Moeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 2 april 2010 08:02 schreef Fallen het volgende:
Aw.. crap.
YES!!!quote:
Dan heb je vette pech jongquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:21 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik zou veel minder problemen met DGVF hebben als AQ hem niet zo verdomd vaak zou spammen.
ik vond het nog best wel geniaalquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
YES!!!
FLodddeur heb je gister nog dat uhm RARE special ding gzien? wat vond je er van?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:23 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik vond het nog best wel geniaal![]()
niet veel mensen meer tegenwoordig hier in nederland die niet van de uitkering leven Ouwe spellen spelen
quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:23 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik vond het nog best wel geniaal![]()
niet veel mensen meer tegenwoordig hier in nederland die niet van de uitkering leven Ouwe spellen spelen
ik heb iets tegen mensen die van de uitkering levenquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Wat je zegt slaat af en toe nergens op maar het is wel grappig![]()
dat is nu ook al iets van 2 jaar geleden denk ik?quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:21 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik zou veel minder problemen met DGVF hebben als AQ hem niet zo verdomd vaak zou spammen.
JA maar gast het ging over DGVF en hoe kom bij uitkeringen danquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:25 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik heb iets tegen mensen die van de uitkering leven![]()
Ga werken ofzo,in dit land,als je werkt krijg je niks,maar als je te lui bent om te werken krijg je alles
wie is dat pleurisjoch dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:27 schreef AQuila360 het volgende:
Waneer komt dat ene pleurisjoch in de SC et is al bijna half 9
OBVIOUS TROLL IS OBVIOUSquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Goeiemorgen iedereen. Wie schrijft die slechte TT's iedere keer ook ?
Ik ben de beste TT maker in town.. Helaas is FLood me steeds voorquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Goeiemorgen iedereen. Wie schrijft die slechte TT's iedere keer ook ?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben de beste TT maker in town.. Helaas is FLood me steeds voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |