En je twitternaam is?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:42 schreef Tism het volgende:
TwitterVP..
Sinds 48 uur ook op Twitter aangemeld..![]()
Ah we hebben dezelfde voornaamquote:
Wanneer tweet je te weinig dan?quote:
Op dagen dat een mens te weinig beleefd. Op dagen... dat het begint op te vallen dat er weinig zinvolle dingen te melden zijn.quote:
Daarvoor zijn hastags (#dodenherdenking bijvoorbeeld). Daar kan je op zoeken of op zo'n tag klikken en dan verschijnen vanzelf de tweets van de laatste paar minuten die daarover gaan. En het wordt vanzelf gerefreshed.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:58 schreef Evelien het volgende:
Mja, nee, meer de kleine nieuwtjes, zoals nu met de dodenherdenking bijvoorbeeld. Je moet maar net iemand op Twitter volgen die op de Dam staat, of iemand die retweet wat ooggetuigen tweeten..?
Ah ja, da's een goeie tip, dankjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Daarvoor zijn hastags (#dodenherdenking bijvoorbeeld). Daar kan je op zoeken of op zo'n tag klikken en dan verschijnen vanzelf de tweets van de laatste paar minuten die daarover gaan. En het wordt vanzelf gerefreshed.
Jawel, ik heb 't getest. Gewoon smsen naar 't Britse nummer. Ik heb overigens niet gekeken wat 't me precies kosttequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:22 schreef Stefkuh het volgende:
Waar ik nog steeds niet uit ben... het kan in Nederland toch helemaal niet via sms? of wel?
Hetzelfde als wat een sms je in het buitenland kost.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:23 schreef Evelien het volgende:
[..]
Jawel, ik heb 't getest. Gewoon smsen naar 't Britse nummer. Ik heb overigens niet gekeken wat 't me precies kostte
+447624801423
Het zou kunnen dat je bijvoorbeeld met Vodafone wel uit je bundel smst (ik geloof dat die geen onderscheid maken..) Maar check dat eerst evenquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:01 schreef Stefkuh het volgende:
Hmmzz... da's dan wel weer wat prijzig als dat niet van mn huge sms bundel af gaat...
Er zijn mensen die geen onbeperkt internet abo hebbenquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:05 schreef ThE_ED het volgende:
ik snap niet precies waarom je het via sms zou doen, maar ok
Bij mijn Vodafone sim only niet iig. Want buitenlands nummer..quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat je bijvoorbeeld met Vodafone wel uit je bundel smst (ik geloof dat die geen onderscheid maken..) Maar check dat eerst even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |