Qua klimaat trekt Alabama mij ook wel; qua mensen schijnt het toch wel wat achtergesteld en corrupt (good ol' boy netwerk) te zijn. Dan trekt het aangrenzende Noord Florida mij qua klimaat, natuur en mensen meer aan. Verder lijkt Texas mij een prima staat: warm, economisch vrij en sociaal redelijk vrij. Staten als Wyoming, SD, Montana en Idaho zijn wat betreft vrijheid en economie ook aantrekkelijk maar het is mij daar 's winters veel te koud!quote:
Het hangt nogal van de buurt af of je in in Cincy rustig kunt wonenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:22 schreef broodroostertje180 het volgende:
Een vriendin van mij trouwt binnenkort met een Amerikaan en ze gaan in Cincinnati, Ohio en heel dicht bij Kentucky wonen. Ze vindt het er helemaal geweldig omdat er genoeg te doen is en het geen superdrukke stad is en ze er dus gewoon rustig kunnen wonen. Dus ik ga binnenkort ook die kant op voor de bruiloft, ik ben benieuwd
Laat ik je gelijk even uit de droom helpen. Behalve als je direct aan de kust zit, kan je ik toch echt niet Noord-Florida / Pan Handle aanraden. Voornamelijk veel 'deliverance' achtige dorpjes met heel veel confederate flags.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:06 schreef beeer het volgende:
[..]
Qua klimaat trekt Alabama mij ook wel; qua mensen schijnt het toch wel wat achtergesteld en corrupt (good ol' boy netwerk) te zijn. Dan trekt het aangrenzende Noord Florida mij qua klimaat, natuur en mensen meer aan.
Word tijd dat je eens langs komt!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:08 schreef popolon het volgende:
Alabama lijkt me niet wat, benauwend weer in de zomer constant en je hebt 't gevoel dat je met je DeLorean DMC-12 een trip hebt gemaakt naar 1964.
Roads? Where we are going we don't need roads.....quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:08 schreef popolon het volgende:
dat je met je DeLorean DMC-12 een trip hebt gemaakt naar 1964.
Momentje, ik ben er zo. Ik neem wel wat sneeuw mee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:50 schreef EnochRoot het volgende:
[..]
Word tijd dat je eens langs komt!
Neem ook wat sneeuwschuivers meer, we hebben er maar 3 voor de hele stad.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 04:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Momentje, ik ben er zo. Ik neem wel wat sneeuw mee.
Vergeet ook niet de (inmiddels) youtube klassiekers (Beide toevallig uit Huntsville...):quote:Op dinsdag 11 januari 2011 05:33 schreef Lyrebird het volgende:
Vooroordelen genoeg over Alabama, maar nadat ik deze filmpjes van een rocket scientist in Alabama had gezien (die de vooroordelen deels bevestigde) ben ik wel wat van mening veranderd. Best wel aangenaam wonen daar.
Leg uit alsjeblieft. De omgeving van Las Vegas is voor mij wel de laatste plaats om naar toe te verhuizen. Ik woon nog liever in Detroit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:26 schreef Cimarron het volgende:
Nevada omdat ik Las Vegas qua omgeving prettig vind om te wonen.
In de desert wonen lijkt mij ook wel wat, Nevada of Arizona. Heet maar niet vochtig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:36 schreef Greci het volgende:
[..]
Leg uit alsjeblieft. De omgeving van Las Vegas is voor mij wel de laatste plaats om naar toe te verhuizen. Ik woon nog liever in Detroit.
Dat lijkt mij ook wel wat. Maar de Nevada omgeving heeft niet zo'n goede naam, omdat er veel crimineel volk woont. Phoenix heeft hetzelfde probleem. Lower class die aan de ellende van LA probeerden te ontsnappen zijn daar terecht gekomen, met alle gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:52 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
[..]
In de desert wonen lijkt mij ook wel wat, Nevada of Arizona. Heet maar niet vochtig.
In dat geval : Santa Fe. Zou mij te ver weg van alles zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:03 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel wat. Maar de Nevada omgeving heeft niet zo'n goede naam, omdat er veel crimineel volk woont. Phoenix heeft hetzelfde probleem. Lower class die aan de ellende van LA probeerden te ontsnappen zijn daar terecht gekomen, met alle gevolgen van dien.
Santa Fequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef quirigua het volgende:
[..]
In dat geval : Santa Fe. Zou mij te ver weg van alles zijn.
Oh nee. NEE, nee! Ik woon veel liever in Las Vegas dan....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:36 schreef Greci het volgende:
Leg uit alsjeblieft. De omgeving van Las Vegas is voor mij wel de laatste plaats om naar toe te verhuizen. Ik woon nog liever in Detroit.
Er zijn natuurlijk genoeg goede buurten in Phoenix (enorme stad trouwens; van oost naar west zit je meer dan een uur in de auto, zelfs als je op de snelweg rijdt).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:21 schreef maartena het volgende:
Scottsdale is prima, dat is de "dure" buurt van Phoenix zegmaar
Ik heb er wat familie wonen, dus ik kom er zo eens per jaar wel eens. Uurtje of 6 karren vanaf Orange County.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |