3e. Momenteel op stagequote:
Twi twa twittiesquote:
Aldus een ervaringsdeskundigequote:
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:28 schreef Tism het volgende:
Hey!? Als ik een tweet heb gepleegd met het woordje "#Check" daarin, en ik zoek dan vervolgens op "Check" met de search functie
Waarom zie ik mijn tweet dan niet terug in het lijstje van alle tweets die het woordje "Check" bevatten?
Of kun je je eigen tweets niet zien op die manier?
..
1) Heb je een slotje?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:28 schreef Tism het volgende:
Hey!? Als ik een tweet heb gepleegd met het woordje "#Check" daarin, en ik zoek dan vervolgens op "Check" met de search functie
Waarom zie ik mijn tweet dan niet terug in het lijstje van alle tweets die het woordje "Check" bevatten?
Of kun je je eigen tweets niet zien op die manier?
..
LOLquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:18 schreef Rensjebree het volgende:
Ohh die Dushi_kimberley! Prachtig!
RITA VAN DONK WIL DAT DE GULDE TERUGKOM!!!!!!! EN IK WIL GRAAG DAT ME KUT WEER NET ZO KLEIN IS AS IN 1995!!!! ~JUST DAYDREAMING~ XXXX
Nee, staat gewoon open, geen slotje voor zover ik weet..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
1) Heb je een slotje?
2) Het duurt vaak even voordat je tweet er tussen staat, meestal een minuut of 2..
In het begin was het concept heel leuk en werd het ook nog goed gebruikt. Het komt bij mij nu over alsof men het puur gebruikt om aan anderen te laten zien hoe "waardevol" Twitter is, zo fake allemaal.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:41 schreef Japsnars het volgende:
Ik stoor mij zo mateloos aan #durftevragen
Als je echt een vraag hebt kan het wel handig zijn. Had pas een vraag over onderwijs en binnen een uur zeker 5 waardevolle tipsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:59 schreef Slickk het volgende:
[..]
In het begin was het concept heel leuk en werd het ook nog goed gebruikt. Het komt bij mij nu over alsof men het puur gebruikt om aan anderen te laten zien hoe "waardevol" Twitter is, zo fake allemaal.
Ik heb een aantal weken #durftevragen als column ingesteld in TweetDeck, want er kwamen best vaak vragen langs waar ik ook wat vanaf wist.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als je echt een vraag hebt kan het wel handig zijn. Had pas een vraag over onderwijs en binnen een uur zeker 5 waardevolle tipsMaar je hoeft niet voor elke scheet een durftevragen hashtag te zetten nee.
Ik weet dat je in Tweetdeck een column in kunt stellen door op de hashtag te klikken maar hoe voeg je een column toe door zelf gewoon een hashtag in te vullen? Kan dat überhaupt?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:08 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik heb een aantal weken #durftevragen als column ingesteld in TweetDeck, want er kwamen best vaak vragen langs waar ik ook wat vanaf wist.Maar toen een vraag 5x werd geretweet en veel mensen er onzin in gingen zetten heb ik het maar weggedaan...
Niet zozeer een hashtag, maar linksboven op het plusje klikken (Add Column), durftevragen intypen en op Search klikken. Dan komt die er gewoon bij te staan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik weet dat je in Tweetdeck een column in kunt stellen door op de hashtag te klikken maar hoe voeg je een column toe door zelf gewoon een hashtag in te vullen? Kan dat überhaupt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |