quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Op Koninginnedag staat hier in het dorp een coverband dit te spelen en dan ben ik weer zo'n beetje de enige op het plein die staat mee te brullen. Ach ja.
Gewoon Paul er ook heen sturen, die leid de aandacht van Sersjee wel afquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Jij geniet dan voor het hele plein bij elkaar
.
Ah, nice!quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is toch gelukt , na paar keer proberen.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon Paul er ook heen sturen, die leid de aandacht van Sersjee wel af
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:11 schreef Sersjee het volgende:
Op 1 mei staat 538 on tour midden in het dorp. Iemand zin in een avondje tomaten gooien?
Dennie Christian vond het (jaren terug) na anderhalf nummer aardappels ontwijken wel mooi geweest en er zijn nog wel wat van die D-artiesten het podium afgehold. Corry Konings daarentegen heeft nog nooit ook maar een spatje bier haar kant op gekregen tijdens haar jaarlijkse optreden op de kermis. Er kan dus rustig gesteld worden dat de Heemskerker best smaak heeft.quote:
Geen idee, lees al tijden de op nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:13 schreef Pino112 het volgende:
Waarom is Giel een homo, zoals in de OP staat?
Ik ben ook jong, maar Jackie Wilson niet kennen is gewoon een schande wmb.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor de jongere generatie in dit topic:
Omdat iemand weer heeft lopen kutten in de OP...quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:13 schreef Pino112 het volgende:
Waarom is Giel een homo, zoals in de OP staat?
Kijk, daar hebben we wat aanquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Omdat iemand weer heeft lopen kutten in de OP...
Iemand bleek 'm al ge-revert te hebben, en ik heb het IP gebanned.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |