Stel je voor dat er deuken in je epic bootay komen.quote:
Die zitten er al in.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Stel je voor dat er deuken in je epic bootay komen.
Ze gooien hem gewoon naar benedenquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
De tering
Hier krijg je toch spontaan moordneigingen van?
Jup.quote:
Sowieso triest, met 4 man op 1 inslaan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jup.
Zo'n gevalletje opzoeken, kapotslaan, en voor de deur van het politiebureau neerleggen.
fixedquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jup.
Zo'n gevalletje opzoeken, kapotslaan, en voor de deur van het politiebureau mortuarium neerleggen.
Zekersquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso triest, met 4 man op 1 inslaan.
Genoeg ervaring met dat soort lui, maar als ze alleen zijn trekken ze hun bek niet open en staren ze je alleen maar bang aan.quote:
Oh. Stel je voor dat je epic bootay pijn doet van mijn achterbak? Dat zou ik mezelf nooit vergeven.quote:
En toch zijn er andere, niet nader genoemde personen die het niet erg vinden om epic bootay pijn te doen. Die het zelfs leuk vinden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh. Stel je voor dat je epic bootay pijn doet van mijn achterbak? Dat zou ik mezelf nooit vergeven.
Maar daar geniet je dan wel van.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En toch zijn er andere, niet nader genoemde personen die het niet erg vinden om epic bootay pijn te doen. Die het zelfs leuk vinden.
Sorry, ik had me nooit zo moeten misdragenquote:
Bedoel je Ez?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En toch zijn er andere, niet nader genoemde personen die het niet erg vinden om epic bootay pijn te doen. Die het zelfs leuk vinden.
Niet altijd.quote:
Natuurlijk.quote:
Ik wil geen buttsecks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |