dat dat niet de bedoeling is, zou ik dus niet teveel initiatief tonen en wachten tot hij naar jóú toe komt. Uiteindelijk krijg je dan vanzelf wel de bevestiging die je zoekt, of niet, maar dat is dan ook geen ramp want je weet in ieder geval waar je aan toe bent.

Mijn indruk is overigens wel dat het wederzijds is, maar dat het gewoon nog wat moet groeien. Het komt wel goed, maar de eerste stappen zijn natuurlijk cruciaal.

Veel succes!
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_79877007
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:08 schreef Chowi het volgende:
Ik denk dat je vooral moet proberen om er niet te zwaar aan te trekken. etc
You're probably right....en thanks
pi_79884723
Zojuist smsje gekregen dat hij met vrienden naar de kroeg gaat en me morgen gaat bellen geen idee of dat goed of slecht nieuws is
pi_79885317
goed nieuws natuurlijk!

Nou morgen gewoon een beetje laten merken dat je hem wel ziet zitten en dat je graag nog een keertje af wilt spreken.

Of als het lekker weer is zeg je "goh...zin om zo ff een biertje te doen op terras? "

Dat legt de druk ook meteen wat lager en het komt gewoon spontaan (niet aanhankelijk) over als je het leuk brengt.
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:59:33 #21
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_79885459
Wacht het gewoon rustig af, als hij je tof vindt neemt hij echt wel contact met je op.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_80293068
Kleine update

Gister heb ik hem (pas) weer gezien na alleen een klein beetje smscontact. Het was een gezellige avond waarbij e.e.a. gebeurd is op seksueel vlak maar waarbij ik hem ook heb gezegd dat ik het idee heb dat hij naar wat anders op zoek is dan ik. Hij gaf toen aan dat hij zich, behalve als hij ineens de ware tegenkomt, zich voorlopig niet wil binden. Ook gaf hij aan niet verliefd op me te zijn en ook niet te weten of dat wel zou gebeuren maar ik hem wel intrigeerde etc (etc..)

Hij is tot nu toe nog over alles eerlijk geweest dus kan hem moeilijk iets kwalijk nemen maar vind het wel lastig wat nu te doen. Voel me seksueel gezien erg tot hem aangetrokken maar als ik meer laat gebeuren
heb ik het idee heb dat ik hier straks met een gebroken hart uitkom aangezien er voor mij wel degelijk meer gevoelens mee spelen...
pi_80293235
quote:
Op woensdag 14 april 2010 08:23 schreef accidentallyinlove het volgende:
Kleine update

Gister heb ik hem (pas) weer gezien na alleen een klein beetje smscontact. Het was een gezellige avond waarbij e.e.a. gebeurd is op seksueel vlak maar waarbij ik hem ook heb gezegd dat ik het idee heb dat hij naar wat anders op zoek is dan ik. Hij gaf toen aan dat hij zich, behalve als hij ineens de ware tegenkomt, zich voorlopig niet wil binden. Ook gaf hij aan niet verliefd op me te zijn en ook niet te weten of dat wel zou gebeuren maar ik hem wel intrigeerde etc (etc..)

Hij is tot nu toe nog over alles eerlijk geweest dus kan hem moeilijk iets kwalijk nemen maar vind het wel lastig wat nu te doen. Voel me seksueel gezien erg tot hem aangetrokken maar als ik meer laat gebeuren
heb ik het idee heb dat ik hier straks met een gebroken hart uitkom aangezien er voor mij wel degelijk meer gevoelens mee spelen...
Je bent z'n scharrel.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_80293252
quote:
Op woensdag 14 april 2010 08:23 schreef accidentallyinlove het volgende:
Kleine update

je kunt toch ook gewoon langzaam daten?
Je hoeft niet meteen met iemand het bed in te duiken

en na 2 dates zou ik ook nog niet verliefd zijn en ook nog niet kunnen beloven dat ik dat wel word

Je bent pas 24! (ik ook hoor daar niet van ) je hebt nog zo'n 60 jaar voor je! waarom moet dit dan allemaal binnen 6 dagen geregeld zijn?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_80293465
quote:
Op woensdag 14 april 2010 08:42 schreef rhubarbje het volgende:

en als je zelf ook gewoon rustig aan doet dan blijf je niet met een gebroken hart zitten
Als je opzoek gaat naar iemand anders is dat ook niet in 6 dagen gefixt hoor...
Het klinkt alsof dit allemaal komt uit onzekerheid en je wil gewoon zo snel mogelijk de bevestiging van een relatie, maar na je 14de werkt het zo gewoon niet meer
Een ongebonden man van 37 jaar, zonder kinderen, maar wel met babbels is sowieso suspicious...

Als je op zoek bent (of tenminste de wens heb) om een serieuze relatie te starten, zal ik hier mee kappen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')