Daar moest ik ook aan denken ja..quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik vind 'em wel leuk.Zou een leuke vervanging voor Kirsten zijn imo.
Welnee. Hij had het een paar dagen geleden over iemand die zijn afspraak niet was nagekomen. Het blijft dus een geheim waarom Johan ineens dat bed in elkaar ging zetten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Is de verrassing waar Johan het precies een week geleden over had, al geweest?
Misschien Bram en Eline? Johan zegt nog iedere dag met Bram te spreken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee. Hij had het een paar dagen geleden over iemand die zijn afspraak niet was nagekomen. Het blijft dus een geheim waarom Johan ineens dat bed in elkaar ging zetten.
echt armoede met een grote A.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien Bram en Eline? Johan zegt nog iedere dag met Bram te spreken.
Alsido kondigt iets aan zonder geluid. Het is Huissen
Oh wie weet. Hij heeft er in elk geval geen woord over losgelaten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien Bram en Eline? Johan zegt nog iedere dag met Bram te spreken.
Alsido kondigt iets aan zonder geluid. Het is Huissen
Dat is mooie tv voor als je iets anders te doen hebtquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:42 schreef Disana het volgende:
Huissen, de stream waar de kijkers massaal om vroegen
Ik heb een hangavond. Daardoor registreer ik bijvoorbeeld wel dat san maar weer een wijntje neemt. Volgens mij had ze er vanmiddag ook al aardig wat opquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is mooie tv voor als je iets anders te doen hebt
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een hangavond. Daardoor registreer ik bijvoorbeeld wel dat san maar weer een wijntje neemt. Volgens mij had ze er vanmiddag ook al aardig wat op
Meen je dat nou? Nou ja, smaken verschillen, ik vond het een eng glibbertje.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik vind 'em wel leuk.Zou een leuke vervanging voor Kirsten zijn imo.
Eh.nou, dat weet ik niet eigenlijk. Hij had wel een geweldige 1 april grap die hij op 2 april op de stream kwam melden. En iedereen kwam en ging naar het hem of haar uitkwam. Maar verder heb ik geen verrassingen gezien.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Is de verrassing waar Johan het precies een week geleden over had, al geweest?
Dat ik dus regelmatig die schijtduiven in beeld heb is jullie schuld!quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wie weet. Hij heeft er in elk geval geen woord over losgelaten.
Huissen, de stream waar de kijkers massaal om vroegen
Ja, jullie blijven maar petities tegen duivenjacht tekenen..quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat ik dus regelmatig die schijtduiven in beeld heb is jullie schuld!
Hij had echt gedacht dat het allemaal vanzelf op rolletjes zou lopen? Dat de programma's door de wind werden bedacht en de ijverige vrijwilligers in rijen van tien stonden opgesteld om hun gratis goede diensten aan te komen bieden? En dat hij van nationale paljas wel kon verworden tot internationaal mediatycoon?quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan vraagt zich af wat de dag van vandaag gaat brengen. Hij zegt weinig vertrouwen meer te hebben in het hele SV-project. Hij had er veel meer van verwacht.
Zwalk, zwalk, zwalk. Van het ene domme idee naar de volgende kansloze brain fart.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:42 schreef beequeen het volgende:
Johan gaat in zijn voortuin het kleinste hotel ter wereld openen. Afmetingen 1.80/1.20 m. Er komt ook een camera in te hangen.
Volgende week komt er een neiuwe chat (alweer) en iedereen is welkom.
Ik sta inmiddels nergens meer van te kijken. Het wendt, zeg maar.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
Zwalk, zwalk, zwalk. Van het ene domme idee naar de volgende kansloze brain fart.
En weer een nieuwe chat en weer is iedereen weer welkom.
Zwalk, zwalk, zwalk.
Ik denk dat ie in z'n stopweek zitquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:40 schreef Copycat het volgende:
Wie geeft die man een pilletje realiteitsbesef? Doe maar een hele strip.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik sta inmiddels nergens meer van te kijken. Het wendt, zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |