Nieuwegein.quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:41 schreef Mieks het volgende:
[..]
Waar train jij? Nieuwegein, Den Bosch of Amsterdam?
Ok ik was deze week voor het eerst ook in Nieuwegein, zowel maandag als donderdag.quote:
Reis je het hele land door?quote:Op zondag 4 april 2010 01:06 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ok ik was deze week voor het eerst ook in Nieuwegein, zowel maandag als donderdag.
Was wel leuk daar, alleen de ruimte is veel kleiner als in Den Bosch en er zijn veel meer mensen. Maar wel leuke mensen.
Amsterdam vond ik ook wel leuk.
Bij ons bij beginners niet.. Gewoon bokshandschoenen weet niet wat de regels zijn bij protect invest..quote:Op zondag 4 april 2010 22:39 schreef Lajoie het volgende:
Woei, over een maandje kan ik ook eindelijk beginnen in Den Bosch! 4 maanden op moeten wachten. Nog ff een vraagje: in hoeverre zijn MMA handschoenen noodzakelijk?
Ik zit ook in Den Bosch dus. Bokshandschoenen gebruikt ik niet, wel gewoon eh, hoe heetten die dingen? Freefight handschoenen?quote:Op zondag 4 april 2010 22:39 schreef Lajoie het volgende:
Woei, over een maandje kan ik ook eindelijk beginnen in Den Bosch! 4 maanden op moeten wachten. Nog ff een vraagje: in hoeverre zijn MMA handschoenen noodzakelijk?
Ja opzich valt het wel mee.quote:Op zondag 4 april 2010 01:21 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Reis je het hele land door?
Nieuwegein, Den Bosch en Amsterdam liggen niet bepaald bij elkaar![]()
Of vind je het niet erg om te reizen voor je training?
Kom ook eens in Leiden mee trainen danquote:Op maandag 5 april 2010 00:51 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ja opzich valt het wel mee.
Ik woon dus in Den Bosch, maar zit binnen een half uur in Nieuwegein en 45-50 minuten in Amsterdam.
Daarbij studeer ik in Leiden, en werk ik in Katwijk. Dus moet toch reizen.
Ja, freefight/MMA handschoenen bedoelde ik idd. Dan bekijk ik na de eerste les wel hoe het met mijn knokkelslijtage gesteld is. Het allerbelangrijkste heb ik iig al (de toc uiteraard)quote:Op maandag 5 april 2010 00:50 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ik zit ook in Den Bosch dus. Bokshandschoenen gebruikt ik niet, wel gewoon eh, hoe heetten die dingen? Freefight handschoenen?
Meer omdat ik telkens mn knokkels kapot mepte :p
Hm, ik heb ze niet en in de les die ik afgelopen donderdag gevolgd heb, had niemand dat soort handschoenen. Is dit bij andere scholen wel zo?quote:Op maandag 5 april 2010 21:03 schreef Lajoie het volgende:
[..]
Ja, freefight/MMA handschoenen bedoelde ik idd. Dan bekijk ik na de eerste les wel hoe het met mijn knokkelslijtage gesteld is. Het allerbelangrijkste heb ik iig al (de toc uiteraard).
zie mij comments iets hoger.. Bij mij dus vooral normale bokshandschoenen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:22 schreef Braambes het volgende:
[..]
Hm, ik heb ze niet en in de les die ik afgelopen donderdag gevolgd heb, had niemand dat soort handschoenen. Is dit bij andere scholen wel zo?
Ah ik dacht dat dat alleen ging over jou! Na vanavond ben ik er wel van overtuigd dat handschoenen fijn zijn, ik heb m'n knokkels kapot geslagen! Daarnaast hebben we heel erg langs de 360-defense geoefend. (dat noem je zo toch?) M'n polsen zijn nu helemaal rood, dus ik verwacht dat ze morgen een mooie blauwe gloed hebben!quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:07 schreef Blackviper het volgende:
[..]
zie mij comments iets hoger.. Bij mij dus vooral normale bokshandschoenen.
Hou op.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:13 schreef Braambes het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat dat alleen ging over jou! Na vanavond ben ik er wel van overtuigd dat handschoenen fijn zijn, ik heb m'n knokkels kapot geslagen! Daarnaast hebben we heel erg langs de 360-defense geoefend. (dat noem je zo toch?) M'n polsen zijn nu helemaal rood, dus ik verwacht dat ze morgen een mooie blauwe gloed hebben!
"Daar word je hard van!" .. hoop ik!quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:45 schreef Mieks het volgende:
[..]
Hou op.
Mijn onderarmen waren na de 360 gewoon helemaal blauw.
Ow was jij dat? wie ben jij dan?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
ik was diegen en dat 8 lessen voor 30 euro heeft te maken dat dat het studententarief is en alle sporten die hier aangeboden worden in een periode gegeven worden (sportschool is vooral voor studenten)
Ik ken die sportschool niet, maar als ze is aangesloten bij Krav Maga Worldwide, heeft ze wel officiële instructeursdiploma's behaald. Anders mag je niet onder de naam Krav Maga Worldwide les geven.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:36 schreef Blackviper het volgende:
Vandaag vroeg mij iemand iets over trainen bij Reflex BMC te Utrecht. olv oa Synthia. Nu is dit een kennismaking cursus op een sportschool, 8 lessen voor 30 euro. Ik kan eigenlijk weinig vinden over Synthia (geen les van prominenten figuren of les in Israël zelf), volgens de site zijn ze aangesloten bij Krav Maga Worldwide . Weet iemand hier wat het niveau is van deze lessen? En of dit niet een of andere hippe fitness hype is die hier gepromoot wordt maar echte KM.
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:24 schreef Braambes het volgende:
Fijn, dat Krav Maga! Er zit nu een soort van blaar op m'n knokkel en ik moet vanavond weer trainen, dat wordt feest met het stoten op de kussens!![]()
Ze kunnen je moeilijk verplichten toch? De trainers zien (als het goed is) echt wel of iemand vooruitgang boekt of niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:24 schreef Braambes het volgende:
Is het bij jullie trouwens ook zo dat je mag komen wanneer je wilt, maar dat je niet verplicht bent? Ik heb me van de week ingeschreven en betaal een vast bedrag per maand waarmee ik de volledige sportschool mag gebruiken plus alle lessen die gegeven worden. Ik vind het een beetje onhandig, omdat je ze onder de leerlingen toch nooit vooruitgang kan zien? Je hebt geen vaste klasjes, dus het blijven vaak een beetje beginnerslesjes.. of zie ik dit verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |