Uhm... stadhuis inschrijving en alle instanties weten nu dat ze hier woont. zo officieel dus. Dacht je soms aan ranzige sex in elke kamer als doop ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
Officieel nog welFeli!
Hoe hebben jullie 't officieel verklaard?
Ik kan mijn huisarts alleen maar lastig vallen met medische klachten, het is best nieuw voor me om te lezen dat jij je huisarts lastig kan vallen voor eten. Betaalt de ziekenfonds je eten dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
Mogguh allemaal!! zoo 1 hele dagen vrij, straks ff huisarts lastigvallen voor brunch een heerlijke stuk chocolade taart eten (en daarna lekker misselijk zijn) naar de bios en om dag af te sluiten zonnebank! ohja boodschapjes ook handig om te doenen dan nog steeds op tijd thuis voor het eten
Tja, ik dacht 'ik heb 'm gesloten, dus ik open ook een nieuwe'. Jij was wel eerder. Een minuutquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:52 schreef SolidasRock het volgende:![]()
Ik had zelf al 1tje gemaakt, ik wist niet of je opnieuw topicstarter wou zijn na de vorige keer...
Nee, die van ons is op hetzelfde tijdstip geopend, maar jij was wel de laatste poster en je bent bereid een nieuwe te openen, dus wat mij betreft blijft deze open.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:00 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Tja, ik dacht 'ik heb 'm gesloten, dus ik open ook een nieuwe'. Jij was wel eerder. Een minuut![]()
Moeten we maar kijken welke er open blijft. Maakt mij niet uit.
Ja wat is het nou, TMI of GI?quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:04 schreef MissMSX het volgende:
Owh, ik zie dat ik in een gekuisde versie kan posten
Nah ja, smerig vrouwtje als ik ben is dit eigenlijk leuker
quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:52 schreef SolidasRock het volgende:
![]()
Ik had zelf al 1tje gemaakt, ik wist niet of je opnieuw topicstarter wou zijn na de vorige keer...
Den Haag #126 Waar Summer en Solid samen zijn gaan wonen
[..]
Uhm... stadhuis inschrijving en alle instanties weten nu dat ze hier woont. zo officieel dus. Dacht je soms aan ranzige sex in elke kamer als doop ?
Klinkt goed, ga ik zo eens ff vragen
[..]
Ik kan mijn huisarts alleen maar lastig vallen met medische klachten, het is best nieuw voor me om te lezen dat jij je huisarts lastig kan vallen voor eten. Betaalt de ziekenfonds je eten dan?
TMI ????quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:02 schreef MissMSX het volgende:
De TT is echt TMI
Maar feli Solid en Summer
Always prepared to give compliments to womanquote:Op donderdag 1 april 2010 23:16 schreef zeemonster het volgende:
RB bedankt trouwens voor je compliment over het moeder zijn , vond ik heel aardig van je
Toom much infoquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
TMI ????
[..]
Always prepared to give compliments to woman
't Was vanmorgen koud buitenquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:44 schreef zeemonster het volgende:
Het is zo een heerlijke dag vandaag!!! Althans de zon schijnt
Jij werkt bij Min. v. Def. toch? een vriendin van mij ook , die heeft ook weleens over "conflicten"op het werkquote:
Klopt!quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:05 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Jij werkt bij Min. v. Def. toch? een vriendin van mij ook , die heeft ook weleens over "conflicten"op het werk.
Een verhuizing toevallig waar computers niet meer werkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt!
Maar in dit geval gaat het compleet mis bij een ander ministerie....waardoor ik nu ineens niet alleen morgen moet werken, maar ook vanavond en maandag
Is dat op financien waar het nu misgaat??quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt!
Maar in dit geval gaat het compleet mis bij een ander ministerie....waardoor ik nu ineens niet alleen morgen moet werken, maar ook vanavond en maandag
Hehe, nee hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:11 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Een verhuizing toevallig waar computers niet meer werken
Nope, het is niet financien. Hoewel het met mn eigen financien eigenlijk altijd misgaatquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Is dat op financien waar het nu misgaat??
WTF , kun je niet zeggen dat je ziek bent??
Ik ben echt goed met geld,...waar het vandaan komt weet ik niet... heel vaagquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, nee hoor
[..]
Nope, het is niet financien. Hoewel het met mn eigen financien eigenlijk altijd misgaat
Ik ook niet.... er is geen hond hier, iedereen is vrij....quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:23 schreef knnth het volgende:
Vanavond naar Matthäus Passion!
Nu eerst hard werken. Helemaal geen zin in op vrijdag ...
Ik ken het, bij mij zijn er ook maar 6 collega'squote:Op vrijdag 2 april 2010 10:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ook niet.... er is geen hond hier, iedereen is vrij....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |