De pc zal ook wel van haar zijn maar de inhoud is natuurlijk SV-gerelateerd.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft een compleet systeem meegenomen???
Zoals Dementor al zei: als er nu ruzie komt heeft Liesbeth alle macht in handen.
Ik dacht nog, 'hoeveel bewijs hebben we nog nodig dat Johan liegt dat het gedrukt staat'.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
"We hebben elke zaterdag een open podium en dan kunnen kinderen.... daar gaan we binnenkort mee beginnen."
Dat verbaast me eigenlijk nietsquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Het wachten is op San40. Ze is onderweg naar het paleis maar kan het niet vinden.
De kinderen betalen gewoon 20,- per 5 minuten hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
De kinderen zijn ook welkom om een hele middag te komen, op zaterdag of zo, dan regelt Johan de camera's. Ik dacht dat zaterdagmiddag In the Picture gemaakt zou worden of tenminste volgeboekt zou zijn voor de veiling.
Ik ben eigenlijk benieuwder naar die whoopsyDaisy. Eens zien of ze in het echt ook zo'n grote mond heeftquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Het wachten is op San40. Ze is onderweg naar het paleis maar kan het niet vinden.
Dat dacht ik ook. Toch heeft ze geen permanentje, had ik eigenlijk wel verwacht.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die had een flesje mee voor onderweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |