Als ik nou een tuin had, dan zou ik dat met alle liefde doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:44 schreef l3laster het volgende:
Strooi gewoon uit in de tuin, beetje compost kan geen kwaad
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:48 schreef Joran-Joran het volgende:
Heb je een foto van de koffie? Dus geen plaatje van internet maar een foto, het liefst met bewijs zoals bijvoorbeeld een foto met de krant van vandaag ernaast. Ik wil natuurlijk wel weten of dit 'legit' is...
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:48 schreef Joran-Joran het volgende:
Heb je een foto van de koffie? Dus geen plaatje van internet maar een foto, het liefst met bewijs zoals bijvoorbeeld een foto met de krant van vandaag ernaast. Ik wil natuurlijk wel weten of dit 'legit' is...
Dat! Ik wil wel echte fotos, anders geloof ik het niet en ben ik bang dat ik een miskoop pleeg.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:48 schreef Joran-Joran het volgende:
Welke helft? de linker of de rechter?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:52 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik heb hier nog een halve mandarijn...iemand interesse?
Oei, dat wordt nu wel heel erg interessant, ik denk dat een hele pot net iets buiten mijn budget en interesse is. Dus ik bied 2 euro voor jou halve pot oploskoffie. Sorry TS voor de gang van zaken, maar wil hier even naar informeren. Uiteraard een buiten kansje dit.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:50 schreef Gras_eter het volgende:
[Topickaap]
Ik heb ook nog een halve pot oploskoffie
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Oei, dat wordt nu wel heel erg interessant, ik denk dat een hele pot net iets buiten mijn budget en interesse is. Dus ik bied 2 euro voor jou halve pot oploskoffie. Sorry TS voor de gang van zaken, maar wil hier even naar informeren. Uiteraard een buiten kansje dit.
ik neem aan dat je dan wel korting krijgt omdat het de linkerhelft is? iedereen weet dat in die kant alle pitjes zittenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:55 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Links, de schil krijg je gratis mee.Aankoopbewijs heb ik helaas niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |