Verbaasd me niks.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:34 schreef -Hans- het volgende:
http://search.twitter.com/search?q=Megahit
Niet heel veel "blije" reacties..
idd daarvoor waren ze meestal wel aardig tot super maar de laatste tijd is het echtquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:45 schreef Sj0rSz het volgende:
De laatste weken is de MH gewoon een #fail
aardig tot super? Sinds Gorillaz is het huilen met de pet op.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:49 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
idd daarvoor waren ze meestal wel aardig tot super maar de laatste tijd is het echt
naja dit jaar vond ik ryan shaw, go back to the zoo, the heavy en biffy clyro wel goed.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:53 schreef alors het volgende:
[..]
aardig tot super? Sinds Gorillaz is het huilen met de pet op.
Nee hoor ik ookquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:01 schreef Bol_Wan het volgende:
Keane MH, ik ben er blij mee.. maar volgens mij ben ik de enige
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee hoor ik ookvele malen beter dan wat er afgelopen weken MH
ah kijk, das mooi.. ik las alleen maar negatieve reacties zowatquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee hoor ik ookvele malen beter dan wat er afgelopen weken MH
Ik had liever Aura Dione als MH gezien, maar dit is ook prima. Vooral omdat ik bang was dat ze de constipatiekaraoke van Kane hadden gekozen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:01 schreef Bol_Wan het volgende:
Keane MH, ik ben er blij mee.. maar volgens mij ben ik de enige
Zal wel een kwestie van smaak wezen, maar er zijn ook mensen die graag de MH afkraken zoals elke weekquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:16 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ah kijk, das mooi.. ik las alleen maar negatieve reacties zowat
constipatiekaraokequote:Op vrijdag 2 april 2010 17:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik had liever Aura Dione als MH gezien, maar dit is ook prima. Vooral omdat ik bang was dat ze de constipatiekaraoke van Kane hadden gekozen.
Dan luister je toch niet er zit een knop op je radio om naar andere radiozenders te gaan of de radio uit te zetten, die werkt hier perfectquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:26 schreef gerbenp het volgende:
nee, 1 dag langer de weekendprogrammering, 1 dag langer Bart
ga ik ook niet doen dusquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan luister je toch niet er zit een knop op je radio om naar andere radiozenders te gaan of de radio uit te zetten, die werkt hier perfect
Ik had zonet de Dr. Oetker Cheese Onion pizzaquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:01 schreef gerbenp het volgende:
De pizza ligt er hier in hoor Hans, minipizza met kaas en ham
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |