Vlak ook die zweefteef niet uit.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Johan is een grote aansteller die zich heeft laten opstoken tegen de chatters door Liesbeth (en Alsido ook vermoed ik).
Het verhaal wordt echt steeds gekker. Van kritische mensen naar mensen die sponsors wegjagen naar mensen die scholden en schunnig waren. Dan moet hij zijn eigen mod soms zien.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan wil geen schunnige taal en scheldpartijen op de chat. De mensen die dat altijd deden zijn nu geband gelukkig. De mensen die er nu nog opzitten zijn supernetjes.
johan heeft t vanaf t begin zelf ook al niet echt op de chat gehad hoor.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Het verhaal wordt echt steeds gekker. Van kritische mensen naar mensen die sponsors wegjagen naar mensen die scholden en schunnig waren. Dan moet hij zijn eigen mod soms zien.
Pearlbitch, dat kan, maar ik denk dat Liesbeth de eerste en meest negatieve invloed op Johan was aangaande de chat.
San heeft 's avonds wel eens dat haar ogen scheel worden en een beetje droog.
Toen Peter in het begin zo over de zeik ging van de chat was Johan nog heel erg pro-chat. Peter moest het zich niet persoonlijk aantrekken en de medewerkers moesten maar stoppen met lezen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:48 schreef gomi het volgende:
[..]
johan heeft t vanaf t begin zelf ook al niet echt op de chat gehad hoor.
die evt opmerkingen van anderen versterkten zijn eigen mening gewoon
Schijnt weer water in de kelder te staanquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen Peter in het begin zo over de zeik ging van de chat was Johan nog heel erg pro-chat. Peter moest het zich niet persoonlijk aantrekken en de medewerkers moesten maar stoppen met lezen.
Johan is nu in de kelder het decor van Spirimuts aan het weghalen?
Ik schaam me voor SVquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:06 schreef Gert het volgende:
Ik zie alleen twee dames aan de bar onverstaanbaar brabbelen, met een bord koud wordende frituursnacks ernaast.
[ afbeelding ]
En krekels, hoor ik ook.
Plaatsvervangend mag ik hopen? Of heb je daar inmiddels ook een functie?quote:
Maar eerst het nieuws, muziek en Haunted House. Gieren dit.quote:
En volgens Twiki had hij niets anders gedaan dan het openschuiven van beide zenders van de dames.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar eerst het nieuws, muziek en Haunted House. Gieren dit.
Sponsorwegjagerquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Plaatsvervangend mag ik hopen? Of heb je daar inmiddels ook een functie?
Kee dan! Je verstaat je vak!quote:
Huh? Maar er hebben toch al mensen spullen van hem gekocht?quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:31 schreef Scrutinizer het volgende:
De veiling begint volgende week want "ze zitten met de apparatuur", zegt Johan.
De man is een beroepsfantast bij uitstek. Kritisch, schamper, accoord, maar voor schunnige taal moet ie bij zijn eigen mod zijn en en voor scheldpartijen bij een aantal onmondige, notoire, domoren die er overigens nog gewoon zitten !quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan wil geen schunnige taal en scheldpartijen op de chat. De mensen die dat altijd deden zijn nu geband gelukkig. De mensen die er nu nog opzitten zijn supernetjes.
Vorige week, ja. Maar om vijf voor vijf wilde Johan de veiling van deze week beginnen terwijl hij ook nog eens beloofd had aan de jarige Joep dat hij om half zes met hem zou gaan bowlen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:32 schreef spuitje het volgende:
[..]
Huh? Maar er hebben toch al mensen spullen van hem gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |