Ik moest hem vragen stellen over de pil, dat was geen succes met een taalbarrièrequote:
Als je je bek niet houdt, blokkeer ik je.quote:
wat doen¿quote:
Maar wel een Disney sletje.quote:
Does it matter!? Ik wil gewoon kankerhard dat ik op haar kleine tietjes kan komenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee en nee. Dat is niet zo'n vulgair wijf.
Ik moet misschien ook zo naar het centrum, maar ik heb geen zinquote:
Erger is een christelijke arts. Een ex van me die had ooit om de pil gevraagd bij zo een gast. En die begon een preek over dat het eigenlijk niet kon van 20 min.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest hem vragen stellen over de pil, dat was geen succes met een taalbarrière
quote:
quote:
Ah, motte ge weer naar de bukake kraagtester kampioenschappen?! Hoeveel liter zal je halen denk je?!quote:
Ik kom er zelf ook niet vandaan, maar vind DH ook niet echt geweldig. Veel te druk, te veel tokkies, altijd alles opengebroken etc etc.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik woon nog in Den Haag![]()
Bedoelde meer van: als het even kan verhuis ik weer terug waar ik vandaan kom (provincie Utrecht).
Deze vrouw probeerde zich er niet uit te praten, want ze ging gewoon stug door over dat ze naar de marskramer ging om spullen te kopen voor haar kleinkinderen, want ja... die waren allemaal tegelijkertijd jarig...
Huuuu!
En dan duurt het verrekte lang voordat die bus eens komt
HEY NIET ZO TEGEN WD HE.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ah, motte ge weer naar de bukake kraagtester kampioenschappen?! Hoeveel liter zal je halen denk je?!
quote:
Nee.quote:
Me neither.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet misschien ook zo naar het centrum, maar ik heb geen zin
Wat? Alsof je echt op de hoogte moet zijn van wat ik de hele dag doe, rot op joh.quote:
echte hequote:
quote:
Haha, gelukkig ging ik hem vooral halen voor de buikpijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Erger is een christelijke arts. Een ex van me die had ooit om de pil gevraagd bij zo een gast. En die begon een preek over dat het eigenlijk niet kon van 20 min.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:11 schreef wolvendagen het volgende:
Wat? Alsof je echt op de hoogte moet zijn van wat ik de hele dag doe, rot op joh.
Ik zal een bucket sperma over je heen gooien, kijken of je dan nog zo doet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ah, motte ge weer naar de bukake kraagtester kampioenschappen?! Hoeveel liter zal je halen denk je?!
Woensdag van 6 tot 9.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Erger is een christelijke arts. Een ex van me die had ooit om de pil gevraagd bij zo een gast. En die begon een preek over dat het eigenlijk niet kon van 20 min.
Oh ik geef meneer geen antwoord en hij is op zijn microlul getrapt. EXCUSE ME HOOR, EXCUSE ME.quote:
Wolvendagen is lief, daarom mag zij van mij haar mondje open houden want ze heeft mooie lippen en die passen mooi bij mijn lieve lippenquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zal een bucket sperma over je heen gooien, kijken of je dan nog zo doet.
[..]
Woensdag van 6 tot 9.
Je kringspier?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:13 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een spier kapot gemacht met niezen.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:13 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een spier kapot gemacht met niezen.
Je moet eerst 40 zijn tot die tijd zullen ze heel moeilijk doen als je nog geen kinderen (kidsquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik vrees de dag dat ik me laat steriliseren, dat zal ook niet gemakkelijk zijn.
Daarom, ik deed het voor jou, rickoquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wolvendagen is lief, daarom mag zij van mij haar mondje open houden want ze heeft mooie lippen en die passen mooi bij mijn lieve lippen
quote:
SMTA.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag winkelen in de stad is een helquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik kom er zelf ook niet vandaan, maar vind DH ook niet echt geweldig. Veel te druk, te veel tokkies, altijd alles opengebroken etc etc.
Heh, ik doe meestal of ik er dan uit moet, maar loop dan gewoon iets verder naar achteren, zodat ze je niet meer zienIk weet het, sneu. Maar als je op de bus staat te wachten kom je daar ook niet mee weg natuurlijk.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:15 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
SMTA.Die spoiler redde jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BHOHOO, scherp hoor.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, we hebben beide een Fok!account.
Ik moet ook fietsen, want goede vrijdag.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Me neither.Ik heb geen zin om te fietsen.
[..]
GVDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet eerst 40 zijn tot die tijd zullen ze heel moeilijk doen als je nog geen kinderen (kids) hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
Voor ik me aan moet kleden he, moet ik douchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |