iPhone,iPad,iPod zover ik gehoord/gelezen heb.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:25 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Farmville voor de Iphone dus.
Werkt de Ipod Touch trouwens?
Heb niet het hele artikel gelezen.
keer opnieuw toevoegen helpt vaak.quote:Op zondag 4 april 2010 01:57 schreef WensMeester het volgende:
Ik zag dat je een order geplaatst had, maar op één of andere manier kan ik jouw kingdom niet bezoeken.. Had je ook zelf nog even toegevoegd, maar ik zie je niet terug in de lijst met kingdoms. Weird
ik toevallig net (voor die tutorial)quote:Op maandag 5 april 2010 13:16 schreef ruffian het volgende:
[..]
keer opnieuw toevoegen helpt vaak.
Zag al verschillende Fok!kers voorbij komen.
Altijd gezellig.
Ik voeg jullie ook toe.
die komt gratis mee uit je vijver. Tot nu toe bij mij geen toegevoegde waarde.quote:Op maandag 5 april 2010 13:23 schreef Frishe het volgende:
Wat doet die gekroonde kikker eigenlijk in mijn Kingdom?
Juist, bij elk gebouw dat je bouwt krijg je zo'n extra ding. Normaal zijn het mensen, maar bij de vijver, molen en stallen zijn het kikker, koe en paardquote:Op maandag 5 april 2010 13:45 schreef ruffian het volgende:
[..]
die komt gratis mee uit je vijver. Tot nu toe bij mij geen toegevoegde waarde.
Denk meer voor de sier.
Net afgeleverdquote:Op maandag 5 april 2010 21:46 schreef Frishe het volgende:
Ik heb de nodige handeltjes lopen inmiddels.... Met sommige van jullie.
hehehe. Ik heb het geluid heel zacht staan.quote:Op maandag 5 april 2010 23:34 schreef ruffian het volgende:
[..]
Net afgeleverd
Iemand al een oplossing gevonden om het muziekje te killen? Wordt er gek van!
ik zet hem steeds op stil maar dan hoor je ook geen ringtone/mail/sms.quote:Op maandag 5 april 2010 23:40 schreef Frishe het volgende:
[..]
hehehe. Ik heb het geluid heel zacht staan.
Ja.... Mooi!quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:45 schreef Tazar_Yoot het volgende:![]()
Even gemaakt.
Ik kan nog niet verder kijken aangezien ik pas level 10 ben
Als jullie meer weten, post het aub
[ afbeelding ]
toelichting op die 'gemiddelde winst per uur:
Het geld dat je totaal krijgt, min de kosten wat je betaald om ze te planten, en dat delen door de tijd.
Ik mag niet meer editten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:51 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik had de meesten al toegevoegd hier. Misschien handig om een lijstje in de OP te maken met usernames.
Mijne is. Jhingha
Dat heb ik ook bij petersemliy maar ook andere (niet Fok!kers)quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik kan alleen bij petersemliy geen dingen bestellen. de rest wel
Je Ipod/Iphone heeft ook een 'klok app'quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:27 schreef Frishe het volgende:
Ik ben godverdomme al 3 dagen mijn groenten aan het vergeten. Kan de hele tijd de prullebak in.
schrijf volgende keer ff je nickname goedquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:16 schreef ruffian het volgende:
Nu hebben ze de bug dat je vrienden wel "open" zijn maar je geen "open" shops kan vinden.
Het gaat idd allemaal wat trager maar dat maakt de verslaving denk ik ook groter.
Ik heb je toegevoegd.
Mijn naam is: marik9184
Ja klopt, kan het alleen niet meer aanpassen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
schrijf volgende keer ff je nickname goed
Ik heb je toegevoegd! Voeg mij ook toequote:Op zondag 18 april 2010 17:50 schreef witbiertje het volgende:
Ik heb een heleboel shopjes geopend:
wesnam
Ik heb je toegevoegd en wat besteld. Ik zie je alleen niet op 'het veld'. Dat schijnt een bug te zijn.quote:Op zondag 18 april 2010 18:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd! Voeg mij ook toe
Dat had ik ook bij jou, gewoon opnieuw proberen toe te voegen!quote:Op zondag 18 april 2010 18:46 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd en wat besteld. Ik zie je alleen niet op 'het veld'. Dat schijnt een bug te zijn.
Via 3G is het ook wel te doen hoor.quote:Op zondag 18 april 2010 20:58 schreef ImMaxa het volgende:
Ik zit nu tot vrijdag zonder wifi, dus kan ook niet bij We Rule. Zal dus niet groeien, en geen bestellingen kunnen verwerken...
Jailbreaken en dan My3G downloaden, dan denkt je iPhone dat ie constant verbonden is via wifi, ook al ben je verbonden via je 3G-netwerkquote:Op zondag 18 april 2010 20:58 schreef ImMaxa het volgende:
Ik zit nu tot vrijdag zonder wifi, dus kan ook niet bij We Rule. Zal dus niet groeien, en geen bestellingen kunnen verwerken...
Ik heb het met ongeveer 25 vrienden. 1 vriend staat wel op het veld. De rest niet.quote:Op zondag 18 april 2010 19:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij jou, gewoon opnieuw proberen toe te voegen!
Dan zeggen wij er niets meer overquote:Op zondag 18 april 2010 23:31 schreef ImMaxa het volgende:
@ ruffian en Salt_Seafood: Leuk dat jullie tips geven, maar er is 1 probleempje: Ik heb geen iPhone, maar een iPod Touch.
Hmm... Bij mij verandert ie alleen maar mijn lockscreen...quote:Op zondag 18 april 2010 21:28 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Jailbreaken en dan My3G downloaden, dan denkt je iPhone dat ie constant verbonden is via wifi, ook al ben je verbonden via je 3G-netwerk
Nieuwe shops zijn zojuist gebouwd, plaats uw order maar!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mijn shops zijn terug open!
Add: outlandos
Hoe bedoel je? Je download My3G gewoon via Cyndia (je moet er wel voor betalen) en dan installeer en um en restart je je iPhone, dan start je de app door op het icoontje te drukken, activeer je het voor alle apps (wellicht dat dit geen eens nodig is), dan ga je uit de app en reboot je nogmaals.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:51 schreef Frishe het volgende:
Salt_Seafood, kun je me eens wat meer info geven over dat My3G? Bij mij veranderd alleen het lockscreen.
Toegevoegd! En bestelling geplaatst!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:20 schreef Smikkelbeer het volgende:
Mijn shops blijven de laatste dagen treurig leeg... Dus plaats ik m'n gebruikersnaam hier!
Voeg me toe: sevenfatcows.
'k Ga zodalijk jullie toevoegen.
Oh ok,quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:53 schreef Salt_Seafood het volgende:
Cydia bedoel je
En ik denk dat jij um geupdate hebt ipv gejailbreaked
Kerel jailbreaken is geen eens illegaal en mag dan ook gewoon besproken worden op FOK!, ook al is het hier wat off-topic.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:54 schreef ruffian het volgende:
Denk dat de illegale praktijken hier niet besproken mogen worden.
De "open"-bug is nog niet opgelost...grrr![]()
jij hebt duidelijk geen idee waar je mee bezig bent, waarom betaal je niet gewoon voor die update man?quote:Op woensdag 21 april 2010 00:01 schreef Dynd het volgende:
[..]
Oh ok,
Het was die betaalde update (Die ik dus niet wou betalen) en moest wel allerlei shit doen. Vaag
Omdat ik vind dat een update gewoon gratis moet zijn, ik heb voor tientallen apps betaald maar nu kon ik vele niet meer spelen omdat je ineens 3.1.1 nodig had. En hoezo geen idee?quote:Op woensdag 21 april 2010 00:20 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk geen idee waar je mee bezig bent, waarom betaal je niet gewoon voor die update man?
Allereerst stelde ik maar 1 vraag, ten tweede wou ik graag We Rule installeren maar daar had ik 3.0.0 voor nodig, daarom heb ik hem gejailbreaked.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
1. Het jailbreaken opzich is niet illegaal.
2. Jailbreaken om zodoende op illegale wijze aan software te komen is wel illegaal.
3. We zitten hier in het We Rule topic, een reeks over een gratis game die gewoon zonder jailbreak te downloaden valt, wel heb je er 3.1 of hoger voor nodig, maar dat maakt dit topic nog steeds verre van de juiste voor jouw vragen.
Heb je daar zoveel Mojo voor nodig of bedoel je de 50Mojo versie?quote:Op woensdag 21 april 2010 01:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Leuk spel!![]()
Speel het nu al een tijdje en zit momenteel op level 17.
Heb nog 75 Mojo! Gebruik het bijna niet zodat ik het straks kan gebruiken voor Dragon's Lair en Griffin's Nest.
[ afbeelding ]
Voeg mij maar toe en plaats een bestelling bij mij:quote:
Pas maar op dat ze niet in opstand komen!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:25 schreef Frishe het volgende:
Ik ga ook weer eens verder met mijn herindeling van mijn koninkrijk. Ongeacht of het volk ermee eens is of niet.
Hoe hoger je level hoe meer geld je kan verdienen met de shops die je bezit.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Pas maar op dat ze niet in opstand komen!
Ik blijf maar geld uitgeven om m'n rijk mooier te maken, waardoor ik nu 200 gold over heb terwijl ik 15000 nodig heb voor de castle upgrade
Je weet dat je ook gewoon dingen kunt herplaatsen hè?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:24 schreef Frishe het volgende:
Ik heb alles verkocht. Met een schone lei beginnen straks.
Ja, maar dan heb ik alles in een hoek staan, en probeer dan maar eens dat ene stukje weg ertussenuit te krijgenquote:Op donderdag 22 april 2010 17:07 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Je weet dat je ook gewoon dingen kunt herplaatsen hè?
Ik bestel regelmatig wat bij jouquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:24 schreef Iuc het volgende:
Mensen, bestel ook wat bij mij
Eldoi is de naam, en ik heb reeds bij allen van jullie besteld
Er zit weer bijna een levering voor je aan te komen. Anderhalf uur nogquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik bestel regelmatig wat bij jou
Ik kan helemaal niet connecten ATMquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:30 schreef ruffian het volgende:
We hebben weer een nieuwe shop "Barn".
De "Open" bug lijkt hier nog steeds niet opgelost te zijn, bij andere wel?
Nick: Marik1984
quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:38 schreef ImMaxa het volgende:
toegevoegd & bestelling geplaatst waar mogelijk.
Voeg mij ook maar toe en ik plaats meteen een bestelling terugquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:38 schreef ImMaxa het volgende:
toegevoegd & bestelling geplaatst waar mogelijk.
via je PLUS profiel kan je ze inzien. een beetje verstopt/.quote:Op maandag 26 april 2010 14:52 schreef ruffian het volgende:
Hmmm ik heb geen awards meer gezien, moet je die apart opvragen?
Ik ken het!quote:Op maandag 26 april 2010 22:57 schreef Iuc het volgende:
net met het herinrichten van mijn rijkje mijn net nieuw aangeschafte paardenstal verkocht. per ongeluk omdat t spel weer eens hing voor een korte periode
Ik had het gevonden en mogen ook de 2 laatste doen.quote:Op maandag 26 april 2010 22:58 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
via je PLUS profiel kan je ze inzien. een beetje verstopt/.
Zou het dan net zo stabiel zijn als op de iPhone?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:31 schreef Tazar_Yoot het volgende:
op de Ipad ziet WeRule er vet uit
[ afbeelding ]
Hoezo nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:09 schreef Iuc het volgende:
[..]
Zou het dan net zo stabiel zijn als op de iPhone?
Zo zeker!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:31 schreef Tazar_Yoot het volgende:
op de Ipad ziet WeRule er vet uit
[ afbeelding ]
Ik hoef alleen nog de 100k..quote:Op maandag 26 april 2010 12:21 schreef Salt_Seafood het volgende:
Hoe zit het eigenlijk bij jullie met de awards (soort challanges)? Ik moet er nog 2! Waarvan één de opdracht om 100.000 gold te sparen en daar ga ik nu vooren die andere 3 gebouwen neerzetten waaronder de pub, die kan ik zodra ik die 100k heb alle 3 direct neerzetten (totale waarde van de 3 gebouwen bij elkaar is namelijk 75k) en dan heb ik dus alle rewards
Tijd teveelquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
De nummer 1 van de wereld (qua xp):
[ afbeelding ]
hijs echt artistiek
Jailbreak discussie is al geen week gevoerdquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb alle namen die ik ben tegengekomen in dit topic in de OP gezet. Gaarne kappen met het bespreken van Jailbreak. Als je daarover wil praten ben je welkom in het [DIG]iPhone topic. En outlandos, je hoeft niet in elke post je nickname te zetten hoor.
Ik zeg het alleen maar even. En wat betreft de lijst, je mag het ook zelf bijhouden als je het beter wil doen. Hoe je het in de OP krijgt mag je ook zelf uitvogelen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:29 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Jailbreak discussie is al geen week gevoerden jij hoeft Marik niet 2 maal in die lijst te zetten.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:36 schreef SharkPB het volgende:
Hallo mijn naam is Obodai. Heb vandaag een order geplaatst bij Marik1984
Orders geplaatst.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:09 schreef Tøm het volgende:
De drukte in de shops loopt wat terug, dus ik kan wel wat nieuwe klanten gebruiken:
Tv0 (met een nul, geen o)
ik had genoeg weer gespaard voor een Dragons Liar, alleen door die nieuwe crops ben ik wat meer geld kwijtgeraakt aan het planten.
Ik plaats altijd keurig iedere dag een order bij je!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:32 schreef ImMaxa het volgende:
Ik krijg ook maar weinig orders... Terwijl ik zelf overal orders plaats waar ik maar kan.
Nieuwe mensen toevoegen dan maar
Als ik mijn magic colliflowers kan oogsten morgenvroeg, dan zou ik ongeveer 100k muntjes moeten hebben. Dan nog ff een dagje sparen naar de 119k en dan kan ik alles in 1 keer kopen om alle awards binnen te halenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:56 schreef Salt_Seafood het volgende:
Lol ik heb zojuist die magic seeds gepland en nog wat kleine dingetjes gekocht en nu heb ik 5 gold overdie magic seeds zijn pas over 24 uur klaar
maar leveren wel 3000 gold per veld op
Ik heb ze, maar daar krijg je verder niets voor.. Alleen vinkjes en punten in +Plusquote:Op maandag 3 mei 2010 08:30 schreef ruffian het volgende:
Iemand alle awards al binnen? Krijg je dan iets speciaals?
En met die punten krijg je ook niets?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:04 schreef rioohhh het volgende:
[..]
Ik heb ze, maar daar krijg je verder niets voor.. Alleen vinkjes en punten in +Plus
Ik kom er ook niet in.quote:Op maandag 3 mei 2010 08:30 schreef ruffian het volgende:
Ik kom 's ochtends steeds slechter in het spel.
Om 12 uur mag ik mijn veld vol Cauliflowers oogsten, dat zal wel een leuk zakcentje worden.
Iemand alle awards al binnen? Krijg je dan iets speciaals?
Een hogere ranking.. En dat staat dan weer leuk als je het met vrienden vergelijktquote:
Ik al vanaf 11 uur niet. Ik wil mijn (dure) oogst binnen halenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet in.
Best jammer.
gelukkig ben ik bijna niemand danquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:12 schreef ImMaxa het volgende:
En ik krijg echt van bijna niemand meer orders. Jammer. Plaats wel trouw bij iedereen orders, en krijg die ook geleverd... En het spel crasht nog steeds soms.
Niet zo heel vreemd dat je dat teleurstellend vindt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:41 schreef ImMaxa het volgende:
Ik kan er voorlopig niet op. Speel sowieso enkel in de weekends, maar komend weekend zit ik zonder wifi, dus geen We Rule voor mij dan... Weekend erna pas weer. En kijk er in de weekends ongeveer 2 keer per dag op. En plaats trouw bestellingen, maar krijg hooguit 1 á 2 bestellingen per weekend. Teleurstellend.
nu weerquote:Op zondag 25 juli 2010 00:08 schreef ImMaxa het volgende:
Ik log af en toe in, maar ik word echt gek van dat het spel nog altijd de hele tijd uitvalt, en bovendien zeer traag loopt.
Er zijn zo veel varianten de laatse tijd. We Rule vind ik toch wel de leukste.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:49 schreef SinofEnvy het volgende:
Een beetje iets zoals Tap Resort dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |