Haha je valt op lelijke chicks zoals die in dit topic gepost wordtquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Elke dag is net als een lekker wijf. Je blijft maar rijden.
SUSAN.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:01 schreef TheKC het volgende:
[..]
Haha je valt op lelijke chicks zoals die in dit topic gepost wordt
Ben je nu al klaar met die afspraak?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Goedemiddag
Nog mensen in omgeving Utrecht die vanmiddag een biertje willen doen op het terras?!
Dankjewel, lieverd.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:01 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=treasure%20trail
Utrechtquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Goedemiddag
Nog mensen in omgeving Utrecht die vanmiddag een biertje willen doen op het terras?!
Hij zou er om 14:00 zijn, dat was 3 minuten terug...quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ben je nu al klaar met die afspraak?
Ik hoop dat je aids krijgt van haar liedjes.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:03 schreef WillFerrell het volgende:
BOHOOOO MENSEN. Ik luistert Miley.
Die strakke buik ga ik zo nog even mee verder.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Op op op op op op op op op![]()
![]()
![]()
![]()
Mits mooie buik en geen bush bush
Bij zo'n bierbuik.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Op op op op op op op op op![]()
![]()
![]()
![]()
Mits mooie buik en geen bush bush
quote:
Hangt er van af. Als het geen kingkong buiksnor is kun je het wel laten staan. Lijkt het gemaakt van schapenvacht, SCHEREN.quote:
Het was de iTunes shuffle.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aids krijgt van haar liedjes.
Pics of het deed niet gebeuren.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:02 schreef RickoKun het volgende:
is dat haar van de navel naar de peernis? heb ik ook hoor
Oh, ik dacht dat je er nog woondequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zodra het kan, verhuis ik weer terug.![]()
Nou ja, het is wel levendig...![]()
Ik weet niet of je dat een voordeel is.
Laatst nog een gesprek gehad met iemand die een kinderwagen bij zich had. Heel verhaal over de juffrouw en wat er allemaal niet goed was.
Zat er geen kind in... Ehhhhh???
Maar jou ook, dus je kan niet zeggen dat ik geen smaak heb.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Flikker op. Je vindt haar aantrekkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |