abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90824602
Alabama! :P
pi_91024446
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 04:56 schreef EnochRoot het volgende:
Alabama! :P
Qua klimaat trekt Alabama mij ook wel; qua mensen schijnt het toch wel wat achtergesteld en corrupt (good ol' boy netwerk) te zijn. Dan trekt het aangrenzende Noord Florida mij qua klimaat, natuur en mensen meer aan. Verder lijkt Texas mij een prima staat: warm, economisch vrij en sociaal redelijk vrij. Staten als Wyoming, SD, Montana en Idaho zijn wat betreft vrijheid en economie ook aantrekkelijk maar het is mij daar 's winters veel te koud!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 15:08:43 #203
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_91024548
Alabama lijkt me niet wat, benauwend weer in de zomer constant en je hebt 't gevoel dat je met je DeLorean DMC-12 een trip hebt gemaakt naar 1964.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_91027334
Een vriendin van mij trouwt binnenkort met een Amerikaan en ze gaan in Cincinnati, Ohio en heel dicht bij Kentucky wonen. Ze vindt het er helemaal geweldig omdat er genoeg te doen is en het geen superdrukke stad is en ze er dus gewoon rustig kunnen wonen. Dus ik ga binnenkort ook die kant op voor de bruiloft, ik ben benieuwd :)
  maandag 10 januari 2011 @ 16:10:17 #205
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_91118659
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:22 schreef broodroostertje180 het volgende:
Een vriendin van mij trouwt binnenkort met een Amerikaan en ze gaan in Cincinnati, Ohio en heel dicht bij Kentucky wonen. Ze vindt het er helemaal geweldig omdat er genoeg te doen is en het geen superdrukke stad is en ze er dus gewoon rustig kunnen wonen. Dus ik ga binnenkort ook die kant op voor de bruiloft, ik ben benieuwd :)
Het hangt nogal van de buurt af of je in in Cincy rustig kunt wonen ;)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_91122703
NEW YORK O+
Mijn helden: Mijn dochter Eline, Oprah Winfrey, Obama, Nederlandse hockeyploeg vrouwen.
Mijn favoriete TV programma's: DWDD, ATWT, Netwerk, Show Nieuws, VI.
Mijn favoriete shops: Hema, H&M shop online, Albert Heijn, IKEA.
pi_91145916
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 15:06 schreef beeer het volgende:

[..]

Qua klimaat trekt Alabama mij ook wel; qua mensen schijnt het toch wel wat achtergesteld en corrupt (good ol' boy netwerk) te zijn. Dan trekt het aangrenzende Noord Florida mij qua klimaat, natuur en mensen meer aan.
Laat ik je gelijk even uit de droom helpen. Behalve als je direct aan de kust zit, kan je ik toch echt niet Noord-Florida / Pan Handle aanraden. Voornamelijk veel 'deliverance' achtige dorpjes met heel veel confederate flags. :)
pi_91145951
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 15:08 schreef popolon het volgende:
Alabama lijkt me niet wat, benauwend weer in de zomer constant en je hebt 't gevoel dat je met je DeLorean DMC-12 een trip hebt gemaakt naar 1964.
Word tijd dat je eens langs komt! :P
  dinsdag 11 januari 2011 @ 02:51:20 #209
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_91148222
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 15:08 schreef popolon het volgende:
dat je met je DeLorean DMC-12 een trip hebt gemaakt naar 1964.
Roads? Where we are going we don't need roads.....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 11 januari 2011 @ 04:42:20 #210
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_91148906
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:50 schreef EnochRoot het volgende:
[..]

Word tijd dat je eens langs komt! :P
Momentje, ik ben er zo. Ik neem wel wat sneeuw mee. :Y)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_91148910
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 04:42 schreef popolon het volgende:

[..]

Momentje, ik ben er zo. Ik neem wel wat sneeuw mee. :Y)
Neem ook wat sneeuwschuivers meer, we hebben er maar 3 voor de hele stad. :P
pi_91148985
Vooroordelen genoeg over Alabama, maar nadat ik deze filmpjes van een rocket scientist in Alabama had gezien (die de vooroordelen deels bevestigde) ben ik wel wat van mening veranderd. Best wel aangenaam wonen daar.

Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_91148994
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 05:33 schreef Lyrebird het volgende:
Vooroordelen genoeg over Alabama, maar nadat ik deze filmpjes van een rocket scientist in Alabama had gezien (die de vooroordelen deels bevestigde) ben ik wel wat van mening veranderd. Best wel aangenaam wonen daar.
Vergeet ook niet de (inmiddels) youtube klassiekers (Beide toevallig uit Huntsville...):

En vergeet Dale Peterson niet:
pi_91149095
Hehe, ik mag Dale Peterson wel.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_91822650
Het is natuurlijk wel een verschil of je ergens als toerist heengaat, of dat je er gaat wonen. Want dan spelen andere zaken een grotere rol. Ik woon in Atlanta, Georgia en ik geloof dat dat op dit moment toch wel voor mij de beste staat is om te wonen.

Voor mij spelen deze dingen mee:
- lekker weer (van februari tot november buiten kunnen zitten, al zijn juli en aug wel erg warm)
- genoeg werk (Atlanta is een van de snelstgroeiende steden van de VS en heeft een hele diverse economie)
- betaalbaar (woningen zijn ruim en voordelig in vergelijking met andere staten, kosten van levensonderhoud zijn ook een stuk lager; belastingen ed)
- - korte afstand tot NL en prima verbindingen (Atlanta is de drukste luchthaven van de VS en door de samenwerking tussen Delta en AirFrance-KLM prima verbindingen)
- geschiedenis (van de burgeroorlog tot "Gone With The Wind", tot MLK, er is hier een hoop gebeurd)
- cultuur (musea en theaters)
- natuur en strand zijn dichtbij
- ruimdenkend (hoewel het Zuiden zelf behoorlijk conservatief is, is Atlanta een behoorlijk progressieve stad)

Als toerist zul je misschien eerder naar bv de Grand Canyon gaan, maar uiteindelijk moet je ook ergens je geld verdienen.

Ik geloof dat ik als stad misschien liever in Washington DC zou wonen, maar omdat het daar zo duur is moet ik daar op dit moment teveel voor inleveren.
"Georgia On My Mind"
pi_91975836
Ik vind Californie en Nevada het prettigst om te verblijven.

Californie omdat je er eigenlijk alles hebt (sneeuw, strand en mooie natuur), Nevada omdat ik Las Vegas qua omgeving prettig vind om te wonen.
pi_91975957
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 02:26 schreef Cimarron het volgende:
Nevada omdat ik Las Vegas qua omgeving prettig vind om te wonen.
Leg uit alsjeblieft. De omgeving van Las Vegas is voor mij wel de laatste plaats om naar toe te verhuizen. Ik woon nog liever in Detroit.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 17:50:50 #219
317913 1-800-cop-shot
Armed Society = Polite Society
pi_91998384
North Carolina! Als het goed is woon ik er binnen afzienbare tijd.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 17:52:10 #220
317913 1-800-cop-shot
Armed Society = Polite Society
pi_91998451
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 02:36 schreef Greci het volgende:

[..]

Leg uit alsjeblieft. De omgeving van Las Vegas is voor mij wel de laatste plaats om naar toe te verhuizen. Ik woon nog liever in Detroit.
In de desert wonen lijkt mij ook wel wat, Nevada of Arizona. Heet maar niet vochtig.
pi_92008534
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 17:52 schreef 1-800-cop-shot het volgende:

[..]

In de desert wonen lijkt mij ook wel wat, Nevada of Arizona. Heet maar niet vochtig.
Dat lijkt mij ook wel wat. Maar de Nevada omgeving heeft niet zo'n goede naam, omdat er veel crimineel volk woont. Phoenix heeft hetzelfde probleem. Lower class die aan de ellende van LA probeerden te ontsnappen zijn daar terecht gekomen, met alle gevolgen van dien.
pi_92011045
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:03 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook wel wat. Maar de Nevada omgeving heeft niet zo'n goede naam, omdat er veel crimineel volk woont. Phoenix heeft hetzelfde probleem. Lower class die aan de ellende van LA probeerden te ontsnappen zijn daar terecht gekomen, met alle gevolgen van dien.
In dat geval : Santa Fe. Zou mij te ver weg van alles zijn.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:54:57 #223
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_92011878
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef quirigua het volgende:

[..]

In dat geval : Santa Fe. Zou mij te ver weg van alles zijn.
Santa Fe O+

Maar inderdaad te ver van alles weg.

Phoenix.. tja.. ik zou niet graag wonen in een simcity zonder ziel. M'n nichtje woont in Scottsdale en zegt dat dat veel beter is. Verder Arizona is een prima staat.
reset
  vrijdag 28 januari 2011 @ 22:21:19 #224
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_92013748
Scottsdale is prima, dat is de "dure" buurt van Phoenix zegmaar :)

Ik heb er wat familie wonen, dus ik kom er zo eens per jaar wel eens. Uurtje of 6 karren vanaf Orange County.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 28 januari 2011 @ 22:23:04 #225
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_92013853
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 02:36 schreef Greci het volgende:
Oh nee. NEE, nee! Ik woon veel liever in Las Vegas dan.... :D

Detroit is wel zo'n doffe ellende.... en dan heb je ook nog eens de ultra-koude winters erbij.... Nee, dan toch echt liever Las Vegas, als ik perse tussen die twee moest kiezen.
-
pi_92042316
Die nepperij van Las Vegas vind ik juist doffe ellende. Dan heb ik liever een aftandse stad met nog een beetje historie.

Die winters zijn er inderdaad koud, maar ik heb ze liever dan de zomers in LV, waar je in 110's van AC naar AC gaat.
pi_92042547
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:21 schreef maartena het volgende:
Scottsdale is prima, dat is de "dure" buurt van Phoenix zegmaar :)

Ik heb er wat familie wonen, dus ik kom er zo eens per jaar wel eens. Uurtje of 6 karren vanaf Orange County.
Er zijn natuurlijk genoeg goede buurten in Phoenix (enorme stad trouwens; van oost naar west zit je meer dan een uur in de auto, zelfs als je op de snelweg rijdt).
pi_92044718
Er zijn in de VS zoveel mooie plekken om te wonen. Voorlopig blijft New England mijn persoonlijke favoriet, prachtige natuur, skieen in de winter, Boston is lekker Europees. Maar dat kun je ook zeggen van bijvoorbeeld Portland, Oregon, alleen heb je dan echte bergen in plaats van de heuvels in New England. Verder is Austin, TX, een erg leuke stad en lijkt me ook prima wonen. Geen skieen maar wel hill country.
Jesus saves but death prevails.
pi_92048813
Ik vind New England ook mooi en Boston is inderdaad een leuke stad. Ik kom er vrij vaak omdat mijn schoonfamilie er woont. En ik zou er ook zo kunnen wonen, maar die winter.... Zo koud en zo lang, daar heb ik echt geen zin in.
"Georgia On My Mind"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')