Het heeft een nieuwe verpakking! Wit met rood. Net zoals de Euroshopper sinas, ik liep laatst perongeluk met een blikje sinas naar buiten, dat in het cola schap stondquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik stelde zonet al een aparte bejaardensupermarkt voor met alleen de producten die bejaarden kopen. Waaronder advocaat dus. Scheelt jonge hippe haastige mensen een hoop ergernis in de supermarkt
En nu ga ik nog even naar de Plus want de AH heeft kennelijk de Euroshopper cola light uit het assortiment gehaald en ik ga echt geen Coca cola drinken.
Ja, dat weet ik, maar dat is de regular versie. Light heb ik niet meer gezien.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:59 schreef Chicolate het volgende:
Gefeliciteerd anna!![]()
[..]
Het heeft een nieuwe verpakking! Wit met rood. Net zoals de Euroshopper sinas, ik liep laatst perongeluk met een blikje sinas naar buiten, dat in het cola schap stond. Dus misschien kan je het dan wel terugvinden?
Nee, de light ook. Heeft dezelfde verpakking als de regular, hoe handigquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar dat is de regular versie. Light heb ik niet meer gezien.
Net even op Albert.nl gekeken. De verpakkingen zien er bijna identiek uit, alleen zijn de afgebeelde glaasjes op de regular versie helemaal gevuld en op de light versie nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee, de light ook. Heeft dezelfde verpakking als de regular, hoe handig. Staat hier beneden nog een fles van, dus weet het zeker
.
Nee idd. Al heeft de regular ook een andere kleur dop volgens mij?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Net even op Albert.nl gekeken. De verpakkingen zien er bijna identiek uit, alleen zijn de afgebeelde glaasjes op de regular versie helemaal gevuld en op de light versie niet. Niet handig om voor beiden een rood met wit etiket te nemen
.
Oehquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Morgen ben ik er niet en dan is vast deel 1000
Ik heb al een maaltijdsalade op! Nu koffie!quote:
Die zijn toch heerlijkquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:18 schreef Chicolate het volgende:
Ik post maar geen lijstje, tussen ontbijt en avondeten geen tijd gehad om te eten en ook nog eens weinig avondeten gehad. Maar ben ook niet gaan sporten, vandaag lekker relax dagje
.
Nou, eerst uitslapen tot half 1 met vriendje, ontbijten, naar een vriend om wat spullen op te halen en gezellig kletsen en toen was het alweer etenstijdquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Ach dat is toch max 800 kcal, meer dan genoeg ...
Wel kut dat fysio pijn deed![]()
Chico, een relaxed dagje maar geen tijd voor eten?? Vertel
Dus max. 800quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alleen de maaltijdsalade was al >600. Hoewel ik de kaas eruit heb gelaten.
Mijn ribben stonden 'zo scheef dat ze bijna mn vel doorstaken' aldus mijn subtiele fysio.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |