quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat moet het mooi zijn, in je eigen fantasiewereldje leven....
je geeft zelf aan dat Amerikanen heel erg divers zijn, maar voor de rest zijn ze allemaal hetzelfde.
1 tip, denk nou eerst een na voor je op invoeren klikt...
Oh, IK snap het niet, jajaquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:51 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Ik had het eerder over de blanke Amerikanen. Ik kan me niet voorstellen dat een Chinees-Amerikaan andere Chinezen in de zeik neemt.
Daar ze divers zijn maakt ze alleen maar racistischer. Zoveel voor je multi-culti samenleving.![]()
Je snapt het gewoon niet.Kom dus van de drugs af of zo.
Ik raak nooit klem. Zoek het maar uitquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, IK snap het niet, jaja.
Je lult jezelf zo enorm klem dat het vermakelijk is, ga vooral door.
Klopt, zie posts van TSquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:57 schreef GossoKing het volgende:
Ach, niet alles wat op internet geroepen wordt serieus nemen. Die gasten zijn natuurlijk ook bang om beschoten te worden door de mensen die ze willen beschermen en roepen dan lekker anoniem wat zwaar overdreven dingen.
Leefregel: mensen zeggen domme dingen. Niet te serieus nemen.
En wie zegt dat ik het serieus neem? Ik geef alleen maar een waarschuwing door. In de zin van OPPASSEN.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:57 schreef GossoKing het volgende:
Ach, niet alles wat op internet geroepen wordt serieus nemen. Die gasten zijn natuurlijk ook bang om beschoten te worden door de mensen die ze willen beschermen en roepen dan lekker anoniem wat zwaar overdreven dingen.
Leefregel: mensen zeggen domme dingen. Niet te serieus nemen.
Je bevestigt het IQ van menig Fokker. Geen last vanquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eens. Ik wil hem ook alvast nomineren voor mongool van Q2.
Gast....quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:01 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Je bevestigt het IQ van menig Fokker. Geen last van
Nee ik heb het over de Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog of denk je echt dat de Amerikanen alles zelf hebben gedaan of zoquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:20 schreef jaronsch het volgende:
[..]
Om precieser te zijn, Europeanen pakten de boot om de godsdienstoorlogen en massale vervolgingen van andere religies en overtuigingen in dat idiote Europa te ontsnappen.
Je argument is trouwens kut.
Thee vind ik maar niks, die oorlog boeit me dus niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:21 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nee ik heb het over de Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog of denk je echt dat de Amerikanen alles zelf hebben gedaan of zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |