Toine is tof. Radiodier ook.quote:
Lijkt het wel op jaquote:
quote:Legendarische blunder van radiopresentatrice, wist niet dat mic aan stond na de matthäus: 'zo, die hangt weer voor een jaar'
ik denk iets van 'you call me...' maar van billen kan ik ook niks engels maken...quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:14 schreef Zapper het volgende:
Kutnummer dit.
En wat zingt ze nu werkelijk, in plaats van de jeuk...?
Uuhhm dat is wel vaag idd. Zou mooi zijn als KPN zich een beetje soepel opstelt en je modem vervangt. Overigens kan het ook zoiets zijn als een verkeerde MTU waarde, maar die kan je volgens mij niet op de modem veranderen. Klinkt ook niet echt logisch eigenlijk dat het aan de MTU waarde zou liggen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
ons modem moet binnenkort ook vervangen worden ben ik bang, want deze doet z'n eigen zinnetje, internet wordt trager, reset = weer sneller, kan soms geen verbinding krijgen op 1 PC, reset helpt. Maar ik wil dit onderand opgelost hebben, KPN zegt dat het aan m'n bekabeling ligt, waarom werkt het dan wel goed op een andere modem?
maar kpn heeft zo'n dichtgetimmerd ding, dus daar kan ik niks meequote:Op vrijdag 2 april 2010 12:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Uuhhm dat is wel vaag idd. Zou mooi zijn als KPN zich een beetje soepel opstelt en je modem vervangt. Overigens kan het ook zoiets zijn als een verkeerde MTU waarde, maar die kan je volgens mij niet op de modem veranderen. Klinkt ook niet echt logisch eigenlijk dat het aan de MTU waarde zou liggen.
Laat ik dat dan voor de verandering ook maar eens doen, al vind ik de processing van KX nogal irritant. Erg veel hoog...quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:06 schreef gerbenp het volgende:
ZAP naar KX.
Que Si , Que nonquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laat ik dat dan voor de verandering ook maar eens doen, al vind ik de processing van KX nogal irritant. Erg veel hoog...
Maargoed, Tjibbe Tjibsma op de radio wil je natuurlijk niet missen.
Geweldig jaquote:
Gisteren even ingelogd, maar viel mij idd ook tegen wat je kan instellenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:29 schreef gerbenp het volgende:
[..]
maar kpn heeft zo'n dichtgetimmerd ding, dus daar kan ik niks mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |