tja, lapo.exe hequote:
"quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:51 schreef wolvendagen het volgende:
Die webcam foto's van haar in Italië zijn allemaal hetzelfde. Net als haar fotoshoot foto's.
Ze heeft wel een mooie kont foto.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:51 schreef wolvendagen het volgende:
Die webcam foto's van haar in Italië zijn allemaal hetzelfde. Net als haar fotoshoot foto's.
Jammer dat hij niet echt past bij de rest.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze heeft wel een mooie kont foto.
Zodra het kan, verhuis ik weer terug.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
WheheheHet is zo herkenbaar! Je hebt ook altijd van die stinkende zwervers/geesteszieken die maar wat zitten te schreeuwen over van alles en nog wat. Ook een keer zo'n kerel die schreeuwde dat die dag de wereld zou vergaan en dat we allemaal dood zouden gaan
Ja leuk zo'n stad
Ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
"
Hahaha ze heeft toch ook zo'n 'horrorshoot' waar ze met haar slipje op d'r enkels zit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker hoor, zo'n reet waar je extra dikke poffertjes in ken bakken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze heeft wel een mooie kont foto.![]()
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja.Mien god. Kan hem alleen niet vinden wel deze:
SexayyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat je die bedoelde met dat jurkje aan op het strand, die fotos waren wel leuk!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat wel wat hebben.
Ik ga mijn vriendin ook vetmesten.
Oja:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja.Mien god. Kan hem alleen niet vinden wel deze:
SANNA laat mij je lichaam eens zien op de cam!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Lekker hoor, zo'n reet waar je extra dikke poffertjes in ken bakken.![]()
Jongeuheee! Ik verslik me in mijn thee met extra honing.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:54 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Deze? [ afbeelding ]
[..]
Ik vind dat wel wat hebben.
Oja:ZE HANGEN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Deze? [ afbeelding ]
[..]
Ik vind dat wel wat hebben.
Oja:jurkje, checkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
strand, eeehrrrrrBaby darling doll face honey
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze heeft wel een mooie kont foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Beter regel je ABSquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik hoop dat die C1's stuurbekrachtiging er onder wegvalt.
Ben jij een pregho dan?quote:
handig tochquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:56 schreef wolvendagen het volgende:
Awh men, haar tieten zitten echt op navel hoogte.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:55 schreef BobbyB het volgende:Oeh een treasure trailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik vind die jongen (tweede van rechts) best eng.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
*proestquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:54 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die denken dat ze rijervaring hebben omdat ze in een Getz rijdenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Niet nodig met de ervaring die ik heb. Jij moet je strepen nog verdienen.
Nee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:58 schreef RickoKun het volgende:
WOLVENDAGEN LAAT ME JE LICHAAM ZOIEN!!!1
Het is een fucking lelijke treasure trail. Net alsof hij er met een verfbus opgespoten is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh een treasure trail![]()
![]()
![]()
Ik vind die jongen (tweede van rechts) best eng.
Ik val niet op haar. Ik zei alleen dat ik het wel een leuk meisje vind. Je weet dat ik alleen op jou val.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze combinatie maakt mij aan het huilen, net als al die andere kleding.
Laat een mooie zien danggggquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is een fucking lelijke treasure trail. Net alsof hij er met een verfbus opgespoten is.
Elke dag is net als een lekker wijf. Je blijft maar rijden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:59 schreef TheKC het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze rijervaring hebben omdat ze in een Getz rijden
Een wat?quote:
Flikker op. Je vindt haar aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik val niet op haar. Ik zei alleen dat ik het wel een leuk meisje vind. Je weet dat ik alleen op jou val.
Moet ik een jongen dat gaan uitleggen?quote:
Haha je valt op lelijke chicks zoals die in dit topic gepost wordtquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Elke dag is net als een lekker wijf. Je blijft maar rijden.
SUSAN.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:01 schreef TheKC het volgende:
[..]
Haha je valt op lelijke chicks zoals die in dit topic gepost wordt
Ben je nu al klaar met die afspraak?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Goedemiddag
Nog mensen in omgeving Utrecht die vanmiddag een biertje willen doen op het terras?!
Dankjewel, lieverd.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:01 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=treasure%20trail
Utrechtquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Goedemiddag
Nog mensen in omgeving Utrecht die vanmiddag een biertje willen doen op het terras?!
Hij zou er om 14:00 zijn, dat was 3 minuten terug...quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ben je nu al klaar met die afspraak?
Ik hoop dat je aids krijgt van haar liedjes.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:03 schreef WillFerrell het volgende:
BOHOOOO MENSEN. Ik luistert Miley.
Die strakke buik ga ik zo nog even mee verder.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Op op op op op op op op op![]()
![]()
![]()
![]()
Mits mooie buik en geen bush bush
Bij zo'n bierbuik.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Op op op op op op op op op![]()
![]()
![]()
![]()
Mits mooie buik en geen bush bush
quote:
Hangt er van af. Als het geen kingkong buiksnor is kun je het wel laten staan. Lijkt het gemaakt van schapenvacht, SCHEREN.quote:
Het was de iTunes shuffle.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aids krijgt van haar liedjes.
Pics of het deed niet gebeuren.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:02 schreef RickoKun het volgende:
is dat haar van de navel naar de peernis? heb ik ook hoor
Oh, ik dacht dat je er nog woondequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zodra het kan, verhuis ik weer terug.![]()
Nou ja, het is wel levendig...![]()
Ik weet niet of je dat een voordeel is.
Laatst nog een gesprek gehad met iemand die een kinderwagen bij zich had. Heel verhaal over de juffrouw en wat er allemaal niet goed was.
Zat er geen kind in... Ehhhhh???
Maar jou ook, dus je kan niet zeggen dat ik geen smaak heb.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Flikker op. Je vindt haar aantrekkelijk.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Hangt er van af. Als het geen kingkong buiksnor is kun je het wel laten staan. Lijkt het gemaakt van schapenvacht, SCHEREN.
quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij zou er om 14:00 zijn, dat was 3 minuten terug...
Vuile flikker, rijd ik 90 km heen, en zodirect 90 km terug speciaal voor die afspraak
quote:
quote:
Het is dan ook een of andere buitenlander die half Nederlands praat, misschien dat ik hem verkeerd verstaan heeft.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik woon nog in Den Haagquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je er nog woondeIk vind het altijd wel grappig om te zien hoe mensen zich dan op zo'n ongemakkelijke manier uit zo'n gesprek proberen te praten, wat meestal keihard faalt trouwens, maar dat terzijde. Ik zal er zelf ook wel zo uitzien als ik me los probeer te praten
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oh, ik heb de meest vreemde mensen op het ziekenhuis werken. Daar verbaas ik mij allang niet meer over.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het is dan ook een of andere buitenlander die half Nederlands praat, misschien dat ik hem verkeerd verstaan heeft.
Wel raar dat zo iemand wel arts is___
idd met haar vieze piskut!quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Iew zit dat kindje dat kleedje te berijden?
Ik had ooit een pool met een volle baard als vervangend arts...quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het is dan ook een of andere buitenlander die half Nederlands praat, misschien dat ik hem verkeerd verstaan heeft.
Wel raar dat zo iemand wel arts is___
quote:
Als gynaecoloog ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had ooit een pool met een volle baard als vervangend arts...
Dat was geen succes.
Nee en nee. Dat is niet zo'n vulgair wijf.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
MOAR MOAR!!!!!!!!!
HEB JE OOK WAT VAN MILA KUNIS!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |