quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:00 schreef MacorgaZ het volgende:
![]()
zo nutteloos en zo'n irritante site met belabberde functies die slecht werken
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:14 schreef 3keernix het volgende:
Dit topic is niet bedoeld om Twitter af te zeiken!

maar hoe zie je dan de tweets van anderen? dat kan dan toch niet ?!quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die geen onbeperkt internet abo hebben

Inderdaad. Dan kun je dus alleen zelf een tweet versturen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:08 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
maar hoe zie je dan de tweets van anderen? dat kan dan toch niet ?!

jawel, je kan van door jou geselecteerde accounts berichten doorgestuurd krijgen. Alleen geloof ik dat die optie alleen in USA, UK, India, DE etc kan..quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:08 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
maar hoe zie je dan de tweets van anderen? dat kan dan toch niet ?!

Ah, ok. Stel je nou voor dat je mij geselecteerd hebt...quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
jawel, je kan van door jou geselecteerde accounts berichten doorgestuurd krijgen. Alleen geloof ik dat die optie alleen in USA, UK, India, DE etc kan..
http://help.twitter.com/e(...)d-your-phone-via-sms

Dan krijg ik alleen je normale (niet @-replie) tweets door..quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:39 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ah, ok. Stel je nou voor dat je mij geselecteerd hebt...

quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:39 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ah, ok. Stel je nou voor dat je mij geselecteerd hebt...

Ik zit nu op gemiddeld 104 berichten per dag, daarnaast nog DM's en favo's aanmaken..quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:46 schreef ThE_ED het volgende:
Als ik al mijn tweets SMS dan zou ik ook wel door mijn SMS bundel raken (als ik die zou hebben, zit bij elkaar in)
Ben wel blij met m'n internet op de telefoon

quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:25 schreef MacorgaZ het volgende:
104 per dag? Wat twitter je dan precies? "Ik ga zo tv-kijken". "Ik kijk tv." "Welk programma zal ik kijken?" "Nee, die niet."

Kwantiteit staat niet per definitie gelijk aan non-kwaliteit.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:25 schreef MacorgaZ het volgende:
104 per dag? Wat twitter je dan precies? "Ik ga zo tv-kijken". "Ik kijk tv." "Welk programma zal ik kijken?" "Nee, die niet."

quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Ruim 80% van mijn tweets zijn inderdaad replies..quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kwantiteit staat niet per definitie gelijk aan non-kwaliteit.
Als je veel op anderen reageert, loopt 't al snel op.

Als je nu dat twittert dan heb je mss alweer wat meer volgers bijquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:57 schreef Frederick_Blah het volgende:
Twitter is leuk, alleen staat het zo sneu met 20 followers
Mensen gebruiken het toch vooral om beroemdheden te volgen. Jim Carrey heeft 850k followers, maar is (op Twitter) echt nog niet 1% zo grappig als ik

Ik ben nu ruim een jaar bezig en heb nog steeds 'maar' 550 volgers. Misschien dat in totaal 750 mensen mij gevolg hebben, maar die konden het niet meer aanquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:01 schreef Frederick_Blah het volgende:
Haha. Nja, als je persé followers wilt hebben dan moet je gewoon op alles en iedereen gaan reageren. Maar ik vind dat niet leuk, dat gespam. 1-5 leuke hersenspinsels op een dag bevalt mij beter.

Da's ook de vrijheid die je op twitter hebtquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:01 schreef Frederick_Blah het volgende:
Haha. Nja, als je persé followers wilt hebben dan moet je gewoon op alles en iedereen gaan reageren. Maar ik vind dat niet leuk, dat gespam. 1-5 leuke hersenspinsels op een dag bevalt mij beter.

Een jaar pas?quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben nu ruim een jaar bezig en heb nog steeds 'maar' 550 volgers. Misschien dat in totaal 750 mensen mij gevolg hebben, maar die konden het niet meer aan

en soms heb je van die dagen dat je bijna niet twittert en alleen leest...quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's ook de vrijheid die je op twitter hebt. De een doet 't veel (zoals ondergetekende
), de ander veel minder. De een deel veel, de ander leest juist veel.

Sinds 7 januari 2009, nu dus bijna 16 maandenquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een jaar pas?Dan heb je lekker doorgespamd
. Ik einde van deze maand drie jaar. Maar in het begin niet echt actief.

25,7 tweets per dag hier.... En volgens tweetstats was dat vooral in februari.. DeVal en OS2010 dus.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Sinds 7 januari 2009, nu dus bijna 16 maanden(gemiddeld 104 per dag op dit moment
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |