Kun je ook deze voor gebruken als die rinkelt trilt dit ookquote:
quote:
ADD he.quote:
Nee.quote:
Stiekem wil je gewoon dat ik zo;n ding heb hequote:
Geen idee, dat doe ik nooit. Je kan beter aan Ez vragen wat ;ie allemaal in me propt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Is dat nou echt lekker DW, een ei in je doos stoppen?!![]()
![]()
Jupquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stiekem wil je gewoon dat ik zo;n ding heb he
Vast niet.quote:
Ik denk niet dat ik dat wil weten eigenlijk..quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, dat doe ik nooit. Je kan beter aan Ez vragen wat ;ie allemaal in me propt.
Peuken, oud papier, komkommer, blikjes leverpastei, m'n huistelefoon.. Moet ik verder gaan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, dat doe ik nooit. Je kan beter aan Ez vragen wat ;ie allemaal in me propt.
Nou, je weet wanneer ik jarig ben.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jup
Doe er dan eentje die je kan bellen trouwens, die afstandsbediening werkt niet over zo'n afstand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Hij is stukquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Peuken, oud papier, komkommer, blikjes leverpastei, m'n huistelefoon.. Moet ik verder gaan?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou, je weet wanneer ik jarig ben.Alsof jij het erg vind om om 6 uur wakkergevibreerd te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Niet? Had je maar niet binnen moeten lopen toen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat wil weten eigenlijk..
Ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alsof jij het erg vind om om 6 uur wakkergevibreerd te worden.
Ik volg je niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet? Had je maar niet binnen moeten lopen toen.
En, gister nog goed in de maling genomen door je kleine?quote:
Dat laatste deed ik ook bij mijn papa vroeger...quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En, gister nog goed in de maling genomen door je kleine?
Huilen alsof zij in haar luier geplast had, en terwijl jij de luier verschoont over jou heen plassen bijvoorbeeld?
Kartmeetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |