quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Hangt er van af. Als het geen kingkong buiksnor is kun je het wel laten staan. Lijkt het gemaakt van schapenvacht, SCHEREN.
quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij zou er om 14:00 zijn, dat was 3 minuten terug...
Vuile flikker, rijd ik 90 km heen, en zodirect 90 km terug speciaal voor die afspraak
quote:
quote:
Het is dan ook een of andere buitenlander die half Nederlands praat, misschien dat ik hem verkeerd verstaan heeft.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik woon nog in Den Haagquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je er nog woondeIk vind het altijd wel grappig om te zien hoe mensen zich dan op zo'n ongemakkelijke manier uit zo'n gesprek proberen te praten, wat meestal keihard faalt trouwens, maar dat terzijde. Ik zal er zelf ook wel zo uitzien als ik me los probeer te praten
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oh, ik heb de meest vreemde mensen op het ziekenhuis werken. Daar verbaas ik mij allang niet meer over.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het is dan ook een of andere buitenlander die half Nederlands praat, misschien dat ik hem verkeerd verstaan heeft.
Wel raar dat zo iemand wel arts is___
idd met haar vieze piskut!quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Iew zit dat kindje dat kleedje te berijden?
Ik had ooit een pool met een volle baard als vervangend arts...quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het is dan ook een of andere buitenlander die half Nederlands praat, misschien dat ik hem verkeerd verstaan heeft.
Wel raar dat zo iemand wel arts is___
quote:
Als gynaecoloog ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had ooit een pool met een volle baard als vervangend arts...
Dat was geen succes.
Nee en nee. Dat is niet zo'n vulgair wijf.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
MOAR MOAR!!!!!!!!!
HEB JE OOK WAT VAN MILA KUNIS!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |