"Moreel gelijk"quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:09 schreef bendk het volgende:
Stadsmariniers in Breda
Om de veiligheid in de stad te vergroten krijgt Breda acht stadsmariniers. Dat staat in het vandaag gepresenteerde coalitieakkoord van de VVD, D66, CDA en GroenLinks, meldt dagblad BN/De Stem. Het achttal moet ''wars van bureaucratie een optimale slagkracht krijgen''.
Krijgt de pvv in ieder geval mentaal gelijk !
nee mentaal....heeft te maken met hoe je denktquote:
quote:
In denk het...quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef Bowlingbal het volgende:
Maar, TS, wat betekent 'wars van bureaucratie' voor deze 8 stadsmensen dan? Dat alle regels die voor overheidsdienaren, welke bepalen hoe deze mensen zich dienen te gedragen tegenover de burger, voor deze 8 mensen niet gelden? Zoiets?
Nou lekkere rechtstaat zal het dan worden waarin we levenquote:
alles ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou lekkere rechtstaat zal het dan worden waarin we leven![]()
Burgers en buitenlui met rechten en plichten, en stadcommandos die alles mogen doen zonder verantwoording tov de maatschappij af te leggen.
Easy voor de marinier, volgens mij is er in Breda geen metro.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef bendk het volgende:
Als een marinier dit kan voorkomen dan mogen ze van mij gericht tussen de oogjes schieten..
http://www.vandaag.be/bin(...)trosporen-video.html
Dan nog niet, wat voor verrekte mongool ben je dan, die gasten die dit doen zijn gestoord, maar een rechtstaat kan alleen besataan door het recht te laten zegevieren ipv een macho man die zegt " I'm the law"quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef bendk het volgende:
Als een marinier dit kan voorkomen dan mogen ze van mij gericht tussen de oogjes schieten..
http://www.vandaag.be/bin(...)trosporen-video.html
Bijna alles. Als er eerst regels bedacht worden, die vervolgens voor sommige mensen niet gelden, dan lijkt me dat niet de goede manier. Pas dan liever de regels voor wijkagenten aan, lijkt mij.quote:
Regels zijn juist de oorzaak van de ellende in nederland, regels zijn pdf beperkingen. Nee niet doen. Ze moeten uitschakelen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:49 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Bijna alles. Als er eerst regels bedacht worden, die vervolgens voor sommige mensen niet gelden, dan lijkt me dat niet de goede manier. Pas dan liever de regels voor wijkagenten aan, lijkt mij.
Welke regels zijn dan de oorzaak volgens jou van welke ellende.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:54 schreef bendk het volgende:
Regels zijn juist de oorzaak van de ellende in nederland, regels zijn pdf beperkingen. Nee niet doen.
(Althans, in Rotterdam.)quote:Stadsmariniers zijn speciale ambtenaren die de samenwerking moeten verbeteren tussen alle instanties die zich met veiligheid bezighouden: gemeente, politie, justitie, hulpverlening en andere instellingen.
Dat weet ik niet...maar alles dat zichzelf herhaalt en niet leidt tot een verandering ic verbetering moet op de helling.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Welke regels zijn dan de oorzaak volgens jou van welke ellende.
Nou, als dat zo is, waarom dan niet de regels aanpassen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:54 schreef bendk het volgende:
[..]
Regels zijn juist de oorzaak van de ellende in nederland, regels zijn pdf beperkingen. Nee niet doen. Ze moeten uitschakelen.
Het voorkomen van een aanslag op mensen...natuurlijk welquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:57 schreef Iblardi het volgende:
Ik geloof niet dat "tussen de ogen schieten" tot de bevoegdheden van onze stadsmariniers behoort.
[..]
(Althans, in Rotterdam.)
Wat herhaalt zich dan en zou veranderd moeten worden?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:58 schreef bendk het volgende:
[..]
Dat weet ik niet...maar alles dat zichzelf herhaalt en niet leidt tot een verandering ic verbetering moet op de helling.
Nee geen regels... maar geef die mensen verantwoordelijkhedenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:59 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nou, als dat zo is, waarom dan niet de regels aanpassen?
Alles dat zich herhaalt en tot niets leidt...you name itquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat herhaalt zich dan en zou veranderd moeten worden?
Nee zo werkt het niet, jij zegt dat en ik vraag waar je het dan over hebt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:04 schreef bendk het volgende:
Alles dat zich herhaalt en tot niets leidt...you name it
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |